رتبه قبولی فیزیوتراپی پردیس کنکور 99
نوشته شده توسط : دانتل

فیزیوتراپی یکی از رشته‌های گروه علوم پزشکی است که در سال‌های اخیر متقاضیان زیادی را به سمت خود جذب کرده است. این رشته آینده شغلی مناسبی دارد و همین مسئله موجب محبوبیت آن شده است. یکی از مسئله‌های اصلی علاقه‌مندان به رشته فیزیوتراپی، ظرفیت محدود پذیرش آن در دوره‌های روزانه است. از همین رو بسیاری از داوطلبان مایل هستند تا در دانشگاه‌های پردیس خودگردان به تحصیل فیزیوتراپی بپردازند. گفتنی است که دانشگاه پردیس شهریه‌های چشمگیری را از متقاضیان دریافت می‌کنند. دانشگاه‌های پردیس خودگردان نیز همانند سایر دانشگاه‌ها در جذب دانشجو دارای ظرفیت محدود است. افرادی که مایل هستند تا در رشته فیزیوتراپی پردیس پذیرفته شوند، می‌بایست تراز لازم را به دست آورند. در این مقاله آخرین رتبه و تراز قبولی رشته فیزیوتراپی پردیس خودگردان بین الملل کنکور 99 ارائه شده است.

منبع: رتبه قبولی فیزیوتراپی پردیس کنکور 99

 

رتبه قبولی فیزیوتراپی پردیس کنکور 99

آخرین رتبه قبولی فیزیوتراپی دانشگاه پردیس خودگردان  را باید در سه دسته تقسیم کرد. دسته اول از رتبه قبولی فیزیوتراپی پردیس بر اساس سهمیه منطقه 1، دسته دوم بر اساس سهمیه منطقه 2 و دسته سوم بر اساس سهمیه منطقه 3 تنظیم می‌شود. سهمیه مناطق 1، 2 و 3 سهمیه‌هایی هستند که با توجه به محل تحصیل دوره سه سال آخر دبیرستان بین داوطلبان تقسیم می‌شود. برای مشاهده انتخاب رشته کنکور تجربی کلیک کنید.

 

بخوانید: انتخاب رشته کنکور

 

 

منطقه یک | رتبه قبولی فیزیوتراپی پردیس کنکور 99

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی تهران 2401
دانشگاه علوم پزشکي تبريز 2444
دانشگاه علوم پزشکی همدان 3802

 

منطقه دو | رتبه قبولی فیزیوتراپی پردیس کنکور 99

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی تهران 3919
دانشگاه علوم پزشکي جندي شاپور اهواز 3823
دانشگاه علوم پزشکي کرمان 4012

 

منطقه سه 

دانشگاه رتبه در سهمیه
 دانشگاه علوم پزشکی تهران 2416

 

بخوانید: اهمیت رتبه قبولی در انتخاب رشته کنکور سراسری 

 

 

مشاوره انتخاب رشته فیزیوتراپی پردیس

با وجود شهریه پرداز بودن دانشگاه پردیس، روز به روز بر تعداد علاقه‌مندان تحصیل در این دانشگاه افزوده می‌شود. این افزایش مخاطب به دلیل محبوبیت رشته‌هایی است که دانشگاه پردیس ارائه می‌دهد، از جمله رشته‌های گروه علوم پزشکی. رشته فیزیوتراپی نیز همانند سایر رشته‌های این گروه از این رقابت جا نمانده و به خوبی داوطلبان را سمت خود جذب کرده است. برای مشاهده آخرین رتبه قبولی کنکور تجربی کلیک کنید.

افزایش تعداد داوطلبان علاقه‌مند به تحصیل در رشته فیزیوتراپی پردیس موجب شده است تا ورود به این دانشگاه در فضایی کاملا رقابتی انجام گیرد. بدین ترتیب ضروری است افرادی که مصمم به ورود به رشته فیزیوتراپی پردیس هستند، تلاش خود را برای قبول شدن را به کار گیرند. 

آگاهی از آخرین رتبه‌های قبول شدگان فیزیوتراپی پردیس کمک می‌کند تا داوطلب انتخاب رشته مناسبی انجام دهد. یکی از راه‌هایی که برای کسب رتبه فیزیوتراپی پردیس مفید به نظر می‌رسد، راهنمایی گرفتن از مشاوران تحصیلی است. مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل با تجربه و با تسلطی که دارند، قادر هستند تا مسیر همواری را به داوطلبان نشان داده و در نهایت به نتیجه رضایت بخشی برسند.

 

بخوانید: مشاوره انتخاب رشته کنکور 1400

 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه آخرین رتبه و تراز قبولی رشته فیزیوتراپی کنکور 99 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

 

بخوانید: رتبه قبولی فیزیوتراپی 99

بخوانید: رتبه قبولی فیزیوتراپی کنکور 98

بخوانید: رتبه قبولی فیزیوتراپی پردیس 98

 

 

 

سوالات متداول

مشاوران تحصیلی چه تاثیری در قبولی داوطلب در رشته قیزیوتراپی خواهند داشت؟

مشاوران تحصیلی بر اساس مهارت و تجربه خود می توانند برای داوطلب برنامه ای را ارئه دهند که وی نتیجه مورد نظر خود دست یابد.

بررسی آخرین رتبه‌های پذیرفته شدگان پردیس خودگردان چه تاثیری در قبولی داوطلب دارد؟

بررسی آخرین رتبه‌ی پذیرفته شدگان مسیر و هدفی که داوطلب به دنبال آن است را نمایان نماید.

منبع: رتبه قبولی فیزیوتراپی پردیس کنکور 99




:: برچسب‌ها: رتبه قبولی فیزیوتراپی پردیس کنکور 99 ,
:: بازدید از این مطلب : 409
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: