ویرایش ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1400
نوشته شده توسط : دانتل

سازمان سنجش آموزش کشور برای دسته ای از متقاضیان که پس از ثبت نام در آزمون کارشناسی ناپیوسته متوجه اشتباه و یا مغایرت هایی در اطلاعاتی که وارد کرده اند، می شوند امکان ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی را فراهم کرده است. متقاضیانی که قصد ویرایش اطلاعات خود را دارند بایستی که در زمان های اعلام شده از سوی سازمان سنجش نسبت به رفع اشتباهات فرم ثبت نام و انتخاب رشته خود اقدام کنند. در ادامه این مطلب به زمان و نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی 1400 اشاره کرده ایم.

منبع: ویرایش ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1400

 

زمان ویرایش ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1400

چنانچه داوطلبین پس از ثبت نهایی اطلاعات خود در سایت سازمان سنجش با آدرس الکترونیکی ” sanjesh.org ” متوجه شوند در اطلاعاتی که وارد کرده است مغایرتی با اطلاعات اصلی وجود دارد، می تواند مجددا از طریق همین سایت نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کند.

تا زمانی که لینک مربوط به ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی در سایت سازمان سنجش آموزش کشور فعال باشد، متقاضیانی که ثبت نام خود را انجام داده باشند، می توانند نسبت به ویرایش اطلاعات خود نیز اقدام کنند.

 

زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 23 تا 30 خرداد 1400 می باشد.

 

در زمان فعال شدن لینک دریافت کارت ورود به جلسه نیز سازمان سنجش امکان ویرایش اطلاعات را برای متقاضیان فراهم می نماید. چنانچه داوطلبی تا زمان اتمام تاریخ ثبت نام کنکور سراسری موفق به ویرایش اطلاعات خود نشده باشد، می تواند در این بازه زمانی اقدام کند.

 

تاکنون زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی از سوی سازمان سنجش آموزش کشور مشخص نگردیده است، اما به محض دریافت اخبار جدید در این قسمت از مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

 

نحوه ویرایش ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1400

دسته ای از داوطلبان که در زمان های اعلام شده، مراحل ثبت نام خود را در کنکور کاردانی به کارشناسی تکمیل کرده اند، اما قصد ویرایش برخی بند های فرم ثبت نام و تقاضانامه خود را دارند،  می توانند طبق مراحل زیر عمل کنند و تمامی اطلاعات خود شامل مشخصات تحصیلی و هویتی، عکس و مدارک، کدرشته های انتخابی و … را ویرایش نمایند.

 

راهنما گام به گام

1️⃣ به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی ”  sanjesh.org ” مراجعه کنید.

2️⃣ از منوی رنگی سمت راست سایت بر روی گزینه ” کاردانی به کارشناسی ” کلیک نمایید.

 

3️⃣ بر روی لینک فعال ” ثبت نام و انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1400 ” کلیک نمایید.

4️⃣ برای اینکه وارد پنل شخصی خودتان شوید بایستی که اطلاعات خواسته شده شامل ” شماره پرونده ” و ” کد رهگیری ثبت نام ”  خود را وارد نمایید. (چنانچه اطلاعات ثبت نامی خود را فراموش کرده اید، می توانید از طریق سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش نسبت به بازیابی آن ها اقدام کنید.)

5️⃣ فرم تقاضانامه و یا فرم انتخاب رشته هر کدام که تمایل به ویرایش آن را دارید را ویرایش کنید.

6️⃣ پس از بررسی مجدد و اطمینان از صحت اطلاعات وارد شده بر روی گزینه ” تایید نهایی ” کلیک کنید.

 

به محض فعال شدن لینک ویرایش اطلاعات ثبت نامی کنکور کاردانی به کارشناسی 1400 ، راهنمای تصویری را نیز به مطالب فوق اضافه خواهیم کرد.

 

 

مشاوره ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1400

همانطور که در مطالب فوق اشاره کردیم، امکان رفع نواقص موجود در اطلاعات ثبت نامی و فرم انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی برای تمامی متقاضیان و ثبت نام کنندگان در سایت سازمان سنجش فراهم می باشد.

اما تمامی متقاضیان بایستی این نکته را در نظر داشته باشند که امکان بررسی و تغییر اطلاعات وارد شده، برای دسته ای از ثبت نام کنندگان فراهم است که در زمان ثبت نام پس از تایید نهایی شماره پیگیری 16 رقمی ثبت نام را دریافت کرده باشند. این افراد می توانند پیش از اتمام مهلت ثبت نام این آزمون حداکثر 5 مرتبه نسبت به ویرایش اقدام کنند.

چنانچه زمان ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی تمدید گردد، در این مرحله داوطلبان تا حداکثر 10 بار نیز می توانند اطلاعات خود را ویرایش کنند. تنها موردی که امکان تغییر آن پس از ثبت نام وجود ندارد کد رشته امتحانی و شهرستان محل حوزه امتحانی داوطلب می باشد.

چنانچه در کنکور کاردانی به کارشناسی ثبت نام کرده اید، اما قصد ویرایش فرم ثبت نام خود به ویژه فرم انتخاب رشته تان را دارید، می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس بگیرید و پس از دریافت راهنمایی های لازم اطلاعات را درست وارد کنید و برای انتخاب رشته تان درست الویت بندی نمایید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1400 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

آیا متقاضیان کنکور کاردانی به کارشناسی در زمان ثبت نام این آزمون می توانند اطلاعاتی که غلط وارد کرده‌اند را اصلاح کنند؟

بله، داوطلبانی که ثبت نام اولیه خود را انجام داده اند، می توانند قبل از اتمام مهلت ثبت نام ، اطلاعات خود را ویرایش کنند.

متقاضیان چه زمانی می توانند نسبت به رفع نواقص موجود در اطلاعات ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1400 اقدام کنند؟

با توجه به اینکه زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1400، در تاریخ 23 تا 30 خرداد 1400 اعلام شده است.

آیا هنگام اصلاح اطلاعات نام نویسی در آزمون کاردانی به کارشناسی، امکان ویرایش اطلاعات فرم انتخاب رشته نیز وجود دارد؟

بله، داوطلبان می توانند در این زمان، حتی فرم انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی را نیز ویرایش کنند و الویت های خود را تغییر دهند.

منبع: ویرایش ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1400




:: برچسب‌ها: ویرایش ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1400 ,
:: بازدید از این مطلب : 297
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: