رتبه قبولی گفتار درمانی کنکور 99
نوشته شده توسط : دانتل

رشته گفتار درمانی یکی از رشته‌های کنکور گروه علوم تجربی است. تحصیل در این رشته که آینده شغلی مناسبی دارد، جز علاقه‌مندی بسیاری از داوطلبان کنکور است. با توجه به این که ظرفیت پذیرش دانشجو در رشته گفتار درمانی در مقایسه با بسیاری از رشته‌های علوم پزشکی دیگر محدود است، قبولی در این رشته تنها برای افرادی امکان‌پذیر خواهد بود که رتبه و تراز مناسبی کسب کنند. طبیعی است که دستیابی به رتبه مناسب در کنکور 99 نیازمند یک برنامه ریزی منسجم و دقیق است. یکی از راه‌هایی که با به کارگیری آن می‌توان شانس کسب قبولی در رشته گفتار درمانی را افزایش داد، اطلاع از آخرین رتبه قبولی است. با توجه به اهمیت و تاثیر این موضوع، در این مقاله به معرفی آخرین رتبه قبولی گفتار درمانی کنکور 99 پرداخته شده است. . برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه رشته گفتار درمانی می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: رتبه قبولی گفتار درمانی کنکور 99

 

آخرین رتبه قبولی گفتار درمانی کنکور 99 | روزانه

دوره‌های روزانه همیشه جز نخستین انتخاب‌های داوطلبان در انتخاب رشته است. متقاضیان رشته گفتار درمانی نیز انتظار دارند تا رتبه‌ای را به دست آورند که توسط آن شرایط تحصیل در دوره‌های روزانه را داشته باشند. در ادامه اطلاعات مربوط به آخرین رتبه قبولی گفتار درمانی کنکور 99 دانشگاه روزانه برای سه سهمیه منطقه 1، 2 و 3 ارائه شده است. لازم به ذکر است که سهمیه مناطق برای هر داوطلب با توجه به محل تحصیل دوران سه سال آخر دبیرستان وی تعیین می‌شود.

بخوانید: انتخاب رشته کنکور 1400

 

منطقه یک | رتبه قبولی گفتار درمانی کنکور 99

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی تهران 4203
دانشگاه علوم پزشکی مشهد 2815
دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران 4423
دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران 4836
دانشگاه علوم پزشکی اراک 6789
دانشگاه علوم پزشکی همدان 7123
دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور- اهواز 5202
دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور- اهواز 5410

 

منطقه دو | رتبه قبولی گفتار درمانی کنکور 99

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی همدان 8999
دانشگاه علوم پزشکی همدان 11379
دانشگاه علوم پزشکی بابل 7989
دانشگاه علوم پزشکی شیراز 8712
دانشگاه علوم پزشکی سمنان 9809
دانشگاه علوم پزشکی سمنان 9825
دانشگاه علوم پزشکی زاهدان 10608
دانشگاه علوم پزشکی زاهدان 11739

 

منطقه سه 

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی اراک 7234
دانشگاه علوم پزشکی زاهدان 7999
دانشگاه علوم پزشکی زاهدان 8016
دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران 4829
دانشگاه علوم پزشکی سمنان 7102
دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور - اهواز 5898
دانشگاه علوم پزشکی بابل 6103
دانشگاه علوم پزشکی مشهد 64849
دانشگاه علوم پزشکی سمنان 7619
دانشگاه علوم پزشکی همدان 8604

بخوانید: رتبه و تراز در انتخاب رشته کنکور 98-99

 

مشاوره انتخاب رشته گفتار درمانی

گفتار درمانی یکی از علموم پزشکی مهم و با ارزشی است که حضور متخصصان این علم در هر جامعه‌ای ضروری است. ویژگی‌های منحصر به فرد علم گفتار درمانی موجب شده تا زمینه شغلی خوبی برای فارغ التحصیلان این رشته فراهم شود. از طرفی ظرفیت محدود پذیرش در رشته گفتار درمانی تنها در دانشگاه روزانه و پردیس، رقابت تنگاتنگی بین داوطلبان ایجاد کرده است.

دستیابی به رتبه قبولی گفتار درمانی دانشگاه روزانه تنها به شرط عملکرد خوب داوطلب امکان‌پذیر خواهد شد. عملکرد خوب هر داوطلبی نیزابتدا  نیاز به پیش مطالعه مناسب و سپس انتخاب رشته با کیفیت دارد. بررسی آخرین رتبه‌های رشته گفتار درمانی کنکور سال‌های گذشته می‌توانند معیار و مبنایی برای راهنمایی داوطلبان باشند.

آخرین رتبه گفتار درمانی کنکور سال‌های پیشین به داوطلب کمک می‌کند تا شانس قبولی خود در این رشته را بیازماید. به طور معمول ابهامات و سوالات مکرری در رابطه با فرایند برنامه ریزی و انتخاب رشته و چکونگی بهره گرفتن از آخرین رتبه های قبولی بین داوطلبان ایجاد می‌شود. یکی از توصیه‌های مهم به داوطلبان این است که برای داشتن عملکردی قابل قبول در تمام مراحل کنکور، از راهنمایی مشاوران و کارشناسان بهره بگیرند. در این راستا، داوطلبان می‌توانند راهنمایی‌های گروه مشاوره دانتل را در اختیار گرفته و مطابق با این مشاوره به بهترین نتیجه ممکن دست یابند.

بخوانید: مشاوره انتخاب رشته کنکور 1400

 

سوالات متداول

  1. آخرین رتبه‌های قبول شدگان گفتار درمانی کنکور 99 برای دانشگاه‌های سراسری چند است؟

در حال حاضر امکان تحصیل در رشته گفتار درمانی در دانشگاه روزانه و پردیس امکان‌پذیر است. در متن مقاله آخرین رتبه‌های قبول شدگان بر اساس سهمیه مناطق ارائه شده است.

  1. اطلاع از رتبه‌های قبول شدگان گفتار درمانی کنکور 99 چه تاثیری در فرایند انتخاب رشته خواهد داشت؟

اطلاع از آخرین رتبه قبولی گفتار درمانی به داوطلب کمک می‌کند تا کد رشته‌های مربوط به گفتار درمانی را به شکلی بچیند که بیشترین شانس قبولی در آن را داشته باشد. این رتبه‌ها به داوطلب نشان می‌دهد که آیا شانس قبولی در رشته گفتار درمانی را دارد یا نه.

  1. سهمیه مناطق چه تاثیری در رتبه کنکوری داوطلبان دارند؟

سهمیه مناطق برای هر داوطلب با توجه به محل تحصیل او در سه سال آخر دبیرستان تعیین می‌شوند. ارزیابی رتبه نهایی داوطلبان نیز بر اساس این سهمیه‌ها تعیین می‌شود و می‌تواند تا میزان قابل توجهی در رتبه داوطلب تاثیر داشته باشند.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه آخرین رتبه و تراز قبولی رشته گفتار درمانی کنکور 99 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: رتبه قبولی گفتار درمانی کنکور 99




:: برچسب‌ها: رتبه قبولی گفتار درمانی کنکور 99 ,
:: بازدید از این مطلب : 354
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 فروردين 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: