زمان ثبت نام مدارس شاهد 1400
نوشته شده توسط : دانتل

ثبت نام مدارس شاهد هرسال در پایه های تحصیلی اول ابتدایی، هفتم متوسطه اول و دهم متوسطه دوم در سایت سجا انجام می‌گیرد. دانش آموزان علاقه مند به تحصیل در مدارس شاهد که از شرایط علمی و عمومی لازم برای ورود به این مدارس برخوردار هستند، باید در زمان اعلام شده، به سایت مذکور مراجعه و نسبت به ثبت نام خود ضمن ارائه مدارک لازم اقدام نمایند. این مطلب در خصوص زمان ثبت نام مدارس شاهد 1400 – 1401 تهیه شده است تا به سوالات شما پاسخ داده شود. در صورت داشتن سوالات بیشتر، می توانید با مشاوران مرکز مشاوره دانتل تماس بگیرید.

منبع: زمان ثبت نام مدارس شاهد 1400

 

زمان ثبت نام مدارس شاهد 1400 – 1401

با توجه به اینکه ثبت نام مدارس شاهد در سه مقطع تحصیلی متفاوت انجام می‌گیرد، زمان درنظر گرفته برای ثبت نام در هر یک از مقاطع متفاوت است و با درنظر گرفتن اینکه ثبت نام هر سه پایه در سایت پادا انجام می‌گیرد، دلیل زمانبندی متفاوت ثبت نام جلوگیری از ازدحام و شلوغی سایت است.

 

پایه اول ابتدایی

تاریخ ثبت نام پایه اول ابتدایی مدارس شاهد از تاریخ 8 الی 25 خردادماه می باشد و متقاضیان بیشتر از 15 روز مهلت دارند با مراجعه به سایت پادا نسبت به ثبت نام اقدام کنند. پس از ثبت نام اولیه و بارگذاری اطلاعات و مدارک لازم در سایت ثبت نام مدارس شاهد، شرایط دانش آموزان ثبت نام کننده بررسی می‌شود و اواخر خرداد نتایج اولیه مشخص خواهد شد. پس از بررسی مدارک دانش آموز توسط مدرسه، حداکثر تا اوایل تیر اسامی پذیرفته شدگان اعلام می‌شوند.

زمان ثبت نام مدارس شاهد پایه اول ابتدایی
زمان ثبت نام 8 تا 25 خرداد ماه 1400 
زمان اعلام نتایج اولیه ثبت نام  اواخر خرداد تا اوایل تیر ماه 1400
تایید مدارک و نتایج نهایی ثبت نام اواخر خرداد ماه 1400

 

بخوانید: شرایط ثبت نام مدارس شاهد 1400 – 1401

 

 

پایه هفتم متوسطه اول

ثبت نام مدارس شاهد در پایه هفتم متوسطه اول سال 1400 در تاریخ 22 خرداد ماه شروع و تا 15 تیر ماه 1400 ادامه خواهد داشت. دانش آموزان متقاضی باید در تاریخ مشخص شده، به سایت پادا مراجعه و ثبت نام اولیه را انجام دهند. با توجه به اطلاعیه آموزش پرورش این زمان به تعویق افتاده است.

 

طبق آخرین اطلاعیه آموزش پرورش در تاریخ 22 خرداد زمان ثبت نام مدارس شاهد 1400 در پایه هفتم تغغیر کرده و تا کنون زمان دقیقی اعلام نشده است. به محض انتشار زمان دقیق در این مقاله اعلام خواهد شد

 

حدود یک هفته پس از اتمام مهلت ثبت نام، از طرف مدرسه به دانش آموزان واجد شرایط پیامک ارسال می‌شود و اواخر تیرماه نیز مدارک دانش آموزان از سوی ستاد ثبت نام مدرسه و همچنین سامانه سجا، بررسی و تایید می‌شود و در نهایت اوایل مردادماه، نتایج نهایی اعلام می‌گردد.

زمان ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم متوسطه اول
زمان ثبت نام زمان تغییر کرده است (زمان قبلی در تاریخ 22 خرداد بود)
زمان اعلام نتایج اولیه ثبت نام  نیمه اول تیر ماه 1400
تایید مدارک و نتایج نهایی ثبت نام اوایل مرداد ماه 1400

 

بخوانید: مدارک لازم ثبت نام مدارس شاهد 1400

 

 

پایه دهم متوسطه دوم

برای ثبت نام پایه دهم مدارس شاهد به دانش آموزان متقاضی حدود دو هفته فرصت داده می‌شود. تاریخ ثبت نام نیز از اوایل تیرماه آغاز می‌شود. متقاضیان در این مدت برای ثبت نام باید به سایت پادا مراجعه و ثبت نام خود ر انجام دهند

زمان ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم متوسطه دوم
زمان ثبت نام 1 تیر تا 25 تیر ماه 1400 
زمان اعلام نتایج اولیه ثبت نام  اواسط تیر ماه 1400
تایید مدارک و نتایج نهایی ثبت نام ففته اول مرداد ماه 1400

 

بخوانید: ویرایش ثبت نام مدارس شاهد 1400

 

 

راهنمای ثبت نام مدارس شاهد | زمان 1400

ثبت نام مدارس شاهد در دو مرحله اینترنتی و حضوری انجام می‌گیرد و تمام متقاضیان حتی دانش آموزانی که سهمیه شاهد یا ایثارگری ندارند نیز مجاز به ثبت نام در این مدارس می‌باشند ولی بیشتر ظرفیت مدرسه به دانش آموزان دارای سهمیه شاهد اختصاص دارد.

دانش آموزان در مرحله اول باید دفترچه ثبت نام مدارس شاهد 1400 را مطالعه نمایند تا از تمام شرایط و ضوابط مطلع گردند. پس با مراجعه به سایت پادا، فرم ثبت نام را دریافت و تکمیل کنند. دانش آموزانی که سهمیه شاهد دارد، پس از ثبت نام در سامانه پادا قبول شده قطعی تلقی می‌شوند و باید مدارک لازم را به مدرسه مورد تقاضا نیز ارائه دهند و از مهرماه وارد مدرسه شوند.

اما سایر دانش آموزان که سهمیه شاهد دارد، پس از ثبت نام در سامانه پادا، طبق فرم امتیاز بندی پذیرش خواهند شد یعنی دانش آموزی که مطابق این فرم، امتیازات بیشتری داشته باشد، در اولویت پذیرش خواهد بود. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام مدارس شاهد 1400 – 1401 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

منبع: زمان ثبت نام مدارس شاهد 1400




:: برچسب‌ها: زمان ثبت نام مدارس شاهد 1400 ,
:: بازدید از این مطلب : 403
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: