دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 1400
نوشته شده توسط : دانتل

از جمله دانشگاه های سراسری که زیرنظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری فعالیت می کند و پذیرش بدون آزمون نیز در چندین مقطع تحصیلی دارد، دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی می باشد. دانشگاه های غیرانتفاعی در چهار مقطع تحصیلی کاردانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته به صورت بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی داوطلب، دانشجو می پذیرد.  تمامی متقاضیان این دوره از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی 1400 بایستی که برای اطلاع از جزئیات شامل شرایط ثبت نام، زمان و نحوه ثبت نام، لیست کد رشته محل های ارائه شده و … از طریق سایت سازمان سنجش، دفترچه ثبت نام بدون کنکور غیرانتفاعی را برای مقطع تحصیلی مورد نظرشان دریافت کنند. در ادامه اطلاعاتی پیرامون این دفترچه ارائه کرده ایم.

منبع: دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 1400

 

دفترچه ثبت نام بدون کنکور غیرانتفاعی

پیش تر اشاره کردیم که دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی در مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته به صورت بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی داوطلب که مهم ترین آن معدل مقطع قبلی متقاضی می باشد، در واحد های مختلف در سراسر کشور دانشجو می پذیرد. برای اطلاع از زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 1400 کلیک کنید.

نکته ای که پیرامون این ثبت نام وجود دارد این است که هر ساله این ثبت نام دوبار که یکبار آن برای ورودی مهر و یکبار آن برای ورودی بهمن است، انجام می گیرد. در هر نیمسال و برای هر مقطع تحصیلی یک دفترچه جداگانه از سوی سازمان سنجش منتشر می شود. این دفترچه ها شامل اطلاعات و جزئیات مهمی همچون شرایط ثبت نام بدون کنکور غیرانتفاعی و انتخاب رشته و … است که هر داوطلب بایستی پیش از ثبت نام آن ها را مطالعه نماید.

گفتیم که برای هر مقطع تحصیلی در دانشگاه غیرانتفاعی یک دفترچه جداگانه منتشر می شود، اما از آنجایی که برای پذیرش در دو مقطع تحصیلی کاردانی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته سوابق تحصیلی مشترکی نیاز است، برای این دو مقطع یک دفترچه منتشر می شود.

 

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 1400

به منظور سهولت کار شما متقاضیان گرامی در این قسمت از مقاله به تفکیک مقاطع تحصیلی و نیمسال ورودی لینک دانلود دفترچه های مربوطه را قرار داده ایم.

 

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 1400 | مهر

دفترچه های راهنمای انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی برای ورودی مهرماه در بازه زمانی پیش از شروع این نیمسال منتشر شده و در اختیار داوطلبان قرار می گیرد که در ادامه ضمن قرار دادن لینک دریافت این دفترچه ها، به زمان انتشار آن ها نیز اشاره کرده ایم.

 

دانلود دفترچه کاردانی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته 

در سال های گذشته پیش از شروع ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه های غیرانتفاعی و یا به صورت همزمان با آن سازمان سنجش آموزش کشور دفترچه راهنمای انتخاب رشته دو مقطع کاردانی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته دانشگاه غیرانتفاعی برای نیمسال اول و ورودی مهرماه به صورت یکپارچه منتشر می کند.

در سال گذشته این دفترچه نامبرده در اواخر مرداد ماه از طریق سایت ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی منتشر و در اختیار متقاضیان قرار گرفت که پیش بینی می شود در دفترچه ثبت نام بدون کنکور غیرانتفاعی این مقطع نیز در همین بازه زمانی منتشر و در اختیار شرکت کنندگان قرار گیرد. با توجه به اینکه دفترچه ثبت نام بدون کنکور غیرانتفاعی 1400 هنوز منتشر نشده است،

دفترچه انتخاب رشته کاردانی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی مهر 1400

 

دانلود دفترچه کاردانی پیوسته غیر انتفاعی مهر

دفترچه راهنمای انتخاب رشته و ثبت نام بدون کنکور مقطع کاردانی پیوسته فنی حرفه ای دانشگاه های غیر انتفاعی 1400، طبق اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در تاریخ 30 خرداد ماه منتشر خواهد شد.تاکنون این دفترچه از سوی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر نگردیده است و فقط تاریخ انتشار آن مشخص می باشد.

دفترچه انتخاب رشته کاردانی پیوسته بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی مهر 1400

 

دانلود دفترچه کارشناسی ناپیوسته غیر انتفاعی مهر

سازمان سنجش پیرامون ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های غیرانتفاعی در مقطع کارشناسی ناپیوسته و کنکور کاردانی به کارشناسی نیز اطلاعیه هایی منتشر کرده است، که طبق این اطلاعیه ها با شروع مهلت نام نویسی رشته های بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته و کنکور کاردانی به کارشناسی مهر ماه، دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته کارشناسی ناپیوسته 1400 نیز در تاریخ 23 خرداد منتشر خواهد شد.

دفترچه انتخاب رشته کارشناسی پیوسته بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی مهر 1400

 

چنانچه دفترچه های ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی برای نیمسال اول و مهر 1400 منتشر گردد، در این قسمت از مقاله لینک دانلود آن ها را قرار خواهیم داد.

 

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 1400 | بهمن 

دفترچه های راهنمای انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی برای ورودی بهمن ماه نیز در بازه زمانی پیش از شروع  نیمسال دوم منتشر شده و در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. در ادامه این مطلب علاوه بر لینک دریافت این دفترچه ها، به زمان انتشار آن ها نیز اشاره کرده ایم.

 

دفترچه کاردانی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته غیر انتفاعی | بهمن

دفترچه کاردانی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته دانشگاه غیرانتفاعی مربوط به بهمن ماه در سال گذشته در اواخر آذرماه منتشر گردید که پیش بینی می شود در سال جاری نیز در همین بازه زمانی این دفترچه منتشر شده و در اختیار داوطلبان قرار گیرد. دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته دانشگاه های غیرانتفاعی 1400 منتشر نشده است،

دفترچه انتخاب رشته کاردانی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 1400

 

دفترچه کاردانی پیوسته غیر انتفاعی | بهمن 

دفترچه کاردانی پیوسته دانشگاه های غیرانتفاعی بهمن در سال گذشته در اوایل دی ماه منتشر شد، که با توجه به عدم مشخص شدن زمان ثبت نام در سال جاری، پیش بینی می شود امسال نیز در همین بازه زمانی ثبت نام انجام گیرد.

دفترچه انتخاب رشته کاردانی پیوسته بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی بهمن 1400

 

دانلود دفترچه کارشناسی ناپیوسته غیر انتفاعی | بهمن 

در سال گذشته داوطلبان تحصیل در مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه های غیرانتفاعی در نیمسال تحصیلی دوم و ورودی بهمن ماه توانستند ثبت نام خود را در اوایل دی ماه انجام دهند. پیش بینی می شود دفترچه مربوطه نیز در همین بازه زمانی منتشر شود.

دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی بهمن 1400

 

چنانچه دفترچه های ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی برای نیمسال دوم و بهمن 1400 منتشر گردد، در این قسمت از مقاله لینک دانلود آن ها را قرار خواهیم داد.

 

جزئیات دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 1400

درست است که دفترچه های ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های غیرانتفاعی به صورت مجزا از یکدیگر منتشر می شود، اما غالبا دارای فصل ها و استاندارهای خاصی هستند. در ادامه این مطلب اطلاعاتی پیرامون جزئیات دفترجه بدون کنکور غیرانتفاعی ارائه کرده ایم.

 

بخوانید: نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 1400

 

 

فصل اول دفترچه | ثبت نام

فصل اول دفترچه شامل اطلاعات مهمی همچون موارد زیر می باشد:

  • شرایط ثبت نام بدون آزمون غیرانتفاعی مهر 1400 شامل شرایط عمومی، شرایط اختصاصی، شرایط اتباع غیرایرانی و شرایط نظام وظیفه
  • سهمیه ها
  • مدارک ثبت نام بدون کنکور غیرانتفاعی
  • مراحل ثبت نام
  • برخی از جداول 
  • و …

 

فصل دوم دفترچه | انتخاب رشته 

فصل دوم دفترچه شامل اطلاعات مهمی همچون موارد زیر می باشد:

  • شرایط پذیرش دانشجو
  • روش گزینش دانشجو
  • جدول مربوط به ضریب تاثیر سوابق تحصیلی در پذیرش داوطلب در رشته های مختلف
  • و …

 

فصل سوم دفترچه | فرم ها

فصل سوم دفترچه شامل اطلاعات مهمی همچون موارد زیر می باشد:

  • شرایط خاص دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی
  • فرم گواهی مربوط به عنوان رشته تحصیلی دو سال آخر دبیرستان یا هنرستان و سال اخذ مدرک پیش دانشگاهی 
  • فرم انصراف برای دانشجویان در حال تحصیل 
  • فرم پیش نویس ثبت نام
  • و …

 

بخوانید: لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 1400 

 

 

مشاوره ثبت نام بدون کنکور غیرانتفاعی

تمامی دفترچه های فوق در مقاطع تحصیلی مختلف و در دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور در بازه های زمانی اعلام شده منتشر و در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

چنانچه پس از دریافت دفترچه های مربوطه، قصد انتخاب رشته دارید می توانید برای داشتن اطمینان از نتیجه انتخاب رشته خود با کارشناسان و مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس بگیرید و چینش الویت ها را به مشاوران ما بسپارید و در ضمن پاسخ سوالاتتان را نیز دریافت کنید.

 

بخوانید: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 1400 

 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه دفترچه ثبت نام بدون کنکور غیر انتفاعی می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه ‌های غیر انتفاعی از طریق چه سایتی منتشر و در اختیار داوطلبان قرار میگیرد؟

دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه‌های غیر انتفاعی از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می شود.

آیا برای تمامی مقاطع تحصیلی در دانشگاه‌های غیر انتفاعی یک دفترچه یکپارچه منتشر می شود؟

خیر، برای هر مقطع تحصیلی شامل مقطع کاردانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته دفترچه به صورت جداگانه منتشر خواهد شد.

دفترچه راهنما انتخاب رشته مقاطع تحصیلی مختلف در دانشگاه های غیرانتفاعی شامل چه اطلاعاتی است؟

دفترچه راهنمای انتخاب رشته مقاطع تحصیلی مختلف دانشگاه غیر انتفاعی شامل شرایط، زمان، نحوه ثبت نام و لیست کد رشته محل های ارائه شده و … می‌باشد.

منبع: دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 1400




:: برچسب‌ها: دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 1400 ,
:: بازدید از این مطلب : 420
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 31 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: