رتبه قبولی اعضای مصنوعی پردیس خودگردان کنکور 99
نوشته شده توسط : دانتل

از رشته های کنکور تجربی که می‌توان آن را در شاخه علوم پزشکی دسته بندی کرد، رشته اعضای مصنوعی است که در کنکور 99 نیز با عنوان رشته اعضای مصنوعی و وسایل کمکی معرفی شد. این رشته هم در دانشگاه روزانه و هم در تعدادی از واحد های علوم پزشکی دانشگاه پردیس خودگردان ارائه می‌شود و با توجه به اینکه در دانشگاه روزانه رتبه مناسبی برای قبولی در این رشته لازم است، داوطلبان به دنبال قبولی در دانشگاه پردیس خودگردان که به نسبت رتبه های بالاتر یعنی بدتری را پذیرش می‌کنند، هستند. در همین راستا این مطلب به بررسی آخرین رتبه و تراز قبولی رشته اعضای مصنوعی پردیس خودگردان بین الملل کنکور 99 اختصاص داده شده است. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه رشته مهندسی اعضای مصنوعی می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: رتبه قبولی اعضای مصنوعی پردیس خودگردان کنکور 99

 

آخرین رتبه قبولی اعضای مصنوعی پردیس کنکور 99

از جمله دانشگاه های پردیس خودگردان علوم پزشکی که در سال گذشته در رشته اعضای مصنوعی و وسایل کمکی دانشجو پذیرش کردند عبارتند از دانشگاه علوم پزشکی همدان، شیراز، علوم بهزيستي و توانبخشي تهران و همچنین موسسه آموزش عالی علمي - كاربردي هلال ايران و ... بنابراین همانطورکه مشاهده می‌کنید ظرفیت پذیرش این رشته در دانشگاه پردیس خودگردان محدود است و تنها داوطلبانی که رتبه لازم را داشته باشند امکان پذیرش خواهند داشت.

بخوانید: انتخاب رشته کنکور 1400

 

سهمیه 5 درصد ایثارگران

داوطلبان سهمیه ایثارگران 5 درصدی از 5 درصد ظرفیت رشته اعضای مصنوعی در دانشگاه پردیس خودگردان برخوردار هستند به شرط اینکه حداقل 70 درصد نمره آخرین فرد پذیرفته شده داوطلبان سهمیه عادی را به دست آورند. رتبه لازم برای قبولی رشته اعضای مصنوعی دانشگاه پردیس خودگردان برای داوطلبان سهمیه 5 درصد ایثارگران، به صورت زیر است :

دانشگاه پذیرفته شده  رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم بهزيستی و توانبخشی تهران 5821
دانشگاه علوم پزشکی همدان 7096
دانشگاه علوم پزشکی شیراز 7398

 

سهمیه 25 درصد ایثارگران

25 درصد از ظرفیت پذیرش رشته اعضای مصنوعی دانشگاه پردیس بین الملل به داوطلبانی اختصاص دارد که از سهمیه 25 درصد ایثارگران بهره مند هستند و رتبه لازم برای قبولی در این رشته محل با استفاده از سهمیه مذکور، به صورت زیر است :

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم بهزيستی و توانبخشی تهران 3101
دانشگاه علوم پزشکی همدان 3587
موسسه آموزش عالی علمي - كاربردي هلال ايران 3829

 

منطقه یک | رتبه قبولی اعضای مصنوعی پردیس کنکور 99

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی ایران 5883
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان 6397
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان 6679
دانشگاه علوم پزشکی همدان 7015

 

منطقه دو | رتبه قبولی اعضای مصنوعی پردیس کنکور 99

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران (رشته های گروه پزشکی) 9495
دانشگاه علوم پزشکی همدان 12086
دانشگاه علوم پزشکی شیراز 13098

 

منطقه سه | رتبه قبولی اعضای مصنوعی پردیس کنکور 99

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران (رشته های گروه پزشکی) 8588
موسسه آموزش عالی علمي - كاربردي هلال ايران 9719
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان 10363

بخوانید: رتبه و تراز انتخاب رشته

 

مشاوره انتخاب رشته کنکور تجربی

در این مطلب آخرین رتبه قبولی اعضای مصنوعی پردیس کنکور 99 مشاهده کردید و در مطالب دیگر سایت دانتل می‌توانید رتبه قبولی سایر رشته های کنکور تجربی را در دانشگاه های مختلف بررسی کنید و سپس با ارزیابی شانس پذیرش خود، برای انتخاب  رشته کنکور آگاهانه تر عمل کنید. اطلاع از رتبه قبولی پذیرفته شدگان کنکور سالهای گذشته به شما کمک می‌کند که انتخاب رشته را دقیق‌تر انجام دهید ولی فقط اطلاع از این مورد برای افزایش شانس قبولی کافی نیست چرا که انتخاب رشته کردن شرایط و اصولی دارد که بیشتر داوطلبان از آن اطلاعی ندارند و انتخاب رشته را به غلط انجام می‌دهند.

به همین دلیل توصیه می‌شود که هرگز انتخاب رشته خود را با تکیه بر اطلاعات محدود و ناقصی که دارید انجام ندهید و حتما با مشاور یا مشاورانی مجرب در این زمینه مشورتی داشته باشید تا با دید بازتر و آگاهی از بسیاری از موارد مثل ظرفیت پذیرش رشته ها و دانشگاه ها، شرایط خوابگاه دانشگاه ها، تفاوت دانشگاه های نوبت دوم، روزانه، آزاد  با یکدیگر و ... اقدام به انتخاب رشته کنید.

در همین راستا بهره مندی از خدمات مشاوره تلفتی مرکز مشاوره تحصیلی دانتل می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. مشاوران دانتل چندین سال تجربه کار در این زمینه دارند و بخش خدمات تلفنی را برای سهولت دسترسی داوطلبان از تمام مناطق کشور، راه اندازی کرده اند. جهت ارتباط با مشاوران و رزرو وقت انتخاب رشته، همین حالا با شماره موجود در این صفحه تماس بگیرید.

بخوانید: مشاوره انتخاب رشته کنکور 1400

 

سوالات متداول

  • ایا رشته اعضای مصنوعی در دانشگاه پردیس خودگردان ارائه می‌شود؟

بله، تعداد محدودی از دانشگاه های روزانه در شعبه پردیس خودگردان نیز در رشته اعضای مصنوعی دانشجو پذیرش می‌کنند.

  • تفاوت دانشگاه پردیس خودگردان با پردیس بین الملل چیست؟

پردیس بین الملل نام دیگر دانشگاه پردیس خودگردان است و تفاوتی ندارند.

  • آیا دانشگاه پردیس خودگردان در مقایسه با دانشگاه روزانه پذیرش آسان تری دارد؟

بله، معمولا دانشگاه های پردیس خودگردان در مقایسه با دانشگاه روزانه رتبه های بالاتر یعنی بدتری را نیز پذیرش می‌کنند که البته تفاوت رتبه ها چندان زیاد نیست.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه آخرین رتبه و تراز قبولی رشته اعضای مصنوعی پردیس خودگردان بین الملل کنکور 99 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: رتبه قبولی اعضای مصنوعی پردیس خودگردان کنکور 99

 




:: برچسب‌ها: رتبه قبولی اعضای مصنوعی پردیس خودگردان کنکور 99 ,
:: بازدید از این مطلب : 378
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 فروردين 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: