رتبه قبولی مامایی پردیس کنکور 99
نوشته شده توسط : دانتل

رشته مامایی از شاخه های علوم پزشکی و از رشته های پیراپزشکی زیرمجموعه کنکور سراسری گروه آزمایشی تجربی می‌باشد که هرسال در دوره روزانه دانشگاه های دولتی، ظرفیت مازاد و پردیس خودگردان و همین طور در دانشگاه آزاد دانشجو می‌پذیرد. داوطلبانی که قصد انتخاب رشته مامایی را در دانشگاه های پردیس خودگردان دارند، بایستی توجه داشته باشند که کد رشته محل های مدنظر خود را از دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری تجربی استخراج کنند و طبق رتبه شان الویت بندی نمایند. تمامی داوطلبان می‌توانند برای الویت بندی انتخاب هایشان از آخرین رتبه قبولی رشته مامایی پردیس کنکور سالهای گذشته استفاده کنند. در همین راستا در ادامه این مطلب تعدادی از آخرین رتبه و تراز قبولی رشته مامایی پردیس خودگردان بین الملل کنکور 99 ارائه کرده ایم. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه رشته مامایی می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: رتبه قبولی مامایی پردیس کنکور 99

 

آخرین رتبه قبولی مامایی پردیس کنکور 99

آخرین رتبه قبولی مامایی پردیس خودگردان کنکور 99 به داوطلبان کمک می‌کند تا به یک موضوع پی ببرند، اینکه در فرم انتخاب رشته ای که پر کرده اند، کدام انتخاب خوش بینانه (شانس قبولی کم)، نرمال (شانس قبولی متناسب با رتبه) و بدبینانه (شانس قبولی بالا) می‌باشد تا بتوانند بهترین چیدمان را انجام دهند.

در قبولی متقاصیان رشته مامایی در دانشگاه های پردیس خودگردان، داوطلبان براساس سهمیه ای که در آن شرکت کرده اند، سنجیده می‌شوند. بنابراین برای تخمین رتبه قبولی در رشته مامایی هر داوطلب بایستی به رتبه ای که در سهمیه بدست آورده است توجه کند و البته رشته مامایی از رشته های مقطع کارشناسی زیرگروه یک کنکور تجربی است، بنابراین رتبه در سهمیه و زیرگروه یک در قبولی داوطلب در دانشگاه پردیس خودگردان حائز اهمیت می‌باشد.

بخوانید: انتخاب رشته کنکور 1400

 

آخرین رتبه قبولی مامایی پردیس کنکور 99 | سهمیه ایثارگران

از مهم ترین سهمیه های موثر در کنکور سراسری تجربی و قبولی در رشته مامایی، سهمیه ایثارگران می باشد. سهمیه ایثارگران نیز با توجه به برخی شرایط در دو دسته سهمیه ایثارگران 25 درصد ظرفیت و سهمیه ایثارگران 5 درصد ظرفیت می باشد.

دانشگاه محل قبولی آخرین رتبه قبولی سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی گیلان - رشت 5115 ایثارگران | 25 درصد ظرفیت
دانشگاه علوم پزشکی یزد 5826 ایثارگران | 5 درصد ظرفیت
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان 5991 ایثارگران | 5 درصد ظرفیت
دانشگاه علوم پزشکی مازندران - ساری 6121 ایثارگران | 5 درصد ظرفیت
دانشگاه علوم پزشکی قزوین 6089 ایثارگران | 5 درصد ظرفیت

 

آخرین رتبه قبولی مامایی پردیس کنکور 99 | سهمیه مناطق

سهمیه دیگر که با توجه به تعداد شرکت کنندگان پرجمعیت ترین سهمیه کنکور سراسری محسوب می‌شود، سهمیه مناطق است که شامل سه سهمیه منطقه یک، دو و سه می‌باشد که سهمیه منطقه هر داوطلب با توجه به محل اخذ مدرک او مشخص می‌گردد.

در ادامه سه جدول ارائه کرده ایم که  آخرین رتبه قبولی رشته مامایی پردیس کنکور 99 را در سه سهمیه منطقه یک، منطقه دو و منطقه سه نشان می‌دهد.

بخوانید: رتبه و تراز انتخاب رشته

 

منطقه یک

دانشگاه رتبه در سهمیه
 دانشگاه علوم پزشکی قم 8328

 

منطقه دو

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی یزد 7766

 

سهمیه منطقه سه

تیم مشاوره تحصیلی مرکز مشاوره دانتل تا به امروز سعی کرده است که آخرین رتبه قبولی مامایی کنکور 99 را جمع آوری کرده و برای شما داوطلبان عزیز که علاقه مند به رشته مامایی هستید ارائه دهد. چنانچه اطلاعات مربوط به آخرین رتبه قبولی رشته مامایی در دانشگاه های پردیس خودگردان و در سهمیه منطقه سه تکمیل گردد در این قسمت از مقاله قرار خواهیم داد.

 

مشاوره انتخاب رشته مامایی

همانطورکه پیش تر اشاره کردیم، رشته مامایی فقط در دوره روزانه و پردیس خودگردان دانشگاه های سراسری و همینطور در دانشگاه آزاد ارائه می‌گردد و در مجموع اگر بخواهیم یک نگاه کلی داشته باشیم ظرفیت رشته مامایی در مقابل با تعداد شرکت کنندگان و متقاضیان این رشته بسیار کم است و البته نباید فراموش هم کرد که رشته مامایی فقط به صورت با آزمون دانشجو جذب می‌نماید، بنابراین تنها راه ورود به رشته مامایی اول درس خواندن برای کسب رتبه مناسب و سپس انجام یک انتخاب رشته درست است.

بنابراین چنانچه داوطلبی مایل است کد رشته محل های رشته مامایی را در دانشگاه های پردیس خودگردان انتخاب کند، بایستی با در نطر گرفتن نکات گفته شده، بی گدار به آب نزند و الویت‌های خود را به بهترین نحو بچیند. داوطلب می‌تواند از آخرین رتبه های قبولی رشته مامایی جهت تخمین شانس قبولی خود استفاده کند، اما کمک گرفتن ازیک مشاور با تجربه در زمینه انتخاب رشته می‌تواند دید داوطلب را باز تر کند و داوطلب تمامی جوانب یک کد رشته محل همچون ظرفیت، شهریه و ... را نیز بسنجد.

مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با چندین سال تجربه در زمینه مشاوره و انتخاب رشته آماده پاسخگویی به سوالات شما و کمک در انجام یک انتخاب رشته اصولی می‌باشند.

بخوانید: راهنما انتخاب رشته کنکور 1400

 

سوالات متداول

  • رشته مامایی در چه دوره هایی ارائه می‌گردد؟

طبق متن مقاله رشته مامایی، در دوره روزانه، ظرفیت مازاد و پردیس خودگردان دانشگاه های سراسری و همینطور در دانشگاه آزاد اسلامی ارائه می‌گردد.

  • آیا داوطلبان کنکور تجربی که قصد انتخاب رشته مامایی را دارند، می‌توانند از آخرین رتبه قبولی مامایی کنکور 99، برای انتخاب رشته استفاده کنند؟

بله، هر متقاضی رشته مامایی می‌تواند برای تخمین شانس قبولی و چینش الویت ها در فرم انتخاب رشته خود از آخرین رتبه قبولی رشته مامایی استفاده کند.

  • اگر داوطلبی در رشته مامایی دانشگاه های پردیس خودگردان، پذیرفته شود، بایستی شهریه بپردازد؟

بله، از آنجایی که دانشگاه های پردیس خودگردان به صورت شهریه پرداز اداره می‌شوند، دانشجو رشته مامایی در دانشگاه های پردیس خودگردان، ملزم به پرداخت شهریه است.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه آخرین رتبه و تراز قبولی رشته مامایی پردیس خودگردان بین الملل کنکور 99 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: رتبه قبولی مامایی پردیس کنکور 99

 




:: برچسب‌ها: رتبه قبولی مامایی پردیس کنکور 99 ,
:: بازدید از این مطلب : 459
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 فروردين 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: