رتبه قبولی گفتار درمانی پردیس خودگردان کنکور 99
نوشته شده توسط : دانتل

گفتار درمانی یکی از رشته‌های پرطرفداری است که به دلیل آینده شغلی مناسب مورد توجه داوطلبان قرار گرفته است. برای تحصیل در رشته گفتار درمانی لازم است در کنکور گروه علوم تجربی شرکت داشت. به طور معمول دانشگاه پردیس بعد از دانشگاه روزانه از اولویت‌های انتخاب رشته داوطلبان علاقه‌مند به رشته گفتار درمانی است. به عبارت بهتر درحال حاضر تحصیل در رشته گفتار درمانی تنها در دانشگاه‌های روزانه و پردیس خودگردان امکان‌پذیر است. برای اینکه داوطلبان برنامه‌ریزی دقیقی تنظیم کنند تا به قبولی در رشته گفتار درمانی دست یابند، راهکارهای محدودی وجود دارد. یکی از مهمترین این راهکارها بررسی رتبه‌های قبولی گفتار درمانی کنکور سال‌های پیشین است. در این مقاله به معرفی آخرین رتبه و تراز قبولی رشته گفتار درمانی پردیس خودگردان بین الملل کنکور 99 پرداخته شده است. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه رشته گفتار درمانی می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: رتبه قبولی گفتار درمانی پردیس خودگردان کنکور 99

 

آخرین رتبه قبولی گفتار درمانی دانشگاه پردیس خودگردان در کنکور 99

آخرین رتبه قبولی گفتار درمانی دانشگاه پردیس خودگردان در کنکور 99 با توجه به سهمیه سه منطقه شامل سه گروه است. متقاضیان متناسب با محل سکونت و محل تحصیل دوران دبیرستان خود می‌توانند این رتبه‌ها را مورد بررسی قرار دهند. سهمیه منطقه 1 و 2 و 3 به ترتیب مربوط به کلان‌شهرها، مراکز استان‌ها و شهرستان‌های کوچک است. در ادامه آخرین رتبه‌های مربوط به کنکور 98 برای دانشگاه پردیس به طور جداگانه برای سه منطقه ارائه شده است.

بخوانید: انتخاب رشته کنکور 1400

 

منطقه یک | رتبه قبولی گفتار درمانی پردیس کنکور 99

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی مشهد 3703
دانشگاه علوم پزشکی زاهدان 7518
دانشگاه علوم پزشکی زاهدان 6013
دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور-اهواز 6120
دانشگاه علوم پزشکی سمنان 5899
 دانشگاه علوم پزشکی شيراز 4214

 

منطقه دو | رتبه قبولی گفتار درمانی پردیس کنکور 99

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی شیراز 7012
دانشگاه علوم پزشکی زاهدان 10723
 دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور-اهواز 10130
دانشگاه علوم پزشکی همدان 10240
دانشگاه علوم پزشکی سمنان 9813

 

منطقه سه

دانشگاه رتبه در سهمیه
 دانشگاه علوم پزشکی اصفهان 6103
دانشگاه علوم پزشکی تبريز 6224
 دانشگاه علوم پزشکی بابل 6350
دانشگاه علوم پزشکی همدان 6735
دانشگاه علوم پزشکی سمنان 7800
دانشگاه علوم پزشکی زاهدان 8025

بخوانید: رتبه و تراز در انتخاب رشته

 

مشاوره انتخاب رشته گفتار درمانی پردیس

با وجود شهریه پرداز بودن دانشگاه پردیس و همچنین میزان شهریه بالایی آن، افراد زیادی مایل به تحصیل در این دانشگاه هستند. به نظر می‌رسد کیفت رشته‌هایی که این دانشگاه ارائه می‌دهد، موجب شده است تا داوطلبان امیدوار به جایگاه شغلی مناسب در آینده بدون اینکه تردیدی داشته باشند وارد این دانشگاه شوند. رشته گفتار درمانی یکی از همین رشته‌های مهم و پر طرفدار است که سالانه توسط دانشگاه پردیس ارائه می‌شود.

هر فردی تنها با کمی پشتکار می‌تواند وارد دانشگاه پردیس شده و در رشته مورد علاقه خود تحصیل کند. در این مسیر بررسی آخرین رتبه‌های قبول شدگان در رشته گفتار درمانی سال‌های گذشته کمک قابل توجهی به داوطلبان می‌کند. این رتبه‌ها در تنظیم برنامه‌ریزی برای مطالعه و برای انتخاب رشته موثر هستند.

با توجه به ابهاماتی که به طور مداوم در طول رسیدن به هدف تحصیلی وجود دارد، حضور مشاوران تحصیلی تا میزان قابل توجهی تاثیرگذار است. در زمینه مزایای استفاده از آخرین رتبه‌های گفتار درمانی نیز می‌توان از مشاوران کار بلد و با تجربه راهنمایی گرفت. این نوع از مشاوره‌ها داوطلب را به مسیر و به هدف خود نزدیک‌تر می‌کند و موجب می‌شود تا نتیجه رضایت بخشی به دست آید.

بخوانید: مشاوره انتخاب رشته کنکور 1400

 

سوالات متداول

  1. برای قبولی در رشته گفتار درمانی پردیس چه رتبه‌ای مور نیاز است؟

هر فردی که مایل است در رشته گفتار درمانی پردیس پذیرفته شود، باید آخرین رتبه‌های این رشته را در سال‌های گذشته مورد بررسی قرار دهد. در متن مقاله آخرین رتبه‌های قبولی گفتار درمانی با توجه به سهمیه مناطق ارائه شد.

  1. اطلاع از آخرین رتبه‌های قبولی گفتار درمانی پردیس چه تاثیری در موفقیت داوطلب خواهند داشت؟

با اطلاع از رتبه‌های گفتار درمانی می‌توان میزان شانس پذیرش هر داوطلب را مورد سنجش قرار داد. افرادی با توجه به این رشته‌ها در کنکور سراسری حاضر شوند، قادر خواهند بود تا رتبه مورد نیاز برای گفتار درمانی را کسب کنند.

  1. سهمیه مناطق چه تاثیری در رتبه نهایی داوطلب دارند؟

داوطلبان کنکور سراسری با توجه به محل تحصیل دوران دبیرستان خود به سه دسته تقسیم می‌شوند. رتبه کشوری هر داوطلب با توجه به سهمیه مناطق تحت تاثیر قرار گرفته و رتبه نهایی وی را تعیین می‌کند. معیار سنجش هر داوطلب بر اساس رتبه بر اساس سهمیه منطقه شکل می‌گیرد.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه آخرین رتبه و تراز قبولی رشته گفتار درمانی پردیس خودگردان بین الملل کنکور 99 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: رتبه قبولی گفتار درمانی پردیس خودگردان کنکور 99

 




:: برچسب‌ها: رتبه قبولی گفتار درمانی پردیس خودگردان کنکور 99 ,
:: بازدید از این مطلب : 331
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 فروردين 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: