نحوه مشاهده نتایج علمی کاربردی 1400
نوشته شده توسط : دانتل

پس از اینکه تمامی متقاضیان به سایت سازمان سنجش آموزش کشور جهت ثبت نام بدون آزمون مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی مراجعه می کنند و مراحل ثبت نام خود را طی می کنند، از آنجایی که پذیرش دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی در تمامی رشته ها به صورت بدون آزمون و براساس سوابق تحصیلی داوطلب می باشد، سازمان سنجش سوابق شرکت کنندگان را بررسی و نتایج را متناسب با کد رشته محل هایی که در فرم انتخاب رشته داوطلبان درج شده است، منتشر می کند. در ادامه به منظور راهنمایی شما عزیزان اطلاعاتی پیرامون نحوه مشاهده اعلام نتایج ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی 1400 ارائه کرده ایم.

منبع: نحوه مشاهده نتایج علمی کاربردی 1400

 

اعلام نتایج ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 1400

دانشگاه علمی کاربردی دو مرتبه در سال در مهر و بهمن ماه از میان علاقه مندان به صورت بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی در رشته های مختلف و البته در مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دانشجو جذب می کند.

متقاضیان به منظور شرکت و ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بایستی به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند و مدارک و اطلاعات خواسته شده را در سامانه بارگذاری نمایند. اشاره کوتاهی کردیم که سازمان سنجش آموزش کشور این مدارک و اطلاعات داوطلبان و همین طور سوابق تحصیلی آن ها شامل معدل مقطع قبلی را برای هر دوره بررسی می کند و چنانچه با کد رشته محل های انتخابی مطابق بود، صلاحیت و یا عدم صلاحیت هر داوطلب را اعلام می نماید.

البته لازم است اشاره کنیم که این رویه مربوط به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی در ورودی مهرماه است و متقاضیان برای نام نویسی بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی بهمن ماه باید به دانشگاه ارائه دهنده مراجعه کنند و نتیجه را نیز از طریق همان دانشگاه پیگیری نمایند.

بخوانیدنتایج دانشگاه علمی کاربردی 

 

زمان اعلام نتایج بدون کنکور علمی کاربردی 1400

همانطور که اشاره کردیم، ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن انجام می گردد. بنابراین زمان اعلام نتیجه برای هر کدام از این نیمسال ها به صورت مجزا از یکدیگر می باشد که در ادامه به آن پرداخته ایم.

 

زمان اعلام نتایج | مهر 1400

تاکنون زمان اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی 1400 مهر ماه از سوی سازمان سنجش آموزش کشور مشخص نشده است، اما پیش بینی می شود که مرحله اعلام نتایج نیز همانند سال گذشته باشد.

در سال گذشته نتایج بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ورودی مهر 1400 برای دوره کاردانی در اواخر شهریور ماه و برای دوره کارشناسی ناپیوسته در اوایل آبان ماه از سوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد.

به محض دریافت اخبار جدید از سایت سازمان سنجش، پیرامون زمان دقیق اعلام نتایج بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی برای مقاطع کاردانی و کارشناسی، این مقاله نیز بروزرسانی خواهد شد.

 

زمان اعلام | بهمن 1400

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی در بهمن ماه، معمولا به صورت حضوری و با مراجعه به دانشگاه ارائه دهنده رشته مورد نظر داوطلب صورت می گیرد. همین امر باعث شده است که نتایج نیز از طریق دانشگاه های ارائه دهنده در اختیار داوطلبان قرار گیرد.

به طوری که داوطلبان می توانند در اواخر بهمن ماه و اوایل اسفندماه از طریق تماس و یا مراجعه حضوری به دانشگاه محل ثبت نام خود، از وضعیت قبولی و یا عدم قبولی خود در ثبت نام بدون کنکور بهمن 1400 مطلع شوند.

لازم است اشاره کنیم که سازمان سنجش آموزش کشور، تاکنون اطلاعیه ای مبنی بر زمان دقیق و نحوه اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی بهمن ماه 1400 منتشر نکرده است، اما به محض دریافت اخبار جدید در این قسمت از مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

بخوانیداسامی پذیرفته شدگان دانشگاه علمی کاربردی

 

نحوه مشاهده اعلام نتایج علمی کاربردی 1400

نحوه مشاهده اعلام نتایج بدون کنکور علمی کاربردی به نحوه ثبت نام متقاضیان وابسته است، به طوری که اگر داوطلبان مراحل ثبت نام خود را به صورت اینترنتی پشت سرگذاشته باشند، نتایج نیز به صورت اینترنتی و چنانچه ثبت نام خود را حضوری انجام داده باشند، نتایج نیز به صورت حضوری اعلام خواهد شد. در ادامه به نحوه مشاهده اعلام نتایج علمی کاربردر در دو نیمسال تحصیلی اشاره کرده ایم.

 

نحوه مشاهده اعلام نتایج علمی کاربردی 1400 | نیمسال اول

معمولا و طبق روال سال های گذشته نام نویسی و اعلام نتایج علمی کاربردی در نیمسال اول و ورودی مهرماه به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می شود. داوطلبان برای دریافت نتایج خود از سایت سازمان سنجش می توانند اقدامات زیر را انجام دهند.

 

مراجعه به سایت سازمان سنجش

نتایج نام نویسی بدون آزمون دانشگاه جامع علمی کاربردی برای نیمسال اول از طربق سایت سازمان سنجش منتشر می شود. بایستی برای دریافت نتایج  به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی ” sanjesh.org ” مراجعه کنید و سپس از منوی رنگی سمت راست و بالای صفحه سایت سازمان سنجش گزینه “ جامع علمی کاربردی ” را انتخاب کنید.

 

 

ورود به لینک دریافت نتایج

چنانچه متقاضی دوره کاردانی بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی در نیمسال اول هستید، بر روی گزینه ” اعلام نتیجه دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی – کاربردی (مهرماه) 1400 ”  کلیک کنید.

چنانچه متقاضی دوره کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی در نیمسال اول هستید بر روی گزینه “ اعلام نتیجه دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی – کاربردی (مهرماه) 1400 ” کلیک کنید.

فقط توجه داشته باشید که این لینک های نامبرده در زمان اعلام نتیجه دانشگاه علمی کاربردی نیمسال اول 1400 در سایت سازمان سنجش فعال می شود.

 

 

دریافت نتایج

پس از کلیک بر روی لینک دریافت نتایج، صفحه ای برایتان نمایش داده خواهد شد که شامل دو کادر با دو روش برای دریافت نتایج است. این دو روش به شرح موارد زیر است:

  • روش اول: دریافت نتایج با اطلاعات ثبت نامی شامل شمار پرونده و شماره شناسنامه
  • روش دوم: دریافت نتایج با اطلاعات فردی شامل نام، نام خانوادگی، شماره شناسنامه و سال تولد

یکی از روش ها را انتخاب کنید و پس از وارد کردن اطلاعات خواسته شده و عبارت امنیتی بر روی گزینه ” مشاهده نتیجه ” کلیک کنید تا نتیجه اکتسابی خود را رویت کنید.

 

 

توجه

درست است که با اطلاعات فردی خود نیز قادر به دریافت نتایج بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی خواهید بود، اما چنانچه شماره پرونده خود را فراموش کرده اید، امکان بازیابی آن از طریق سیستم پاسخگویی سازمان سنجش وجود خواهد داشت.

 

نحوه مشاهده اعلام نتایج علمی کاربردی 1400 | نیمسال دوم

از آنجایی که ثبت نام بدون کنکور ورودی بهمن ماه به صورت حضوری انجام می شود، نتایج آن نیز از طریق دانشگاه های ارائه دهنده اعلام خواهد شد.

بنابراین برای دریافت نتایج بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی نیمسال دوم 1400 بایستی از طریق دانشگاهی که در آن ثبت نام کرده اید، پیگیری های لازم را انجام دهید.

 

مشاوره ثبت نام علمی کاربردی

پس از دریافت نتایج شما داوطلبان عزیز چنانچه موفق به کسب نتیجه قبولی شدید، بایستی برای تکمیل مراحل ثبت نام خود به صورت حضوری به دانشگاه محل قبولی مراجعه کنید و مطابق با قوانین دانشگاه اقدامات لازم را انجام دهید.

چنانچه نیز پس از اعلام نتایج موفق به کسب قبولی نشدید می توانید در تکمیل ظرفیت دانشگاه های علمی کاربردی شرکت کنید. برای دریافت مشاوره در این مورد می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل تماس بگیرید.

بخوانیدثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 1400

 

برای دریافت مشاوره در زمینه نحوه مشاهده اعلام نتایج ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی 1400 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

منبع: نحوه مشاهده نتایج علمی کاربردی 1400




:: برچسب‌ها: نحوه مشاهده نتایج علمی کاربردی 1400 ,
:: بازدید از این مطلب : 370
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: