رتبه قبولی دندانپزشکی پردیس 99
نوشته شده توسط : دانتل

رشته دندانپزشکی از رشته های پرمتقاضی کنکور سراسری و زیرگروه آزمایشی علوم تجربی می باشد که علاوه بر دوره روزانه دانشگاه های سراسری، در دوره پردیس خودگردان نیز ارائه می‌شود. داوطلبانی که قصد دارند در رشته دندانپزشکی در دانشگاه های پردیس خودگردان ادامه تحصیل دهند، بایستی توجه داشته باشند که دلایل مختلفی همچون تقاضای زیاد و تاپ بودن این رشته، باعث شده است که قبولی چندان راحتی نداشته باشد. داوطلبان می‌توانند برای تخمین شانس قبولی‌شان در رشته دندانپزشکی دانشگاه های پردیس خودگردان، از آخرین رتبه های قبولی رشته دندانپزشکی پردیس کنکور 99  استفاده کنند. قبولی‌های سال های گدشته تا حدودی می‌تواند به داوطلبان در انتخاب الویت هایشان کمک کند. در ادامه تعدادی از آخرین رتبه و تراز قبولی رشته دندانپزشکی پردیس خودگردان بین الملل کنکور 99 را ارائه کرده ایم. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

منبع: رتبه قبولی دندانپزشکی پردیس 99

 

رتبه قبولی دندانپزشکی پردیس کنکور 99

دانشگاه های پردیس خودگردان شعبه هایی از دانشگاه های سراسری هستند، که به صورت شهریه پرداز اداره می‌شوند. داوطلبانی که قصد انتخاب رشته دندانپزشکی را در دانشگاه های پردیس خودگردان دارند، در وهله اول بایستی شهریه های دانشگاه های مختلف را بررسی کنند و سپس نسبت به انتخاب کد رشته محل ها اقدام کنند.

داوطلبان برای قبولی در رشته دندانپزشکی دانشگاه های پردیس خودگردان، بر اساس رتبه اکتسابی در سهمیه سنجیده خواهند شد، بنابراین در ادامه این مطلب آخرین رتبه‌های قبولی رشته دندانپزشکی پردیس 99 را به تفکیک سهمیه های موثر ارائه کرده ایم.

بخوانید: انتخاب رشته کنکور 1400

 

منطقه یک | رتبه قبولی دندانپزشکی پردیس کنکور 99

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی تبریز 1239
دانشگاه علوم پزشکی زنجان 1478
دانشگاه علوم پزشکی کرمان 1890
دانشگاه علوم پزشکی زاهدان 1952
دانشگاه علوم پزشکی گلستان – گرگان 1766
دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه 1915

 

منطقه دو | رتبه قبولی دندانپزشکی پردیس کنکور 99

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی مشهد 2000
دانشگاه علوم پزشکی تبریز 2243
دانشگاه علوم پزشکی همدان 2268
دانشگاه علوم پزشکی گلستان – گرگان 2422
دانشگاه علوم پزشکی زاهدان 2680
دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه 2728
دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه 2797

 

منطقه سه | رتبه قبولی دندانپزشکی پردیس کنکور 99

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی تبریز  1150
دانشگاه علوم پزشکی گلستان – گرگان 1275
دانشگاه علوم پزشکی مشهد 1489
دانشگاه علوم پزشکی زنجان 1715
دانشگاه علوم پزشکی یزد 1795
دانشگاه علوم پزشکی زاهدان 1983

 

بخوانید: رتبه و تراز انتخاب رشته

 

مشاوره انتخاب رشته دندانپزشکی

داوطلبانی که پس از شرکت در کنکور سراسری و زیرگروه آزمایشی تجربی، نتایج اولیه خود را در قالب کارنامه حاوی درصد دروس، رتبه و تراز علمی دریافت می‌کنند بایستی در فرصت محدودی که سازمان سنجش آموزش کشور تعیین می‌کند، فرم انتخاب رشته خود را تکمیل کنند.

پیش از تکمیل فرم انتخاب رشته داوطلبان بایستی اقداماتی را انجام دهند که از مهم ترین آنها می‌توان به آنالیز کارنامه دریافتی اشاره کرد که به دقت تمامی مندرجات کارنامه بایستی بررسی شود. پس از آن اگر داوطلبی قصد دارد بخشی از انتخاب های فرم انتخاب رشته خود را به رشته دندانپزشکی در دانشگاه های پردیس خودگردان اختصاص دهد، بایستی بداند که با توجه به رتبه ای که بدست آورده است، کد رشته محل های رشته دندانپزشکی جزو کدام یک از الویت های فرم انتخاب رشته او شامل الویت های خوش بینانه، نرمال و یا بدبینانه است، سپس پس از چیدمان نهایی اولیت های خود را تعین کنند.

فرآیند انتخاب رشته، مهم ترین و حساس ترین مرحله کنکور سراسری می‌باشد، تمامی داوطلبان خصوصا کسانی که قصد انتخاب رشته دندانپزشکی دارند، حتما باید از یک مشاور و فرد آگاه برای یک انتخاب رشته اصولی و اگاهانه استفاده کنند، تا تمامی جوانب یک انتخاب را برای متقاضی رشته دندانپزشکی شرح دهد، که در نهایت موفق به کسب قبولی شوند.

بخوانید: راهنما انتخاب رشته کنکور 1400

 

سوالات متداول

  • آیا رشته دندانپزشکی در دانشگاه های پردیس خودگردان ارائه می‌شود؟

بله، رشته دندانپزشکی در اکثر دانشگاه های پردیس خودگردان دارای ظرفیت می‌باشد.

  • داوطلبانی که قصد انتخاب رشته ‌دندانپزشکی را در دانشگاه های پردیس خودگردان دارند، بایستی برای جهت این انتخاب چه اقدامانی انجام دهند؟

فرآیند انتخاب رشته از حساس ترین مراحل کنکور سراسری است که داوطلبان می توانند به عنوان یک قدم برای انتخاب رشته دندانپزشکی در دانشگاه های پردیس خودگردان، از آخرین رتبه های قبولی استفاده کنند.

  • آخرین رتبه قبولی رشته دندانپزشکی پردیس کنکور 99، به چه صورت است؟

آخرین رتبه قبولی رشته دندانپزشکی پردیس کنکور 99 با توجه به کیفیت دانشگاه های مختلف و همینطور سهمیه های موثر در قبولی این رشته، متفاوت می‌باشد که در متن مقاله اخرین رتبه قبولی کنکور 99 را به تفکیک سهمیه ها در دانشگاه های مختلف ارائه کرده ایم.

منبع: رتبه قبولی دندانپزشکی پردیس 99




:: برچسب‌ها: رتبه قبولی دندانپزشکی پردیس 99 ,
:: بازدید از این مطلب : 377
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: