کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان
نوشته شده توسط : دانتل

یکی از مهمترین ضوابط شرکت در آزمون مدارس تیزهوشان به همراه داشتن کارت آزمون تیزهوشان است. همانطور که آزمون برای دو پایه تحصیلی ششم به هفتم و نهم به دهم برگزار می‌شود، کارت آزمون تیزهوشان برای هر حضور در هر دو آزمون مورد نیاز خواهد بود. با توجه به اهمیت کارت ورود به جلسه، در این مقاله زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 1400 – 1401 مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. برای مشاiده مقاله ثبت نام تیزهوشان 1400 کلیک کنید.

منبع: کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان

 

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 1400 – 1401

زمان انتشار کارت ورود به جلسه وابسته به زمان برگزاری آزمون تیزهوشان 1400 است. به طور کلی کارت آزمون تیزهوشان از یک هفته مانده به برگزاری آزمون در دسترس خواهد بود. از آنجایی که آزمون ورودی تیزهوشان دوره اول متوسطه و دوره دوم متوسطه در زمان‌های جداگانه‌ای برگزار می‌شوند، زمان دریافت کارت ورود به جلسه برای هر یک از این آزمون‌ها متفاوت خواهد بود.

پایه آزمون تیزهوشان زمان انتشار کارت ورود به جلسه زمان برگزاری آزمون
آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1400 – 1401  دوشنبه 10 خرداد ماه 1400 پنجشنبه 20 خرداد ماه 1400
آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1400 – 1401  دوشنبه 10 خرداد ماه 1400 جمعه 21 خرداد ماه 1400

بخوانید: زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 1400

 

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1400 – 1401

دریافت کارت آزمون تیز هوشان ششم به هفتم به صورت اینترنتی انجام می‌گیرد و برای این کار هیچ نیازی به حضور داوطلب نخواهد بود. در ادامه نحوه دریافت کارت آزمون ششم به هفتم شرح داده شده است.

1️⃣ متقاضیان آزمون ششم به هفتم می‌بایست به سایت hoosh.medu.ir مراجعه کنند.

2️⃣ در این مرحله متقاضیان با درج اطلاعات خواسته شده می‌توانند وارد سامانه شوند. برای ورود به سامانه کد ملی و رمز عبور همگام داوطلب مورد نیاز است. با کلیک بر روی گزینه ” ورود ” داوطلب می‌تواند از این مرحله عبور کند.

 

3️⃣ در گام سوم متقاضی موظف است نقش خود و عنوان سازمان را مشخص کرده و بر روی گزینه ” ورود ” کلیک کند.

4️⃣ در صورتی که اطلاعات داوطلب به درست وارد شود، ورود به سامانه با موفقیت انجام خواهد شد. با ورود به سامانه گزینه‌ای به عنوان ” تأیید نهایی ” قابل مشاهده خواهد بود. در صورتی که این گزینه انتخاب شود، لینک دریافت کارت ورود به جلسه فعال خواهد شد.

5️⃣ در این گام با انتخاب گزینه ” چاپ کارت ” کارت ورود به جلسه نمایش داده خواهد شود. در نهایت متقاضیان قادر خواهند بود تا از این کارت پرینت تهیه کنند.

 

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1400 – 1401

متقاضیان ورود به مدارس تیز هوشان برای پایه نهم به دهم می‌توانند کارت ورود به جلسه خود را به صورت اینترنتی و از سایت مرتبط دریافت کنند. در ادامه مراحل و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیز هوشان نهم به دهم به ترتیب تشریح شده است.

1️⃣ در ابتدا لازم است داوطلبان به سایت مرتبط با مدارس تیزهوشان نهم به دهم مراجعه کنند. برای دریافت کارت می‌بایست به سایت azmoon.medu.ir مراجعه کرد.

2️⃣ با ورود به سایت مربوطه داوطلب با سه گزینه رو به رو خواهد بود. در این گام می‌بایست گزینه ” سمپاد پایه دهم ” انتخاب شود.

 

3️⃣ پس از مراجعه به سایت مرتبط و پس از درج کد ملی و رمز عبور همگام در محل درخواستی، ورود به مرحله بعد امکان پذیر خواهد بود.

 

4️⃣ در این گام داوطلب باید نام سازمان و نقش خود را انتخاب کند تا بتواند وارد پنل شخصی خود شود. پس از انتخاب این گزینه‌ها، باید بر روی گزینه ” ورود ” کلیک کرد.

5️⃣ در گام نهایی اگر داوطلب اطلاعات خود را به درستی انتخاب کرده باشد، با موفقیت وارد سامانه می‌شود. در صفحه پیش روی داوطلب لینک دریافت کارت در دسترس خواهد بود. متقاضی می‌تواند این لینک را انتخاب کرده و از کارت خود پرینت تهیه کند.

بخوانید: نحوه دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان 99-1400

 

نکات پایانی در مورد کارت آزمون تیزهوشان

هنگام دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ممکن است ابهاماتی برای داوطلب ایجاد شود. از آنجایی که این کارت نقش مهمی ایفا می‌کند، بهتر است از هر نوع نقصی دور باشد. از همین رو ذکر نکاتی در رابطه با این کارت ضروری به نظر می‌رسد.

✅ رمز عبور همگام رمزی منحصر به فرد برای هر یک از داوطلبان است که از طرف آموزش و پرورش در اختیار آنان قرار می‌گیرد. این رمز مخصوصاً برای ورود به سامانه مدارس استعدادهای درخشان تولید و صادر می‌شود.

⚠ در صورتی که هر گونه مغایرتی در اطلاعات کارت آزمون تیزهوشان با اطلاعات حقیقی وجود داشته باشد، بهتر است برای رفع آن اقدام کرد. برای این کار متقاضیان می‌بایست به سازمان سنجش آموزش و پرورش محل سکونت خود مراجعه کنند. کارت ورود به جلسه تنها برای افرادی قابل دسترس خواهد بود که هزینه ثبت نام تیزهوشان 1400 را پرداخت کرده باشند. این هزینه در هنگام ثبت نام و یا تا یک هفته قبل از دریافت کارت ورود به جلسه می‌بایست پرداخت شود.

 

داوطلبانی که موفق به پرداخت هزینه ثبت نام در زمان مقرر نشده اند، در هنگام دریافت کارت ورود به جلسه می توانید این هزینه را پرداخت و مراحل ثبت نام خود را تکمیل کنید.

 

به همراه داشتن کارت، روز شرکت در آزمون ضروری است. داوطلبان بهتر است به توصیه‌هایی که در انتهای برگه ورود به جلسه ذکر می‌شوند، توجه کنند. حضور در محل آزمون حدود نیم ساعت قبل از آغاز آزمون ضروری است. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

بخوانید: شرایط شرکت در آزمون مدارس تیزهوشان ششم 1400

 

برای دریافت مشاوره در زمینه زمان برگزاری آزمون تیزهوشان 1400 – 1401 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

منبع: کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان




:: برچسب‌ها: کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ,
:: بازدید از این مطلب : 393
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: