هزینه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 1400
نوشته شده توسط : دانتل

دانشگاه جامع علمی کاربردی یکی از دانشگاه های فعال در زمینه پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی است و تمام رشته های تحصیلی این دانشگاه بدون کنکور هستند. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 1400 معمولا در دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه انجام می گیرد و علاقه مندان باید در زمانی که توسط سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می شود، به این سامانه مراجعه کرده و با واریز هزینه ثبت نام نسبت به نام نویسی خود اقدام نمایند. در ادامه به بررسی زمان و نحوه پرداخت هزینه ثبت نام و خرید کارت اعتباری دانشگاه علمی کاربردی 1400 می پردازیم.

منبع: هزینه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 1400

 

هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 1400

همانطور که گفته شد ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه انجام میگیرد که زمانبندی، شرایط و هزینه‌ی ثبت نام دو نیمسال متفاوت است. رشته های دانشگاه علمی کاربردی شامل رشته های مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته هستند که اسامی این رشته ها در دفترچه های جداگانه ای به داوطلبان معرفی می شود.

[box type="shadow"]بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 1400 [/box]

 

هزینه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی | مهر 1400

ثبت نام رشته های بدون کنکور مهر ماه 1400 دانشگاه علمی کاربردی معمولا از مردادماه آغاز می شود و علاقه مندان حدود یک ماه فرصت دارند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org مراحل واریز مبلغ را طی کرده و سپس ثبت نام و انتخاب رشته خود را انجام دهند.
در حال حاضر میزان هزینه‌ی ثبت نام بدون آزمون علمی کاربردی برای مهر ماه 1400 اعلام نشده است اما در آخرین دوره ثبت نام که بهمن ماه 99 بوده است، مبلغ تعیین شده برای ثبت نام مقطع کاردانی 37600 تومان و برای ثبت نام مقطع کارشناسی 46600 تومان بوده است که برای مهر 1400 افزایش مبلغ خواهیم داشت.

هزینه ثبت نام مقطع کاردانی 99 37600 تومان
هزینه ثبت نام مقطع کارشناسی 99 46600 تومان

 

هزینه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی | بهمن 1400

داوطلبان برای ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربزدی ورودی بهمن ماه نیز باید ملبغ تعیین شده را بپردازند و میزان مبلغ دریافتی در دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 1400 قید خواهد شد. داوطلبان ورودی بهمن ابتدا در سایت سازمان سنجش کارت اعتباری ثبت نام داشگاه علمی کاربردی را خریداری کرده و سپس یک نسخه چاپی از آن تهیه میکنند. متقاضیان هنگام ثبت نام حضوری نسخه چاپی کارت خریداری شده را به دانشگاه مذکور تحویل می دهند.

[box type="shadow"]بخوانید: مدارک ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 1400 [/box]

 

زمان واریز هزینه 

زمان پرداخت هزینه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی قبل از دریافت فرم ثبت نام و انتخاب رشته است. در واقع داوطلبان ابتدا باید هزینه بپردازند و سپس مجاز به تکمیل فرم ثبت نام و انتخاب رشته شوند.

با توجه به اینکه ثبت نام کنکور دانشگاه علمی کاربردی ورودی مهر ماه از مردادماه آغاز می‌شود زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 1400 ورودی در مرداد ماه و با توجه به اینکه ثبت نام ورودی بهمن ماه از دی ماه آغاز می شود، زمان پرداخت هزینه‌ی برای ثبت نام رشته های بدون کنکور این ورودی در دی ماه می باشد.

لازم به ذکر است که به محض مشخص شدن زمان دقیق خرید کارت اعتباری ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی در این مطلب اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

نحوه پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 1400

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی به صورت اینترنتی و در سایت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 1400 به نشانی sanjesh.org انجام میگیرد. داوطلبان برای پرداخت هزینه باید کارت اعتباری تهیه کنند و خرید کارت اعتباری با استفاده از کارت بانکی عضو شبکه شتاب که دارای رمز دوم اینترنتی فعال است، امکان پذیر می باشد.

مراحل واریز هزینه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی به شرح زیر می‌باشد :

  • ورود به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org
  • کلیک بر روی عبارت دانشگاه علمی کاربردی از منوی موجود در سمت راست سایت

 

  • کلیک بر روی لینک فعال ثبت نام کاردانی / کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی 1400
  • انتخاب گزینه خرید کارت اعتباری از منوی دسترسی سریع (این گزینه در سمت راست سامانه قرار دارد)
  • تکمیل اطلاعات خواسته شده
  • ورود به درگاه بانکی الکترونیکی و پرداخت هزینه با درج اطلاعات کارت بانکی
  • دریافت کارت اعتباری حاوی سریال ثبت نام

در صورتی که مراحل پرداخت هزینه را با موفقیت طی کنید در انتها سریال ثبت نام پرداخت به شما ارائه خواهد شد و در صورت عدم دریافت این سریال، لازم است مراحل را مجدد تکرار کنید.

[box type="shadow"]بخوانید: نحوه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 1400 [/box]

 

مشاوره ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

داوطلبانی که علاقه مند به ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی هستند باید با اطلاع از شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 1400 نسبت به ثبت نام اینترنتی در سایت سنجش و سپس ثبت نام حضوری در دانشگاه پذیرفته شده اقدام نمایند. اگر با مراحل ثبت نام، واریز هزینه و همچنین نحوه تکمیل فرم انتخاب رشته این دانشگاه آشنایی ندارید می توانید سوالات خود را از طریق تماس با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل بپرسید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

[box type="shadow"]بخوانید: ثبت نام بدون کنکور [/box]

منبع: هزینه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 1400




:: برچسب‌ها: هزینه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 1400 ,
:: بازدید از این مطلب : 378
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: