رتبه قبولی مهندسی عمران پردیس کنکور 98
نوشته شده توسط : دانتل

رشته مهندسی عمران از رشته های زیرگروه یک کنکور سراسری زیرگروه آزمایشی ریاضی می‌باشد. هرسال علاقه مندان بسیاری با هدف قبولی در رشته مهندسی عمران پا به عرصه رقابت می‌گذارند. داوطلبانی که پس از دریافت نتایج اولیه خود، قصد دارند یک انتخاب رشته محتاطانه و در واقع با آگاهی قبلی انجام دهند، بایستی که از سرفصل های امتحانی این آزمون مطلع باشند تا بتوانند نسبت به رتبه ای که به دست آورند یک دید کلی کسب کنند. دانشگاه های پردیس خودگردان دانشگاه هایی هستند که در واقع قبولی‌های راحت تری را برای داوطلبان فراهم می‌کنند. در ادامه این مطلب تعدادی از آخرین رتبه و تراز قبولی رشته مهندسی عمران پردیس خودگردان بین الملل کنکور 98 ارائه کرده ایم. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه رشته مهندسی عمران می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: رتبه قبولی مهندسی عمران پردیس کنکور 98

 

آخرین رتبه قبولی مهندسی عمران پردیس کنکور 98

پس از برگزاری کنکور سراسری در تمامی زیرگروه ها، پس از گذشت زمانی کوتاه، سازمان سنجش نتایج اولیه داوطلبان را در قالب یک کارنامه منتشر می‌کند. تمامی داوطلبان موظف هستند کارنامه های اولیه خود را دریافت کنند و در وهله اول به دقت مندرجات آن را که از مهم ترین آنها می‌توان به رتبه و تراز اشاره کرد را به دقت بررسی کنند.

پس از بررسی کارنامه اولیه، داوطلبی که قصد انتخاب رشته مهندسی عمران را در دانشگاه های پردیس خودگردان دارد، بایستی یک دید کلی از محدوده قبول شدن این رشته متناسب با رتبه‌ای که کسب کرده است، بدست آورد. رتبه های قبول شدگان مهندسی عمران در سال‌های گذشته و در دانشگاه های پردیس خودگردان این دید را به داوطلبان می‌دهد.

دانشگاه های پردیس خودگردان دانشگاه هایی هستند که قبولی راحت‌تری برای داوطلبان دارند، اما نه بدین معنا که تمامی رتبه‌ها شانس قبولی دارند. با توجه به امتیاز بالای این دانشگاه ها و همینطور پرمتقاضی بودن رشته مهندسی عمران، قبولی در این دانشگاه ها نیازمند کسب رتبه بالایی می‌باشد، اما نسبت به دوره های روزانه دانشگاه های سراسری قبولی راحت تری دارند.

 

منطقه یک | رتبه قبولی مهندسی عمران پردیس کنکور 98

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه صنعتی شريف - تهران 11338
دانشگاه صنعتی شريف - تهران 10976
دانشگاه صنعتی شريف - تهران 6428
دانشگاه صنعتی امیرکبیر - تهران 2141

 

منطقه دو | رتبه قبولی مهندسی عمران پردیس کنکور 98

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه صنعتی اميرکبير - تهران 4768
دانشگاه صنعتی اميرکبير - تهران 4208
دانشگاه صنعتی اميرکبير - تهران 4111
دانشگاه صنعتی اميرکبير - تهران 4049
دانشگاه صنعتی اميرکبير - تهران 3881
دانشگاه صنعتی اميرکبير - تهران 2453
دانشگاه صنعتی اميرکبير - تهران 1252

 

منطقه سه | رتبه قبولی مهندسی عمران پردیس کنکور 98

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه صنعتی اميرکبير - تهران 3418
دانشگاه صنعتی اميرکبير - تهران 3092

داوطلبان عزیز بایستی توجه داشته باشند که جداول بالا رتبه‌های آخرین نفرات پذیرفته شده در رشته مهندسی عمران در دانشگاه های پردیس خودگردان مربوط به سال 98 می‌باشد و ممکن است در سال های آینده برخی شرایط همچون ظرفیت دانشگاه ها برای این رشته تغییر کند که مسلما رتبه‌ها نیز اندکی تغییر خواهد کرد، اما با این حال نیز رتبه‌های قبولی سال های گذشته بهترین منبع برای تخمین شانس قبولی می‌باشد.

 

سوالات متداول

  • آیا رشته مهندسی عمران در دانشگاه های پردیس خودگردان ارائه می‌شود؟

بله، رشته مهندسی عمران علاوه بر دوره های روزانه، شبانه، غیرانتفاعی و پیام نور در دانشگاه های پردیس خودگردان نیز ارائه می‌گردد.

  • داوطلبان کنکور سراسری که قصد انتخاب رشته مهندسی عمران را دارند، از چه طریقی می‌توانند از آخرین رتبه‌های قبول شدگان رشته مهندسی عمران مطلع شوند؟

ما در این مقاله از سایت دانتل، تعدادی از آخرین رتبه‌های قبولی واقعی رشته مهندسی عمران را در دانشگاه های پردیس خودگردان ارائه کرده ایم که تمامی داوطلبان می‌توانند از آن ها جهت تخمین رتبه قبولی خود استفاده کنند.

  • آیا سهمیه مناطق در قبولی داوطلبان در رشته مهندسی عمران در دانشگاه های پردیس خودگردان موثر است؟

بله، پذیرش داوطلبان در رشته مهندسی عمران و در دانشگاه های پردیس خودگردان بر اساس رتبه سهمیه آنها خواهد بود.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه آخرین رتبه و تراز قبولی رشته مهندسی عمران پردیس خودگردان بین الملل کنکور 98 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: رتبه قبولی مهندسی عمران پردیس کنکور 98




:: برچسب‌ها: رتبه قبولی مهندسی عمران پردیس کنکور 98 ,
:: بازدید از این مطلب : 414
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 فروردين 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: