رتبه قبولی داروسازی پردیس 99
نوشته شده توسط : دانتل

داوطلبانی که قصد انتخاب رشته داروسازی را در دانشگاه های پردیس خودگردان دارند، پس از دریافت نتایج اولیه و مطالعه دفترچه انتخاب رشته کنکور تجربی، با این سوال مواجه هستند که چگونه انتخاب هایمان را الویت بندی کنیم که در نهایت موفق به کسب قبولی شویم، شما داوطلبان عزیز می‌توانید از آخرین رتبه های قبولی رشته داروسازی در دانشگاه های پردیس خودگردان کنکور 99 مطلع شوید که این کار یک دید از محدوده قبولی هر دانشگاه پردیس خودگردان به شما می‌دهد و از این طریق می‌توانید بفهمید، با توجه به رتبه ای که کسب کرده اید، در هر انتخاب چه میزان شانس قبولی خواهید داشت. در ادامه این مطلب آخرین رتبه و تراز قبولی رشته داروسازی پردیس خودگردان بین الملل کنکور 99 را ارائه کرده ایم. 

منبع: رتبه قبولی داروسازی پردیس 99

 

رتبه قبولی داروسازی پردیس کنکور 99

دسته ای از داوطلبان که رشته دارو سازی را در دانشگاه های پردیس خودگردان انتخاب می‌کنند، بایستی به این نکته توجه داشته باشند که قبولی در دانشگاه های پردیس خودگردان، در وهله اول نیازمند کسب رتبه مناسب می‌باشد. برای اطلاع و آگاهی از انتخاب رشته کنکور تجربی کلیک کنید.

پس از ان هر داوطلب باید با توجه به رتبه ای که بدست آورده است به بهترین شکل ممکن، فرم انتخاب رشته خود را با کد رشته محل های رشته دارو سازی در دانشگاه های پردیس خودگردان مدنظرش تکمیل نماید. از آنجایی که داوطلبان برای قبولی در رشته دارو سازی براساس رتبه ای که در سهمیه بدست آورده اند، سنجیده می‌شوند، در ادامه این مطلب آخرین رتبه قبولی را به تفکیک  سهمیه ها آورده ایم. برای مشاهده آخرین رتبه قبولی کنکور تجربی کلیک کنید.

 

بخوانید: اهمیت رتبه در انتخاب رشته کنکور سراسری  

 

 

منطقه یک 

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی مشهد 2139
دانشگاه علوم پزشکی همدان 2293
دانشگاه علوم پزشکی گیلان – رشت 2209
دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور – اهواز 2248

 

منطقه دو | رتبه قبولی داروسازی پردیس کنکور 99

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی مشهد 2351
دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه 3171
دانشگاه علوم پزشکی زنجان 3583
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان 3000

 

منطقه سه | رتبه قبولی داروسازی پردیس کنکور 99

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی مشهد 1976
دانشگاه علوم پزشکی ارومیه 2025
دانشگاه علوم پزشکی شیراز 1975
دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور – اهواز 2382
دانشگاه علوم پزشکی همدان 2307

 

مشاوره انتخاب رشته داروسازی پردیس

همانطورکه پیش‌تر نیز اشاره کردیم، متقاضیان تحصیل در دانشگاه های پردیس خودگردان پس از اینکه انتخاب های خود را از دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری استخراج کردند، باید بر اساس اینکه چه میزان شانس قبولی دارند، انتخاب هایشان را در سه دسته خوش بینانه، نرمال و بدبینانه الویت بندی کنند.

رشته داروسازی از رشته های پرمتقاضی کنکور تجربی است که در مقابل تقاضا، ظرفیت محدودی دارد، بنابراین هر داوطلب با توجه به رتبه ای که بدست آورده، بایستی در انتخاب رشته، نهایت دقت را داشته و کمترین خطا را انجام دهد تا در نهایت بتواند موفق به کسب قبولی شود.

 

بخوانید: انتخاب رشته کنکور 1400

 

در این مسیر آخرین رتبه های  قبولی رشته داروسازی پردیس کنکور 99 کمک بزرگی خواهد کرد اما رتبه های قبولی این رشته ممکن است در سالهای مختلف به دلایل مختلفی همچون تغییر ظرفیت ها و انتخاب داوطلبان کمی متفاوت باشد که برای جبران این مشکل داوطلبان می‌توانند از یک مشاور که بتواند این مسائل را آنالیز کند، کمک بگیرند. مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل می‌توانند به شما داوطلبان عزیز با دادن آگاهی کمک کنند، یک انتخاب رشته اصولی داشته باشید و الویت های خود را با منطق انتخاب نمایید.

 

بخوانید: مشاوره انتخاب رشته کنکور 1400

 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه آخرین رتبه و تراز قبولی رشته داروسازی پردیس کنکور 99 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

بخوانید: رتبه قبولی داروسازی کنکور 98

بخوانید: رتبه قبولی داروسازی کنکور 99

بخوانید: رتبه قبولی داروسازی پردیس کنکور 98

 

سوالات متداول

آیا اطلاع از آخرین رتبه های قبولی رشته داروسازی در دانشگاه های پردیس خودگردان کنکور 99، می‌تواند به داوطلبان کنکور تجربی 1400، کمک کند؟

بله، تمامی متقاضیان رشته داروسازی کنکور تجربی 1400 می‌توانند از آخرین رتبه‌های پذیرفته شدگان رداروسازی کنکور 99، جهت تخمین شانس قبولی و چینش الویت ها در انتخاب رشته کنکور سراسری 1400، استفاده کنند.

متقاضیان رشته داروسازی در دانشگاه های پردیس خودگردان، از چه طریقی می‌توانند به آخرین رتبه‌های پذیرفته شدگان رداروسازی پردیس کنکور 99، دسترسی داشته باشند؟

متقاضیان می‌توانند از طریق این مقاله از سایت دانتل، از آخرین رتبه‌های پذیرفته شدگان رشته داروسازی در دانشگاه های پردیس خودگردان کنکور 99 اطلاع یابند.

آخرین رتبه‌های پذیرفته شدگان ررشته داروسازی در دانشگاه های پردیس خودگردان کنکور 99، به چه صورت است؟

هر دانشگاه با توجه به رتبه و جایگاه علمی که دارد، رتبه های قبولی متفاوتی نیز دارد که در متن مقاله اشاره کردیم.

منبع: رتبه قبولی داروسازی پردیس 99




:: برچسب‌ها: رتبه قبولی داروسازی پردیس 99 ,
:: بازدید از این مطلب : 363
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: