رتبه قبولی مهندسی پلیمر پردیس 98
نوشته شده توسط : دانتل

اگر دسته ای از داوطلبان کنکور ریاضی هستید که قصد انتخاب رشته مهندسی پلیمر را در دانشگاه های پردیس خودگردان دارید، می‌توانید در ابتدا دفترچه راهنمای انتخاب رشته کنکور ریاضی را دانلود کنید و سپس با دقت مندرجات آن را مطالعه کنید. چندین سال است که رشته مهندسی پلیمر فقط در دانشگاه پردیس خودگردان صنعتی امیرکبیر ارائه می‌گردد و اگر مایلید این رشته را در دانشگاه پردیس انتخاب کنید می‌توانید از آخرین رتبه و تراز قبولی رشته مهندسی پلیمر پردیس خودگردان بین الملل کنکور 98 که در این مقاله ارائه کرده ایم، جهت تخمین شانس قبولی‌تان استفاده نمایید. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه رشته مهندسی پلیمر می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: رتبه قبولی مهندسی پلیمر پردیس 98

 

آخرین رتبه قبولی مهندسی پلیمر پردیس کنکور 98

دوره پردیس خودگردان در دانشگاه های دولتی مطرح کشور ارائه می‌شود و به طوری است که دانشجویان رشته مهندسی پلیمر در دانشگاه های پردیس خودگردان از تمامی خدماتی که دانشجویان روزانه همان دانشگاه در اختیار دارند، برخوردار می‌باشند و در مقابل دانشجویان دوره پردیس خودگردان ملزم به پرداخت شهریه های نسبتا بالایی هستند.

اگر شما با پرداخت شهریه در دانشگاه های پردیس خودگردان مشکلی ندارید می‌توانید کد رشته محل های مربوط به آن را در فرم انتخاب رشته خود قرار دهید. برای درج کد رشته محل های رشته مهندسی پلیمر در دانشگاه های پردیس خودگردان شما می‌توانید شانس قبولی‌تان را تخمین بزنید و با استفاده از آخرین رتبه قبول شدن این رشته در سالهای گذشته انتخاب هایتان را الویت بندی کنید.

بخوانید: انتخاب رشته کنکور 1400

 

سهمیه ایثارگران 25 درصد ظرفیت

تیم مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل در حال جمع آوری آخرین رتبه قبولی رشته مهندسی پلیمر کنکور 98 در دوره پردیس خودگردان دانشگاه های سراسری و در سهمیه ایثارگران 25 درصد می‌‌باشد. چنانچه اطلاعات مربوطه را در آینده در این قسمت از مقاله قرار خواهیم داد.

 

سهمیه ایثارگران 5 درصد ظرفیت

رشته مهندسی پلیمر از رشته های زیرگروه دو کنکور سراسری ریاضی است، به همین دلیل بهتر است داوطلبان جهت تخمین شانس قبولی‌شان از رتبه خود در سهمیه استفاده کنند.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه صنعتی اميرکبير - تهران 1986
دانشگاه صنعتی اميرکبير - تهران 2215

 

منطقه یک | رتبه قبولی مهندسی پلیمر پردیس خودگردان کنکور 98

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه صنعتی اميرکبير - تهران 3811
دانشگاه صنعتی اميرکبير - تهران 3924
دانشگاه صنعتی اميرکبير - تهران 17817

 

منطقه دو | رتبه قبولی مهندسی پلیمر پردیس خودگردان کنکور 98

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه صنعتی اميرکبير - تهران 9187
دانشگاه صنعتی اميرکبير - تهران 9018

 

منطقه سه

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه صنعتی اميرکبير - تهران 2518

بخوانید: رتبه قبولی در انتخاب رشته

 

مشاوره انتخاب رشته مهندسی پلیمر دانشگاه پردیس خودگردان

رشته مهندسی پلیمر در چندین سال گذشته در دانشگاه پردیس خودگردان صنعتی امیرکبیر ارائه شده است، داوطلبانی که قصد انتخاب رشته مهندسی پلیمر را در این دانشگاه دارند حتما می‌دانند که دانشگاه صنعتی امیرکبیر در کشور ما دارای جایگاه علمی بالایی است، بنابراین قبولی در آن نیازمند این است که داوطلبان رتبه و تراز مناسبی کسب کنند.

شما داوطلبان گرامی می‌توانید جهت انجام انتخاب رشته ای که در نهایت منتهی به نتیجه قبولی شود با یک مشاور تحصیلی مشورت کنید و الویت های خود را با آگاهی در فرم انتخاب رشته خود درج کنید.

پیشنهاد ما به شما دریافت مشاوره از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل است، چراکه می‌توانید از طریق تماس تلفنی با چندین مشاور برتر در ارتباط باشید و سوالات خود را پیرامون نحوه انجام انتخاب رشته بپرسید.

بخوانید: مشاوره انتخاب رشته کنکور 1400

 

سوالات متداول

  • آیا رشته مهندسی پلیمر در دانشگاه های پردیس خودگردان ارائه می‌شود؟

بله رشته مهندسی پلیمر در دانشگاه های پردیس خودگردان از جمله دانشگاه صنعتی امیرکبیر ارائه می‌گردد.

  • آخرین رتبه قبولی رشته مهندسی پلیمر در دانشگاه های پردیس خودگردان چند است؟

آخرین رتبه قبولی رشته مهندسی پلیمر در دانشگاه های پردیس مختلف و در سهمیه های مختلف می‌تواند متفاوت باشد که در متن مقاله به آن ها اشاده کردیم.

  • آیا متقاضیان رشته مهندسی پلیمر در دانشگاه های پردیس خودگردان، پس از قبولی در این دانشگاه ها باید شهریه پرداخت کنند؟

بله، چنانچه داوطلبی در رشته مهندسی پلیمر در دانشگاه های پردیس خودگردان پذیرفته شود، بایستی مطابق با قوانین دانشگاه محل قبولی شهریه پرداخت کند.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه رشته مهندسی پلیمر پردیس خودگردان کنکور 98 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: رتبه قبولی مهندسی پلیمر پردیس 98

 




:: برچسب‌ها: رتبه قبولی مهندسی پلیمر پردیس 98 ,
:: بازدید از این مطلب : 437
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 فروردين 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: