زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1400
نوشته شده توسط : دانتل

دسته ای از داوطلبان که جزو دانش آموختگان مقطع کاردانی می باشند، می توانند در کنکور کاردانی به کارشناسی که توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می گردد، شرکت کنند. در این مرحله متقاضیان بایستی در زمان هایی که توسط سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می شود، به طور همزمان فرآیند ثبت نام و انتخاب رشته خود را انجام دهند. بنابراین آنچه که حائز اهمیت است این است که متقاضیان از زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی مطلع باشند و مراحل ثبت نام خود را پشت سر بگذارند تا از این مرحله جا نمانند. در ادامه این مطلب به زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1400 پرداخته ایم.

منبع: زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1400

 

زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1400

مسئولیت برگزاری کنکور کاردانی به کارشناسی بر عهده سازمان سنجش آموزش کشور می باشد، بنابراین تاریخ برگزاری این آزمون و شروع ثبت نام در آن از طریق اطلاعیه های منتشر شده از سایت این سازمان مشخص می گردد.

طبق آخرین اطلاعیه صادر شده از سوی سازمان سنجش، زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1400 در تاریخ 23 خرداد ماه تا 30 خرداد ماه 1400 می باشد.

هر داوطلب بایستی که در این تاریخ های اعلام شده به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند و ابتدا از طریق خرید کارت اعتباری کاردانی به کارشناسی، هزینه ثبت نام را پرداخت کنند و سپس مراحل ثبت نام خود را طی کنند.

 

زمان ثبت نام در تاریخ 23  خرداد ماه تا 30 خرداد ماه 1400 می باشد

 

تمدید مهلت ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1400 | زمان

اتفاقی که هر ساله پیش بینی می شود این است که در مرحله اول ثبت نام که تاریخ آن از سوی سازمان سنجش اعلام می گردد، دسته ای از متقاضیان از نام نویسی جا می مانند. برای این دسته از متقاضیان سازمان سنجش مهلت ثبت نام جدیدی در نظر می گیرد.

در سال گذشته مهلت ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی دو بار تمدید گردید و این فرصت چندین بار در اختیار علاقه مندان قرار گرفت تا بتوانند ثبت نام خود را انجام دهند.

در زمان تمدید مهلت ثبت نام، متقاضیانی هم که ثبت نام خود را در تاریخ های اعلام شده انجام داده اند، می توانند نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند و چنانچه بندی را در فرم انتخاب رشته خود اشتباه وارد کرده اند، بتوانند آن را اصلاح کنند.

 

مشاوره کنکور کاردانی به کارشناسی

کنکور کاردانی به کارشناسی که سایت سازمان سنجش آموزش کشور برای متقاضیان برگزار می گردد، یک تفاوت بسیار مهم با دیگر آزمون های برگزار شده توسط این سازمان دارد که متقاضیان بایستی حتما بدان توجه داشته باشند.

در آزمون های دیگر داوطلبان باید پس از شرکت در جلسه آزمون و دریافت نتایج اولیه مطابق با آن انتخاب رشته کنند، اما در کنکور کاردانی به کارشناسی هر داوطلب باید به طور همزمان پس از ثبت نام در آزمون انتخاب رشته خود را نیز انجام دهد.

در این مرحله متقاضیان می توانند هم نسبت به ثبت و انتخاب رشته در کد رشته محل های با آزمون و هم رشته‌های بدون آزمون و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی شرکت کنند. اما نکته ای که وجود دارد این است که تنها متقاضیانی مجاز به انتخاب رشته با آزمون در این مرحله هستند که ثبت نام خود را در کنکور کاردانی به کارشناسی نیز تکمیل کرده باشند.

چنانچه قصد ثبت نام در کنکور کاردانی به کارشناسی را دارید، می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس بگیرید و پیرامون نحوه چینش الویت ها پیش از اعلام نتایج مشاوره لازم را دریافت کنید تا در نهایت بتوانید در کد رشته محل مورد علاقه‌تان موفق به کسب نتیجه قبولی شوید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1400 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی در چه تاریخی انجام می شود؟

طبق آخرین اطلاعیه هایی که از طریق سازمان سنجش منتشر شده است، ثبت نام این آزمون در تاریخ 23 خرداد تا 30 خرداد ماه 1400 می باشد.

متقاضیان می توانند در تاریخ ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی، جهت انتخاب رشته بدون کنکور اقدام کنند؟

بله، در زمان ثبت نام این آزمون، متقاضیان می توانند نسبت به انتخاب کدرشته محل های بدون آزمون که در دفترچه انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی 1400 درج شده اقدام کنند.

آیا مهلت ثبت نام در آزمون کارشناسی نا پیوسته تمدید نیز می گردد؟

بله، سازمان سنجش علاوه بر زمان ثبت نام، تاریخ های دیگری را نیز برای قبت نام جاماندگان در آزمون کارشناسی ناپیوسته و ویرایش اطلاعات ثبت نام کنندگان اعلام می کند.

منبع: زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1400




:: برچسب‌ها: زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1400 ,
:: بازدید از این مطلب : 399
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: