ثبت نام جاماندگان کنکور سراسری 1400
نوشته شده توسط : دانتل

زمانبندی ثبت نام در آزمون‌های کنکور از طریق سازمان سنجش به متقاضیان اطلاع‌رسانی می‌شود. علی رغم اعلام مکرر رسمی، برخی از داوطلبان در بازه زمانی مشخص شده، موفق به ثبت نام و تکمیل فرم آزمون نمی‌شوند. لذا سازمان سنجش بازه زمانی دیگری را پس از اتمام مهلت ثبت نام اولیه، برای همراهی با این گروه درنظر می‌گیرد. مهلت زمان درنظر گرفته شده برای ثبت نام جاماندگان کوتاه تر از زمان اولیه است. اطلاعات تکمیلی در رابطه با ثبت نام جاماندگان کنکور سراسری 1400 در ادامه ارائه می‌شود.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام جاماندگان کنکور سراسری 1400 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: ثبت نام جاماندگان کنکور سراسری 1400

 

ثبت نام جاماندگان کنکور سراسری 1400

طبق اعلام صورت گرفته، ثبت نام کنکور سراسری 1400 در بازه زمانی 12 تا 18 بهمن ماه صورت می‌گیرد. کلیه متقاضیان شرکت در کنکور، موظف به ثبت نام در آزمون در موعد مقرر هستند. سازمان سنجش اطلاع رسانی زمان ثبت نام آزمون را به خوبی انجام می‌دهد. اما همه ساله پس از پایان یافتن مهلت قانونی، شاهد داوطبانی هستیم که از ثبت نام جامانده اند. این گروه یا از بازه زمانی مشخص شده بی اطلاع بوده اند و یا به دلیل نقص در مدارک موفق به تکمیل فرم ثبت نام نشده اند.

سازمان سنجش برای رفع مشکل پیش آمده، زمان مجددی را برای ثبت نام در آزمون مشخص می‌نماید. همچنین داوطلبانی که در مرحله قبل، ثبت نام موفق داشته اند، در این مرحله امکان ویرایش اطلاعات خود را خواهند داشت. فرصت مجدد برای ثبت نام، دوبار به داوطلبان داده می‌شود. یکی در زمان تمدید مهلت ثبت نام و دیگری در زمان ثبت نام جاماندگان. اطلاعات جامع در این رابطه در ادامه ارائه می‌شود.

زمان ثبت نام جاماندگان کنکور سراسری 1400

زمان ثبت نام اولیه کنکور سراسری 1400 در روز 18 ام بهمن ماه به پایان میرسد. بدیهی است که زمان ثبت نام مجدد در روزهای بعد از این تاریخ خواهد بود. اما زمان دقیق ثبت نام هنوز مشخص نشده است. در سال گذشته ثبت نام جاماندگان در بازه زمانی 12 ام  لغایت 17ام ماه اسفند صورت گرفت. در سال جاری نیز ثبت نام از جاماندگان، احتمالا در نیمه ماه اسفند انجام خواهد شد. به محض اعلام زمانبندی دقیق، این مقاله نیز بروز رسانی خواهد شد.

زمان تمدید مهلت ثبت نام کنکور سراسری 1400

پس از پایان یافتن مهلت ثبت نام اولیه، اخباری مبنی بر تمدید مهلت ثبت نام به گوش داوطلبان میرسد. این بازه زمانی بدون فاصله از زمان ثبت نام اولیه است و اغلب دو یا سه روز به طول می‌انجامد. داوطلبانی که در مهلت قانونی اولیه موفق به تکمیل فرم نشده اند، می‌توانند در این موعد اقدام به ثبت نام در آزمون نمایند. همچنین امکان ویرایش اطلاعات، برای  داوطلبانی که ثبت نام خود را تکمیل نموده اند نیز وجود دارد. زمان آغاز تمدید مهلت ثبت نام 19 بهمن ماه خواهد بود. اما زمان اتمام مهلت تمدید ثبت نام مشخص نیست.

ویرایش اطلاعات

با توجه به اهمیت اطلاعات مندرج در فرم ثبت نام، داوطلبان باید از صحت اطلاعات وارد شده اطمینان حاصل نمایند. درج اطلاعات نادرست می‌تواند باعث حذف داوطلب از فرآیند پذیرش در دانشگاه شود. چنانچه داوطلبی به طور سهوی اطلاعات نادرست را در فرم ثبت نام قید نموده باشد و پس از ارسال فرم متوجه بروز خطا شود، می‌تواند در زمان تمدید مهلت ثبت نام و یا در زمان ثبت نام جاماندگان نسبت به ویرایش اطلاعات خود، اقدام نماید. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

سوالات متداول

  1. آیا فرصت مجددی برای ثبت نام جاماندگان کنکور سراسری 1400 درنظر گرفته می‌شود؟

بله، جاماندگان می‌توانند در زمان تمدید مهلت ثبت نام و یا زمان ثبت نام جاماندگان نسبت به تکمیل فرم اقدام نمایند.

  1. آیا چنانچه داوطلبی اطلاعات نادرست در فرم ثبت نام درج نموده باشد، از شرکت در آزمون محروم می‌شود؟

امکان ویرایش اطلاعات نادرست در زمان ثبت نام جاماندگان وجود دارد. در صورت بروز خطا، داوطلب می‌تواند در این بازه زمانی آن را اصلاح نماید.

  1. ویرایش اطلاعات ثبت نامی به چه صورت انجام می‌شود؟

داوطلبان با مراجعه به سایت سازمان سنجش و درج کد پیگیری می‌توانند به پنل کاربری خود دسترسی پیدا نمایند.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام جاماندگان کنکور سراسری 1400 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: ثبت نام جاماندگان کنکور سراسری 1400




:: برچسب‌ها: ثبت نام جاماندگان کنکور سراسری 1400 ,
:: بازدید از این مطلب : 394
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 فروردين 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: