رتبه قبولی شیمی محض 98
نوشته شده توسط : دانتل

شیمی محض پس از شیمی کاربردی یکی دیگر از گرایش‌های رشته شیمی است. این رشته در زمینه نوآوری و کنترل فراورده‌های شیمی به تحقیق و مطالعه می‌پردازد. افرادی که علاقه‌مند به تحصیل در رشته شیمی محض هستند، می‌توانند کدهای مربوط به این رشته را به ترتیب اولویت در فرم انتخاب رشته قرار دهند. همانطور که می‌دانیم کد رشته‌های مربوط به شیمی محض در دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری قرار گرفته و توسط سازمان سنجش منتشر می‌شود. یکی از ویژگی‌های مثبتی که رشته شیمی محض دارد این است که این رشته را اکثر دانشگاه‌های روزانه و شهریه پرداز ارائه می‌دهد. بنابراین علاقه‌مندان به رشته شیمی، شانس پذیرش بیشتری در رشته شیمی محض را دارند و مطابق با رتبه کسب شده، می‌توانند وارد هر یک از این دانشگاه‌ها شوند. آخرین رتبه‌های قبولی شیمی محض یکی از معیارهایی است که داوطلبان بر اساس آن می‌توانند شانس موفقیت خود را تخمین بزنند. در این مقاله آخرین رتبه و تراز قبولی در رشته شیمی محض کنکور 98 برای دانشگاه‌های مختلف گرداوری شده و در اختیار داوطلبان قرار گرفته است. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

منبع: رتبه قبولی شیمی محض 98

 

رتبه قبولی شیمی محض کنکور 98 | روزانه

آخرین رتبه‌های قبولی شیمی محض برای دانشگاه روزانه با توجه به سهمیه مناطق در سه دسته قرار می‌گیرند. بدین ترتیب داوطلبان می‌بایست مطابق با شهر سکونت خود در دوره سه سال آخر دبیرستان خود، آخرین رتبه‌های قبولی را مورد بررسی قرار دهند. در ادامه آخرین رتبه قبولی شیمی محض کنکور 98 دانشگاه روزانه بر اساس سهمیه منطقه‌های 1، 2 و 3 ارائه شده است. برای اطلاع از تراز قبول شدن کنکور ریاضی سایر رشته های گروه ریاضی کلیک کنید.

بخوانید: انتخاب رشته کنکور 1400

 

منطقه یک

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی 4102
دانشگاه صنعتی اصفهان 7521
دانشگاه فردوسی – مشهد 6932
دانشگاه گیلان – رشت 14521
دانشگاه رازی کرمانشاه 12450

 

منطقه دو

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه شهید بهشتی 10896
دانشگاه اصفهان 22597
دانشگاه اصفهان 28745

 

منطقه سه | رتبه قبولی شیمی محض کنکور 98

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه فردوسی – مشهد 9824
دانشگاه مازندران - بابلسر 21865
دانشگاه رازی کرمانشاه 31205

بخوانید: رتبه و تراز انتخاب رشته

 

رتبه قبولی شیمی محض کنکور 98 | دانشگاه آزاد

کیفیت آموزشی دانشگاه آزاد در هر رشته و گرایشی انکارناپذیر است. با وجود اینکه دانشگاه‌های آزاد شهریه قابل توجهی را از دانشجویان دریافت می‌کنند، اما ویژگی‌های این دانشگاه موجب شده است که افراد بسیاری علاقه‌مند به تحصیل در این دانشگاه‌ها شوند. محدوده رتبه‌هایی که برای قبولی در رشته شیمی محض دانشگاه آزاد مورد نیاز است در جدول زیر ارائه شده است.

بخوانید: انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1400

 

دانشگاه محل قبولی رتبه کشوری رتبه سهمیه سهمیه قبولی
دانشگاه آزاد واحد علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران 569484 59868 عادی

 

مشاوره انتخاب رشته شیمی محض

بالا بردن شانس قبول شدن در رشته شیمی محض در دانشگاه مورد نظر بستگی به عوامل مختلف دارد. در این مسیر ابتدا لازم است داوطلب با آمادگی در کنکور سراسری شرکت کند و سپس پس از اعلام نتایج یک انتخاب رشته دقیق و حساب شده انجام دهد. یکی از مواردی که در هر دو مرحله می‌تواند کمک قابل توجهی به داوطلب کند، بررسی کارنامه و آخرین رتبه پذیرفته شدگان شیمی محض است.

بررسی کارنامه‌ها و رتبه‌های قبولی شیمی محض هر دانشگاه، مسیر و هدفی که داوطلبان پیش رو دارند را به آنان نشان می‌دهد. بنابراین مطابق با معیارهای کسب شده، داوطلب قادر خواهد بود تا به درستی برنامه ریزی کند و انتخاب رشته‌ای با کیفیت داشته باشد. برای مشاهده راهنما انتخاب رشته ریاضی 1400 کلیک کنید.

در کنار مطالعه و بررسی معیارهای قبول شدن شیمی محض، یکی از مفیدترین راهکارهایی که پیش روی داوطلبان است، استفاده از مزایای مشاوره تحصیلی است. کارشناسان و مشاوران تحصیلی با تجربه‌ای که دارند، می‌توانند با ارائه مشاوره قبولی در رشته شیمی محض، کارسازترین راهنمایی‌ها را در اختیار داوطلبان قرار دهند. بدون شک این نوع از مشاوره‌ها داوطلبان را به نتیجه مطلوب و رضایت بخشی که انتظار آن را دارند، نزدیک‌تر خواهد کرد.

بخوانید: مشاوره انتخاب رشته کنکور 1400

 

برای دریافت مشاوره در زمینه رشته مهندسی کامپیوتر می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

  1. رتبه‌ای که برای قبولی در رشته شیمی محض مورد نیاز است، چند است؟

رتبه مورد نیاز برای قبول شدن در رشته شیمی محض با توجه به هر دانشگاه و همچنین مطابق با سهمیه مناطق متفاوت است. در متن مقاله آخرین رتبه‌های پذیرفته شدگان شیمی محض دانشگاه‌های مختلف ارائه شده است.

  1. اطلاع از آخرین رتبه‌های پذیرفته شدگان شیمی محض چه مزایایی برای داوطلب دارد؟

آخرین رتبه‌های پذیرفته شدگانرشته شیمی محض می‌تواند کاربردهای مختلفی برای داوطلب داشته باشد. داوطلب مطابق با این رتبه‌ها می‌تواند شانس قبول شدن خود را تخمین بزند و انتخاب رشته‌ای اصولی و با کیفیت انجام دهد.

  1. آیا امکان تحصیل در رشته شیمی محض دانشگاه آزاد وجود دارد؟

داوطلبانی که رتبه لازم را کسب کنند، می‌توانند کد رشته‌های شیمی محض دانشگاه آزاد را انتخاب کرده و در این دانشگاه مشغول به تحصیل شوند. دانشگاه آزاد پس از دانشگاه‌های دولتی دارای متقاضیان متعددی برای رشته شیمی محض است.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه آخرین رتبه و تراز قبولی در رشته شیمی محض کنکور 98 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره ----- تماس بگیرید.

منبع: رتبه قبولی شیمی محض 98

 




:: برچسب‌ها: رتبه قبولی شیمی محض 98 ,
:: بازدید از این مطلب : 550
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: