رتبه قبولی مهندسی مکانیک پردیس کنکور 98
نوشته شده توسط : دانتل

رشته مهندسی مکانیک را می‌توان دومین رشته محبوب بین رشته‌های گروه ریاضی معرفی کرد. افرادی که مایل به تحصیل در رشته مهندسی مکانیک هستند، باید در کنکور سراسری گروه ریاضی شرکت کرده و رتبه و تراز موردنیاز را کسب کنند. امکان تحصیل در رشته مهندسی مکانیک در دانشگاه‌های مختلف روزانه، شبانه، آزاد و پردیس خودگردان وجود دارد. دانشگاه‌های پردیس خودگردان از جمله دانشگاه‌هایی هستند که در سال‌های اخیر زمینه خوبی برای ادامه تحصیل فراهم کرده‌اند. تحصیل در این دانشگاه‌های به شرط پرداخت شهریه امکان پذیر است. کیفیت آموزشی دانشگاه پردیس دقیقا هم تراز با دانشگاه‌های روزانه و شبانه است. افرادی که مایل به تحصیل در رشته مهندسی مکانیک هستند، می‌توانند کد رشته‌های مربوط به دانشگاه پردیس را نیز در لیست انتخاب‌های خود قرار دهند. در این مقاله به بررسی آخرین رتبه و تراز قبولی رشته مهندسی مکانیک پردیس خودگردان کنکور 98 پرداخته شده است. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه قبولی مکانیک می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: رتبه قبولی مهندسی مکانیک پردیس کنکور 98

 

آخرین رتبه و تراز قبولی رشته مهندسی مکانیک پردیس خودگردان کنکور 98

پذیرش دانشجو برای دانشگاه پردیس در رشته‌های مختلف از جمله رشته مکانیک بر اساس رتبه سهمیه هر داوطلب انجام می‌گیرد. سهمیه‌های اصلی که به عنوان مبنای پذیرش دانشجو مورد استفاده قرار می‌گیرند، شامل سهمیه‌های مناطق 1، 2 و 3 هستند.

سهمیه منطقه 1 متعلق به تحصیل کنندگان در کلان‌شهرها، سهمیه منطقه 2 متعلق به تحصیل کنندگان در مراکز استان‌ها به جز کلان‌شهرها و سهمیه منطقه 3 متعلق به تحصیل کنندگان در شهرستان‌های دورافتاده یا محروم هستند. در ادامه آخرین رتبه قبولی مکانیک  پردیس کنکور 98 ارائه شده است.

بخوانید: نحوه انتخاب رشته کنکور 1400

 

منطقه 1 | آخرین رتبه و تراز قبولی رشته مهندسی مکانیک پردیس خودگردان کنکور 98

دانشگاه رتبه در سهمیه
 دانشگاه صنعتی شريف / تهران 11398
 دانشگاه صنعتی شريف / تهران 17632

 

منطقه 2 | آخرین رتبه و تراز قبولی رشته مهندسی مکانیک پردیس خودگردان کنکور 98

دانشگاه رتبه در سهمیه
 دانشگاه صنعتی شريف / تهران 6873
 دانشگاه صنعتی شريف / تهران 1109
 دانشگاه صنعتی اميرکبير/ تهران 2304
 دانشگاه صنعتی اميرکبير / تهران 2326
 دانشگاه صنعتی اميرکبير / تهران 3052
 دانشگاه صنعتی اميرکبير / تهران 4031
 دانشگاه صنعتی اميرکبير / تهران 4144
 دانشگاه صنعتی اميرکبير / تهران 4491
 دانشگاه صنعتی اميرکبير / تهران 5049
 دانشگاه صنعتی اميرکبير / تهران 5927

 

منطقه 3 

دانشگاه رتبه در سهمیه
 دانشگاه صنعتی اميرکبير / تهران 1503

 

از مزایای بررسی آخرین رتبه قبولی مهندسی مکانیک پردیس کنکور 98 تخمین شانس قبولی داوطلبان است. هر داوطلبی مطابق با رتبه‌ای که به دست می‌آورد می‌تواند احتمال پذیرش یا عدم پذیرش خود در دانشگاه‌های مختلف را حدس بزند. بدین ترتیب آخرین رتبه‌های قبولی مهندسی مکانیک پردیس می‌تواند نقش قابل توجهی در زمان انتخاب رشته داشته باشد. البته بررسی جزئیات مربوط به آخرین رتبه قبولی مهندسی مکانیک پردیس قبل از برگزاری کنکور سراسری، این امکان را به داوطلب می‌دهد که وی از محدوده رتبه موردنیاز برای قبولی آگاه شود. بنابراین مشاهده آخرین رتبه قبولی در برنامه ریزی برای مطالعه کنکور نیز نقش بسزایی دارد.

بخوانید: رتبه قبولی در انتخاب رشته

 

مشاوره قبولی در رشته مهندسی مکانیک پردیس

تحصیل در دانشگاه پردیس برای هر داوطلبی به شرط پرداخت شهریه‌های بالا امکان‌پذیر است. میزان شهریه این دانشگاه‌ها از دانشگاه‌های آزاد نیز بیشتر است. بنابراین هر داوطلبی بهتر است با آگاهی نسبت به این موضوع، اقدام به انتخاب کد رشته‌های دانشگاه پردیس کند. از طرفی ظرفیت پذیرش دانشجو در دانشگاه پردیس برای هر رشته‌ای محدود است. بدین ترتیب با وجود شهریه بالای دانشگاه‌های پردیس، برای ورود به این دانشگاه‌ها نیز داوطلبان در فضایی رقابتی قرار می‌گیرند.

با توجه به ظرفیت محدود دانشگاه‌های پردیس، بهتر است مطالعه برای کنکور سراسری و همچنین انتخاب رشته براساس آخرین رتبه‌های کنکور پردیس شکل بگیرند.گرچه ورود به دانشگاه پردیس در رشته مهندسی مکانیک در مقایسه با دوره های روزانه یا نوبت دوم می‌تواند ساده تر باشد، اما عدم داشتن انتخاب رشته مناسب فرصت این پذیرش را از داوطلبان خواهد گرفت. به نظر می‌رسد مشاوره گرفتن از کارشناسان و مشاوران تحصیلی از برترین راهکارهای داشتن یک انتخاب مناسب باشد. مشاوره قبولی در رشته مهندسی مکانیک این امکان را به داوطلب می‌دهد که با انتخاب کد رشته‌های مناسب به نتیجه مطلوب خود دست یابد.

بخوانید: مشاوره انتخاب رشته کنکور 1400

 

سوالات متداول

  • برای تخمین شانس قبولی در رشته مهندسی مکانیک دانشگاه پردیس چه راهکاری وجود دارد؟

هر داوطلبی می‌تواند با توجه به رتبه‌های قبولی مهندسی مکانیک پردیس سال‌های گذشته میزان شانس پذیرش خود را تخمین بزند. در متن مقاله آخرین رتبه‌های قبولی مهندسی مکانیک کنکور 98 برای پردیس خودگردان ارائه شده است.

  • بهترین زمان برای بررسی آخرین رتبه قبولی مکانیک پردیس چه زمانی است؟

بررسی آخرین رتبه قبول مهندسی مکانیک پردیس خودگردان در زمان انتخاب رشته یکی از ضروریات محسوب می‌شود. علاوه بر زمان انتخاب رشته، بهتر است قبل از شرکت در کنکور سراسری به بررسی آخرین رتبه قبول مهندسی مکانیک پردیس خودگردان پرداخت. این بررسی موجب می‌شود تا برنامه ریزی منسجم‌تری برای رسیدن به رشته و دانشگاه مورد نظر داشت.

  • آخرین رتبه قبولی مکانیک کنکور 98 برای دانشگاه پردیس خودگردان چند است؟

آخرین رتبه قبول مکانیک کنکور 98 برای پردیس خودگردان با توجه به سهمیه هر منطقه متفاوت است. در متن مقاله به برخی از آخرین رتبه‌های قبولی مکانیک پردیس خودگردان کنکور 98 اشاره شده است.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه قبولی مکانیک می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: رتبه قبولی مهندسی مکانیک پردیس کنکور 98




:: برچسب‌ها: رتبه قبولی مهندسی مکانیک پردیس کنکور 98 ,
:: بازدید از این مطلب : 382
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 فروردين 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: