زمان اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی 1400
نوشته شده توسط : دانتل

دانشگاه جامع علمی کاربردی از دانشگاه های است که زیرنظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از میان علاقه مندان به صورت بدون آزمون دانشجو می پذیرد. این دانشگاه ها هر ساله در دو مقطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی ناپیوسته، از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور، رشته های بدون کنکور را ارائه می دهد تا واجدین شرایط نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته اقدام کنند. پس از اتمام مرحله ثبت نام، متقاضیان به دنبال زمان اعلام نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی هستند، تا مراحل ثبت نام خود را تکمیل کنند. در ادامه به زمان اعلام نتایج ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 1400 پرداخته ایم.

منبع: زمان اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی 1400

 

اعلام نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 1400

دانشگاه های علمی کاربردی، هرساله به منظور جذب دانشجو در دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه رشته های بدون آزمون را ارائه می دهد که به دلیل برخورداری این دانشگاه از امکانات ویژه برای شاغلین از متقاضیان بالایی برخوردار است.

پذیرش در دانشگاه های علمی کاربردی بر اساس سوابق تحصیلی و معدل مقطع قبلی هر داوطلب می باشد. بنابراین داوطلبان در زمان ثبت نام، پس از وارد کردن اطلاعات خود بایستی که فرم انتخاب رشته را نیز در حداکثر 20 کد رشته محل تکمیل کنند.

برای تکمیل کد رشته محل های دانشگاه جامع علمی کاربردی، داوطلبان باید از میان لیست کد رشته محل های ارائه شده در دفترچه راهنمای انتخاب رشته کاردانی و یا کارشناسی، کد رشته محل های مورد علاقه خود را استخراج کرده و بر اساس الویت برای خود بچینند.

پس از بررسی الویت های متقاضیان با توجه به معدل مقطع قبولی آن ها، نتیجه به صورت یکپارچه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد.

بخوانیدنتایج دانشگاه علمی کاربردی 

 

زمان اعلام نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 1400

همانطور که اشاره کوتاهی کردیم، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دوبار در سال یکبار برای ترم تحصیلی مهرماه و یکبار نیز برای ترم تحصیلی بهمن ماه در زمان های مشخصی که‌ از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می گردد، انجام می شود. در ادامه به زمان اعلام نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی در این دو نیمسال اشاره کرده ایم.

 

زمان اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی 1400 | نیمسال اول

مقطع کاردانی پیوسته

با توجه به اینکه زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی مقطع کاردانی پیوسته 1400 منتشر نشده است، پیش بینی می شود طبق روال سال های گذشته نتیجه این دوره ” کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی – کاربردی مهرماه 1400 ” در اواخر شهریور ماه در اختیار داوطلبان قرار گیرد، البته در سال گذشته به دلیل تعویق های بسیار در اوایل آبان ماه منتشر شد.

کارشناسی ناپیوسته

نتایج مقطع کارشناسی نیز هنوز منتشر نشده است، اما برای این مقطع نیز پیش بینی می کنیم که نتیجه این دوه ” مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی – کاربردی مهرماه  1400 ” در اوایل آبان ماه از طریق سایت سنجش منتشر گردد.

تاکنون سازمان سنجش آموزش کشور پیرامون ” اعلام نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی نیمسال اول 1400 ” برای مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی اطلاعیه ای منتشر نکرده است. به محض دریافت اخبار جدید، زمان دقیق اعلام نتیجه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی نیمسال اول (ورودی مهرماه) 1400 برای مقاطع کاردانی و کارشناسی را در این قسمت از مقاله قرار خواهیم داد.

 

زمان اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی 1400 | نیمسال دوم

مقطع کاردانی پیوسته

طبق رویه سال های گذشته نتیجه دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی – کاربردی بهمن ماه 1400 ” مدتی پس از تکمیل بازه زمانی ثبت نام یعنی در اوایل اسفندماه اعلام خواهد شد.

مقطع کارشناسی ناپیوسته

نتیجه دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی – کاربردی مهرماه  1400 نیز همانند دوره کاردانی معمولا در اوایل اسفندماه اعلام می شود.

بخوانیداسامی پذیرفته شدگان دانشگاه علمی کاربردی

 

نحوه مشاهده نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 1400

برای مشاهده نتایج دانشگاه علمی کاربردی 1400 می توانید طبق مراحل زیر پیش رفته و نتایج خود را در هر نیمسال تحصیلی و هر مقطعی که ثبت نام کرده اید، دریافت کنید.

لازم است اشاره کنیم که در برخی از دانشگاه های علمی کاربردی خصوصا در نیمسال دوم و ورودی بهمن ماه، نتایج از طریق دانشگاه اطلاع رسانی می شود.

  • مرحله اول: نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه جامع علمی کاربردی از طربق سایت سازمان سنجش منتشر می شود، بنابراین به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی ” sanjesh.org ” مراجعه کنید.
  • مرحله دوم: از منوی رنگی سمت راست سایت بر روی گزینه ” جامع علمی کاربردی ” کلیک نمایید.

 

  • مرحله سوم: برای دریافت نتایج دوره کاردانی بر روی گزینه ” اعلام نتیجه دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی – کاربردی ( مهرماه  یا بهمن ماه ) 1400 ” و برای دریافت نتایج دوره کارشناسی بر روی گزینه ” اعلام نتیجه دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی – کاربردی (مهرماه  یا بهمن ماه) 1400 ” کلیک کنید.

 

این لینک ها در زمان اعلام نتیجه دانشگاه علمی کاربردی در سایت سازمان سنجش آموزش کشور فعال خواهد شد.

  • مرحله چهارم: در این مرحله سامانه برای دریافت نتایج، دو کادر که‌ شامل دو روش جستجو می باشد را برای شما نمایش می دهد. در روش اول شما به شمار پرونده، شماره شناسنامه خود نیاز دارید و در روش دوم به نام، نام خانوادگی، شماره شناسنامه، سال تولد خود نیاز دارید که پس از وارد کردن اطلاعاتتان به همراه عبارت امنیتی در یکی از این کادر ها می توانید نتیجه را رویت کنید.

 

توجه

چنانچه به شماره پرونده خود دسترسی ندارید، می توانید از روش دوم و با وارد کردن اطلاعات فردی تان نتیجه را مشاهده کنید، اما از طریق سیستم پاسخگویی سازمان سنجش آموزش کشور نیز شماره پرونده قابل بازیابی می باشد.

راهنمای تصویری فوق مربوط به سال گذشته است که به محض اعلام نتایج 1400، راهنمای تصویری جدید به این مطلب اضافه خواهد شد. 

 

مشاوره ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

چنانچه علاقه مند مند به ثبت نام در دانشگاه های علمی کاربردی می باشید، برای تکمیل مراحل ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی شما متقاضیان گرامی بایستی که از تاریخ های ثبت نام مطلع باشید و سپس با مطالعه دفترچه های منتشر شده از سوی سازمان سنجش الویت های خود را انتخاب و در سامانه ثبت نمایید.

چنانچه پس از فعال شدن لینک دریافت نتایج، برای دریافت نتیجه خود در سایت سازمان سنجش آموزش کشور با مشکل مواجه شدید، می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل تماس بگیرید و با ارائه اطلاعات خود به کارشناسان ما، نتیجه خود را دریافت نمایید.

بخوانیدثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 1400

 

برای دریافت مشاوره در زمینه نتایج دانشگاه علمی کاربردی 1400 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02146291403 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

آیا نتیجه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه جامع علمی کاربردی برای مقاطع کاردانی و کارشناسی به صورت جدا از یکدیگر منتشر می شود؟

بله، زمان اعلام نتیجه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی برای مقاطع کاردانی و کارشناسی به صورت مجزا از یکدیگر در بازه های زمانی متفاوت انجام می شود.

متقاضیان برای دریافت نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی، بایستی به چه سایتی مراجعه نمایند؟

داوطلبان برای دریافت نتیجه بایستی به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنند.

نتیجه نیمسال اول دانشگاه های علمی کاربردی در چه تاریخی منتشر می شود؟

تاریخ دقیق اعلام نتایج ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی از سوی سازمان سنجش منتشر نگردیده است، اما به زمان تقریبی در متن مقاله اشاره کرده‌ایم.

منبع: زمان اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی 1400




:: برچسب‌ها: زمان اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی 1400 ,
:: بازدید از این مطلب : 700
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: