رتبه مهندسی پلیمر پردیس
نوشته شده توسط : دانتل

رشته مهندسی پلیمر از رشته های زیرگروه دو کنکور سراسری ریاضی است که علاوه بر دوره روزانه و نوبت دوم دانشگاه های سراسری در دوره پردیس خودگردان نیز ارائه می‌شود و متقاضیان می‌توانند در صورت کسب رتبه مناسب وارد این دانشگاه ها شوند. شما اگر از علاقه مندان رشته مهندسی پلیمر در دانشگاه های پردیس هستید می‌توانید برای اینکه بدانید آیا در کد رشته محل های مربوطه شانی قبولی دارید یا خیر می‌توانید از رتبه های قبولی واقعی در سال های گذشته استفاده کنید و یک دید کلی بدست آورید. به همین منظور در این مقاله از سایت دانتل تعدادی از آخرین رتبه و تراز قبولی رشته مهندسی پلیمر پردیس خودگردان بین الملل کنکور 99 را در دانشگاه های مختلف و سهمیه های موثر آورده ایم. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه رشته مهندسی پلیمر می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: رتبه مهندسی پلیمر پردیس

 

آخرین رتبه قبولی مهندسی پلیمر پردیس کنکور 99

رشته مهندسی پلیمر رشته دانشگاهی زیرگروه دو کنکور ریاضی است، بنابراین رتبه زیرگروه دو داوطلبان در قبولی در این رشته اهمیت بیشتری دارد. برخی داوطلبان واجد الشرایط دارای سهمیه های ایثارگران شامل سهمیه های ایثارگری 25 درصد ظرفیت و ایثارگران 5 درصد ظرفیت هستند، که بایستی برای تخمین شانس قبولی‌شان رتبه شان در سهمیه و زیرگروه دو را با آخرین رتبه قبولی این رشته در سهمیه های مشابه مقایسه کنند.

به جز این دو دسته دیگر داوطلبان با توجه به محل دریافت آخرین مدرک تحصیلی‌شان در یکی از سهمیه های مناطق شامل سهمیه منطقه یک، سهمیه منطقه دو و سهمیه منطقه سه قرار می‌گیرند.

بخوانید: انتخاب رشته کنکور 1400

 

سهمیه ایثارگران 25 درصد ظرفیت

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه صنعتی اميرکبير - تهران 1492

 

سهمیه ایثارگران 5 درصد ظرفیت

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه صنعتی اميرکبير  - تهران 1986
دانشگاه صنعتی اميرکبير - تهران 2234

 

منطقه یک | رتبه قبولی مهندسی پلیمر پردیس کنکور 99

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه صنعتی اميرکبير - تهران 3598
دانشگاه صنعتی اميرکبير - تهران 3698
دانشگاه صنعتی اميرکبير - تهران 17215

 

منطقه دو | رتبه قبولی مهندسی پلیمر پردیس کنکور 99

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه صنعتی اميرکبير - تهران 9350
دانشگاه صنعتی اميرکبير - تهران 9108

 

منطقه سه | رتبه قبولی مهندسی پلیمر پردیس کنکور 99

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه صنعتی اميرکبير - تهران 2417

بخوانید: رتبه قبولی در انتخاب رشته

 

مشاوره انتخاب رشته مهندسی پلیمر پردیس خودگردان

همانطورکه در جداول آخرین رتبه قبولی رشته مهندسی پلیمر در مقاله فوق مشخص است، این رشته دارای ظرفیتی محدودی است که تنها داوطلبانی موفق به کسب قبولی در آن خواهند شد که علاوه بر کسب رتبه مناسب یک انتخاب رشته دقیق انجام داده باشند.

استفاده از رتبه نفرات پذیرفته شده رشته مهندسی پلیمر کنکور 99 جهت انجام انتخاب رشته کنکور سراسری 1400 خوب است اما کافی نیست، چراکه آخرین رتبه قبولی رشته مهندسی پلیمر می‌تواند با تغییر عوامل مختلفی همچون تغییر تعداد شرکت کنندگان و ... دستخوش تغییر شود و بایستی حتما تمامی فاکتورهای یک کد رشته محل به دقت بررسی گردد تا بهترین نتیجه حاصل شود.

با توجه به اینکه یک داوطلب کنکوری تمامی زمان خود را صرف مطالعه کرده است و از طرفی از زمان اعلام نتایج نهایی تا زمان اتمام فرصت انتخاب رشته زمان کوتاهی است داوطلبان می‌توانند با دریافت مشاوره بهترین انتخاب ها را برای خود داشته باشند تا مطابق با رتبه اکتسابی‌شان بهترین نتیجه را دریافت کنند.

بخوانید: مشاوره انتخاب رشته کنکور 1400

 

سوالات متداول

  • در قبولی داوطلبان در رشته مهندسی پلیمر در دانشگاه های پردیس خودگردان، چه سهمیه هایی موثر هستند؟

در قبولی داوطلبان در رشته مهندسی پلیمر دانشگاه های پردیس خودگردان سهمیه های ایثارگران 25 درصد، ایثارگران 5 درصد، سهمیه منطقه یک، سهمیه منطقه دو و  سهمیه منطقه سه موثر می‌باشد.

  • آیا داوطلبان کنکور سراسری ریاضی برای انجام انتخاب رشته، نیاز است از یک مشاور تحصیلی کمک بگیرند؟

بله، بهتر است متقاضیان رشته مهندسی پلیمر برای انجام انتخاب رشته و نحوه تکمیل فرم مربوطه با یک مشاوره تحصیلی در ارتباط باشند و از او در این جهت کمک بگیرند.

  • متقاضیان رشته مهندسی پلیمر در دانشگاه های پردس خودگردان از چه طریقی می‌توانند به آخرین رتبه قبول کنکور 99 دسترسی داشته باشند؟ 

متقاضیان رشته مهندسی پلیمر در دانشگاه های پردیس خودگردان می‌توانند از طریق این مقاله از سایت دانتل به آخرین رتبه قبول رشته مهندسی پلیمر در دانشگاه های پردیس خودگردان دسترسی داشته باشند.

برای دریافت مشاوره در زمینه آخرین رتبه و تراز قبولی رشته مهندسی پلیمر پردیس خودگردان بین الملل کنکور 99 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: رتبه مهندسی پلیمر پردیس




:: برچسب‌ها: رتبه مهندسی پلیمر پردیس ,
:: بازدید از این مطلب : 803
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 فروردين 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: