زمان نتایج بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 1400
نوشته شده توسط : دانتل

دانشگاه غیرانتفاعی متقاضیان تحصیل در مقاطع تحصیلی مختلف را به صورت بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی جذب می کنند. ثبت نام بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه های غیر انتفاعی به صورت همزمان با دانشگاه های سراسری انجام می شود و نتایج نیز به صورت یکپارچه منتشر می گردد. داوطلبانی که ثبت نام خود را جهت ورود به صورت بدون آزمون به دانشگاه های غیر انتفاعی انجام داده اند، می توانند با اطلاع از زمان نتایج بدون کنکور غیرانتفاعی 1400 ، نسبت به دریافت نتایج خود اقدام کنند. در ادامه این مطلب اطلاعاتی پیرامون زمان و نحوه اعلام نتایج بدون کنکور غیر دانشگاه انتفاعی 1400 ارائه کرده ایم.

منبع: زمان نتایج بدون کنکور غیرانتفاعی 1400

 

زمان نتایج بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 1400

در سال های اخیر طبق اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درصد بسیاری از رشته ها نزدیک به‌ 85 درصد، در دانشگاه های سراسری و از جمله دانشگاه های غیر انتفاعی به صورت بدون آزمون ارائه می گردد. 

ملاک و معیار پذیرش دانشجو در این دانشگاه های غیر انتفاعی و موسسات آموزش عالی سوابق تحصیلی و یا به عبارت بهتر معدل کتبی مقطع دیپلم و یا معدل کل مقطع کاردانی داوطلب می باشد.

رشته های بدون کنکور دانشگاه های غیر انتفاعی به صورت همزمان و یکپارچه با دانشگاه های سراسری برای جذب دانشجو در دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه انجام می شود.  داوطلبانی که در هر کدام از این دو نیمسال تحصیلی موفق به ثبت نام و تکمیل فرم انتخاب رشته خود شده اند، می توانند با اطلاع از زمان اعلام نتایج بدون کنکور این دانشگاه ها، از وضعیت پذیرش و یا عدم پذیرش خود مطلع شوند.

 

بخوانید: نتایج بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی 1400 

 

 

زمان نتایج بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 1400 | نیمسال اول

در سال گذشته نتایج بدون کنکور دانشگاه های غیر انتفاعی در اواخر مهر ماه از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی اکترونیکی ” sanjesh.org ” منتشر شد.

در سال جاری سازمان سنجش آموزش کشور پیرامون زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه های غیر انتفاعی 1400، اطلاعیه ای منتشر نکرده است، و زمان اعلام شده در این قسمت بر اساس استناد به تقویم برگزاری بدون کنکور غیر انتفاعی در سال گذشته می باشد.

تا کنون اطلاعیه‌ای در خصوص زمان انتشار نتایج بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی ورودی مهر ماه 1400 از سوی سازمان سنجش منتشر نشده است

 

زمان نتایج بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 1400 | نیمسال دوم

پیرامون زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی نیمسال دوم 1400 نیز سازمان سنجش اظهار نظر خاصی نکرده است اما اگر بخواهیم در مورد سال گذشته بگوییم، داوطلبان توانستند نتایج خود را اواخر دی ماه دریافت کنند.

تا کنون اطلاعیه‌ای در خصوص زمان انتشار نتایج بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی ورودی بهمن ماه 1400 از سوی سازمان سنجش منتشر نشده است

 

نحوه دریافت نتایج بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 1400

در سال های گذشته داوطلبان جهت شرکت در مرحله انتخاب رشته دانشگاه های غیر انتفاعی در نیمسال اول به صورت اینترنتی مجاز به انتخاب 100 کد رشته محل مجموعا برای تمامی دانشگاه های سراسری بودند و به عبارتی نحوه ثبت نام نیمسال اول و ورودی مهرماه به صورت کاملا اینترنتی انجام می شد که پیش بینی می شود برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های غیر انتفاعی 1400 نیز به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام شود.

مرحله دوم ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی در بهمن ماه جهت جذب دانشجو برای نیمسال تحصیلی دوم در واقع تکمیل ظرفیت مرحله اول است که در سال گذشته بر خلاف سال های قبل به صورت اینترنتی انجام شد. 

حال در مورد رویه ثبت نام در نیمسال دوم باید منتظر تصمیم سازمان سنجش باشیم ممکن است در این مرحله داوطلبان فقط محاز به انتخاب یک کد رشته محل و ثبت نام حضوری باشند و ممکن نیز هست که تمامی مراحل مشابه نیمسال اول کاملا اینترنتی انجام شود.

 

راهنما تصویری

تمامی داوطلبان در زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی می توانند با طی کردن گام به گام مراحل زیر نسبت به دریافت نتایج خود اقدام کنند.

  • مرحله اول: وارد سایت سازمان سنجش به نشانی اینترنتی ” sanjesh.org ” شوید.
  • مرحله دوم: از منوی رنگی سمت راست سایت گزینه ” سراسری ” را انتخاب کنید.

 

  • مرحله سوم: بر روی لینک فعال ” نتایج نهایی انتخاب رشته های پذيرش صرفاً بر اساس سوابق تحصيلي آزمون سراسري سال 1400 “ کلیک کنید.
  • مرحله چهارم: در این مرحله از طریق دو روش که در واقع وابسته به خود شماست می توانید نتایج را جستجو کنید. در روش اول باید اطلاعات فردی خود شامل نام و نام خانوادگی و شماره شناسنامه و در روش دوم باید اطلاعات ثبت نامی خود شامل شماره پرونده و همینطور شماره شناسنامه خود را وارد کنید و نتایج را دریافت نمایید.
  • مرحله پنجم: پس از وارد کردن عبارت امنیتی و جستجو نتایج برای شما نمایش داده خواهد شد. چنانچه پذیرفته شده اید، جهت ثبت نام نهایی اقدام نمایید.

 

مشاوره ثبت نام بدون آزمون غیرانتفاعی

شما داوطلبان عزیز که قصد دارید پس از اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه های غیر انتفاعی و موسسات آموزش عالی جزو اسامی پذیرفته شدگان باشید، می توانید که جهت انتخاب رشته از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کمک بگیرید.

چراکه یکی از مواردی که به شما کمک می کند تا نتیجه دلخواه خود را با توجه به سوابق تحصیلی تان کسب کنید، چینش درست انتخاب ها می باشد. به هیچ وجه با این تفکر که ثبت نام بدون آزمون است و ممکن است شانس قبولی همه بالا باشد، انتخاب رشته نکنید و حتما از مشاوره یک فرد باتحربه که در این زمینه تخصص دارد بهره ببرید.

 

بخوانید: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 1400 

 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 1400 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

نتایج بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه‌های غیر انتفاعی از طریق چه سایتی اعلام می شود؟

نتایج بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه‌های غیر انتفاعی از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می شود.

آیا نتایج ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی به صورت یکپارچه با دانشگاه های سراسری اعلام می شود؟

بله، لا توجه به اینکه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه‌های غیر انتفاعی به صورت یکپارچه با دانشگاه های سراسری اعلام می شود، نتایج نیز به صورت همزمان منتشر خواهد شد.

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه‌های غیر انتفاعی نیمسال دوم به چه صورت است؟

نحوه ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه‌های غیرانتفاعی در نیمسال دوم تحصیلی ممنکن است به صورت حضوری و یا باینترنتی باشد که به هر حال باید منظر اطلاعیه سازمان سنجش باشیم.

منبع: زمان نتایج بدون کنکور غیرانتفاعی 1400




:: برچسب‌ها: زمان نتایج بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 1400 ,
:: بازدید از این مطلب : 455
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 31 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: