دانلود دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1400
نوشته شده توسط : دانتل

دانشجویان سال آخر مقطع کاردانی و یا دانش آموختگان این مقطع که قصد ادامه تحصیل را در مقاطع بالاتر دارند، می توانند در پذیرش با آزمون و بدون آزمون و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی کارشناسی ناپیوسته شرکت کنند. رویه ثبت نام و شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی 1400 بدین صورت است که متقاضیان بایستی ثبت نام و انتخاب رشته خود را به طور همزمان انجام دهند. کد رشته محل های ارائه شده مقطع کارشناسی ناپیوسته از طریق دفترچه‌ای با عنوان دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی 1400 در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد. با توجه به اهمیت این دفترچه، در ادامه اطلاعات و دانلود آن ارائه کرده ایم.

منبع: دانلود دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1400

 

زمان انتشار دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1400

سازمان سنجش آموزش کشور معمولا هر ساله چند روز قبل از شروع ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی و یا به صورت همزمان با آن دفترچه‌ی راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی را از طریق سایت ” sanjesh.org ” منتشر می کند.

تا کنون سازمان سنجش اطلاعیه ای پیرامون زمان انتشار دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته، رشته های با آزمون و بدون آزمون کاردانی به کارشناسی 1400 منتشر نکرده است، اما با توجه به اینکه زمان ثبت نام این آزمون در سال جاری تاریخ 23 خرداد ماه تا 30 خرداد ماه 1400 تعیین شده است، احتمالا دفترچه‌ی هم در این تاریخ منتشر گردد.

 

به محض مشخص شدن تاریخ دقیق، زمان انتشار دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی 1400 را در این مطلب قرار خواهیم داد.

 

 

دانلود دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1400

لینک مربوط به دریافت دفترچه انتخاب رشته کنکور کارشناسی ناپیوسته 1400  تاکنون  در سایت سازمان سنجش فعال نشده است، اما به منظور آگاهی شما از کلیت دفترچه انتخاب رشته با آزمون و بدون آزمون کاردانی به کارشناسی، دفترچه مربوط به سال گذشته را برایتان قرار داده ایم.

بنابراین توجه داشته باشید که کد رشته محل های با آزمون و بدون آزمون در یک دفتررچه منتشر و در اختیار متقاضیان قرار می گیرد. برای دریافت دفترچه‌ها کافی است بر روی لینک های زیر کلیک نمایید.

 

دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1400

 

 

جزئیات دفترچه انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی

اشاره کردیم که هر داوطلبی که متقاضی تحصیل در دوره کارشناسی ناپیوسته است، بایستی پیش از هر اقدامی ابتدا تمامی مندرجات دفترچه راهنمای ثبت نام را مطالعه کند. جزییات این دفترچه در سه فصل شامل فصل اول (شرايط و ضوابط عمومی و اختصاصی پذيرش دانشجو )، فصل دوم (كد رشته محل ها) و فصل سوم (شرايط و ضوابط دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی و فرم ها) به شرح موارد زیر می باشد:

  • زمان برگزاری کنکور کاردانی به کارشناسی 1400
  •  شرایط عمومی و شرایط اختصاصی ثبت نام
  • ضوابط مربوط به سهمیه های مختلف مانند ایثارگران، رزمندگان و …
  • دانشگاه های ارائه دهنده و ظرفیت این دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی برای رشته های مختلف
  • مدارک لازم جهت ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1400
  •  فرم پیش نویس انتخاب رشته مشابه با فرم اصلی نام نویسی
  • هزینه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی و نحوه پرداخت
  • و …

 

مشاوره انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی

مطالعه دقیق دفترچه از اهیمت بالایی برخوردار است، چراکه متقاضیانی که شرایط مندرج در دفترچه را داشته باشند، مجاز به ثبت نام در آزمون کاردانی به کارشناسی خواهند بود و یا حق شرکت در انتخاب رشته بدون آزمون کارشناسی ناپیوسته را خواهند داشت.

مثلا طبق دفترچه، داوطلبانی که دارای مدرک کارشناسی و بالاتر هستند، نمی توانند در این آزمون شرکت کنند. چنانچه دفترچه را مطالعه کرده اید و قصد انتخاب رشته خود را مطابق با دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی دارید، می توانید برای دریافت راهنمایی پیرامون نحوه چینش الویت ها در فرم انتخاب رشته تان، با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس بگیرید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی 1400 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

 

 

سوالات متداول

متقاضیان کنکور کاردانی به کارشناسی 1400 از چه طریقی بایستی که از کد رشته محل های ارئه شده مطلع گردند؟

متقاضیان آزمون کاردانی به کارشناسی 1400، بایستی که جهت اطلاع از کدرشته محل‌‌های ارائه شده دفترچه‌ی مربوطه را دریافت و مطالعه کنند.

آیا دفترچه راهنمای انتخاب رشته بدون آزمون و با آزمون کاردانی به کارشناسی در قالب یک دفترچه است؟

بله، برای متقاضیان تحصیل در مقطع کارشناسی ناپیوسته به صورت با آزمون و بدون آزمون یک دفترچه‌ی انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی منتشر می شود

دفترچه نامبرده از طریق چه سایتی منتشر می گردد؟

دفترچه‌ی راهنمای ثبت نام و انتخاب کارشناسی ناپیوسته از طریق سایت سازمان سنج منتشر می گردد.




:: برچسب‌ها: دانلود دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1400 ,
:: بازدید از این مطلب : 279
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: