رتبه قبولی فیزیوتراپی پردیس کنکور 98
نوشته شده توسط : دانتل

سنجش و پذیرش دانشجو برای دانشگاه‌های پردیس براساس رتبه اکتسابی هر داوطلب انجام می‌گیرد. مهمترین شرطی که برای تحصیل در دانشگاه پردیس پیش روی داوطلبان است، پرداخت شهریه می‌باشد. به جرات می‌توان گفت که در بین دانشگاه‌های شهریه پرداز، دانشگاه پردیس خودگردان دارای بالاترین میزان شهریه است. این دانشگاه به دلیل رشته‌های پرطرفداری که ارائه می‌دهد، از استقبال خوب داوطلبان برخوردار است. رشته فیزیوتراپی از جمله رشته‌هایی است که آینده شغلی آن موجب شده افراد بسیاری به سمت آن جذب شوند. دانشگاه‌های پردیس خودگردان پس از دانشگاه‌های روزانه، دومین دانشگاه‌هایی هستند که شرایط تحصیل در رشته فیزیوتراپی را فراهم کرده‌اند. با توجه به ظرفیت محدود دانشگاه‌های پردیس خودگردان، برای قبولی در رشته فیزیوتراپی پردیس بهتر است از آخرین رتبه قبولی فیزیوتراپی آگاه شد. در این مقاله به معرفی آخرین رتبه و تراز قبولی رشته فیزیوتراپی پردیس خودگردان بین الملل کنکور 98 پرداخته شده است. 

منبع: رتبه قبولی فیزیوتراپی پردیس کنکور 98

 

رتبه قبولی فیزیوتراپی پردیس کنکور 98

برای ورود به دانشگاه پردیس خودگردان در رشته فیزیوتراپی، لازم است رتبه لازم کسب شود. رتبه‌ای که مبنای سنجش و پذیرش داوطلب برای دانشگاه پردیس قرار می‌گیرد، رتبه در سهمیه منطقه است. رتبه در سهمیه منطقه هر داوطلب نیز با توجه به محل تحصیل دوره سه سال آخر دبیرستان وی تعیین می‌شود. سهمیه منطقه یک متعلق به کلان‌شهرها، سهمیه منطقه 2 متعلق به سایر مراکز استان‌ها و سهمیه منطقه 1 متعلق به شهرستان‌های کوچک و محروم است. برای مشاهده انتخاب رشته کنکور تجربی کلیک کنید.

 

بخوانید: انتخاب رشته کنکور

 

 

منطقه یک

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکي اصفهان 2379
دانشگاه علوم پزشکي تبريز 2380

 

منطقه دو | رتبه قبولی فیزیوتراپی پردیس کنکور 98

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکي کرمان 4084
دانشگاه علوم پزشکي زاهدان 4109
دانشگاه علوم پزشکي همدان 3806

 

منطقه سه | رتبه قبولی فیزیوتراپی پردیس کنکور 98

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکي بابل 2512
دانشگاه علوم پزشکي همدان 2107

 

بخوانید: اهمیت رتبه قبولی در انتخاب رشته کنکور سراسری 

 

 

مشاوره انتخاب رشته فیزیوتراپی پردیس

ظرفیت محدود پذیرش دانشجو در دانشگاه پردیس از یک سو و افزایش علاقه‌مندان به رشته فیزیوتراپی از سوی دیگر، موجب شده است که رقابت تنگاتنگی بین داوطلبان شکل بگیرد. بدین سبب هر فردی که مصمم به کسب رتبه قبولی فیزیوتراپی پردیس است، باید نهایت تلاش خود را به کار گیرد. بدون شک بررسی آخرین رتبه‌های قبول شدگان فیزیوتراپی پردیس می‌تواند کمک فراوانی برای این دسته از داوطلبان داشته باشد. برای مشاهده آخرین رتبه قبولی کنکور تجربی کلیک کنید.

داوطلبان با توجه به رتبه‌های قبولی فیزیوتراپی می‌توانند برنامه‌ای را برای مطالعه کنکور تنظیم کنند که رتبه‌ی خود را به ایده­ آل نزدیک کنند. علاوه بر این، داوطلبان با بررسی آخرین رتبه‌های قبول شدگان می‌توانند فرم انتخاب رشته را طوری تنظیم کنند که بیشترین شانس قبولی آن رشته فیزیوتراپی پردیس باشد. در هر حال به داوطلبان توصیه می‌شود برای داشتن یک نتیجه رضایت بخش، از مشاوران و کارشناسان با تجربه در این زمینه راهنمایی بگیرند. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

 

 

بخوانید: مشاوره انتخاب رشته کنکور 1400

 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه آخرین رتبه و تراز قبولی رشته فیزیوتراپی پردیس کنکور 98 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

 

بخوانید: رتبه قبولی فیزیوتراپی 99

بخوانید: رتبه قبولی فیزیوتراپی کنکور 98

بخوانید: رتبه قبولی فیزیوتراپی پردیس 99

 

 

 

سوالات متداول

آخرین رتبه‌ی پذیرفته شدگان فیزیوتراپی در دانشگاه پردیس خودگردان چند است؟

هر فردی برای قبول شدن در رشته فیزیوتراپی دانشگاه پردیس با توجه به سهمیه منطقه‌ای خود نیاز به محدوده رتبه‌ی خاصی است. در متن مقاله چند مورد از آخرین رتبه‌های قبول شدگان فیزیوتراپی پردیس ارائه شده است.

برای قبول شدن در فیزیوتراپی پردیس خودگردان چه کار باید انجام داد؟

اولین کار برای قبولی فیزیوتراپی پردیس خودگردان بررسی آخرین رتبه‌های قبول شدگان سال هب گذشته است. علاوه بر این برای این هدف می‌توان از مشاوران برنامه‌ریزی و انتخاب رشته کمک گرفت.

تحصیل در دانشگاه پردیس خودگردان و دانشگاه روزانه در رشته فیزیوتراپی چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟

افرادی که در دانشگاه‌های روزانه و پردیس خودگردان یک دانشگاه خاص پذیرفته می‌شود، از نظر کیفیت آموزشی در سطح یکسانی قرار می‌گیرند. تنها تفاوت تحصیل در این دو دانشگاه در پرداخت شهریه توسط داوطلب است که برای دانشگاه‌های پردیس انجام می‌شود.

منبع: رتبه قبولی فیزیوتراپی پردیس کنکور 98




:: برچسب‌ها: رتبه قبولی فیزیوتراپی پردیس کنکور 98 ,
:: بازدید از این مطلب : 704
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: