کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی 1400
نوشته شده توسط : دانتل

هر ساله در یک بازه زمانی حدودا یک هفته ای قبل از برگزاری آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی، برای تمامی داوطلبانی که در این آزمون نام نویسی کرده اند، کارت ورود به جلسه صادر می شود. تمامی متقاضیان آزمون نمونه دولتی موظف هستند در تاریخ های اعلام شده برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی خود به سایت های استانی مربوط به ثبت نام این آزمون مراجعه کنند. همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی در روز آزمون ضروری است و از آن در جهت شناسایی داوطلب استفاده می‌شود و چنانچه فردی کارت ورود به جلسه خود را به همراه نداشته باشند، حق ورود به جلسه آزمون را نخواهد داشت. در ادامه اطلاعاتی پیرامون زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی 1400 – 1401 ارائه کرده ایم.

منبع: کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی 1400

 

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی 1400 – 1401

برای تمامی داوطلبان آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی که با موفقیت اطلاعات خود را در سایت ثبت نام نمونه دولتی استان خود ثبت کرده اند، چند روز قبل از برگزاری آزمون کارت شرکت به جلسه صادر می شود. کارت آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم شامل اطلاعات مهمی همچون شماره داوطلبی و حوزه محل برگزاری آزمون می باشد، همینطور در شناسایی داوطلب در حوزه امتحانی نیز کاربرد دارد.

تاریخ برگزاری آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1400 – 1401 روز جمعه  18 تیرماه 1400 برگزار خواهد شد. طبق اطلاعیه وزارت آموزش و پرورش تمامی متقاضیان آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1400 – 1401 می توانند از تاریخ 14 تیر ماه 1400  الی 17 تیر ماه 1400، یعنی تقریبا یک هفته پیش از  نسبت به دریافت کارت شرکت در جلسه خود اقدام کنند.

 

داوطلبان از تاریخ 14 الی 17 تیر ماه 1400 می توانند کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی را دریافت کنند.

 

 

ثبت مهر بر روی کارت آزمون نمونه

ثبت مهر مدرسه بر روی کارت جلسه آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1400 – 1401  از دیگر اقداماتی است که داوطلبان پیش از زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی بایستی انجام دهند. تمامی متقاضیان موظف هستند پس از دریافت کارت آزمون به مدرسه ای که در آن در حال تحصیل هستند مراجعه کنند و نسبت به ثبت مهر بر روی این کارت اقدام کنند.

 

سایت و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی 1400

کارت ورود جلسه از ملزومات شرکت در جلسه آزمون نمونه دولتی می‌باشد. این کارت شامل اطلاعات هویتی داوطلب و همینطور شامل اطلاعات مهم دیگری همچون شماره داوطلبی و حوزه محل برگزاری آزمون است. چنانچه داوطلبی این کارت را همراه نداشته باشند نمی‌تواند در جلسه آزمون حضور داشته باشد.

 

برای مشاهده سایت نمونه دولتی هر استان کلیک کنید.

تمامی متقاضیانی که موفق به ثبت نام اینترنتی شده و هزینه مربوط به این آزمون را نیز پرداخته اند، می‌توانند در تاریخ های اعلام شده به سایت آموزش و پرورش استان محل سکونت خود مراجعه کنند و پس از وارد کردن اطلاعات خواسته شده همچون کد ملی کارت آزمون خود را دریافت کنند و یک برگه پرینت از آن تهیه نمایند.

 

بخوانید: نحوه دریافت کارت ورود به جلسه نمونه دولتی 1400

 

 

رفع نقص کارت ورود به جلسه

نکته ای که تمامی متقاضیان بایستی آن را درنظر داشته باشند این است که در کارت آزمون هر فرد، اطلاعات او درج شده است، داوطلبان باید این اطلاعات را که شامل نام، نام خانوادگی، عکس دانش آموز و … است را بررسی کند تا مطابق با اطلاعات شناسنامه داوطلب باشد.

 

توصیه می شود داوطلبان در روزهای ابتدایی اعلام شده برای دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند تا در صورت وجود مشکل نیز وقت کافی برای رفع آن وجود داشته باشند.

 

چنانچه داوطلبی در کارت آزمون نمونه دولتی خود مغایرتی مشاهده کرد، بایستی نهایتا تا یک روز قبل از برگزاری این آزمون به واحد سنجش آموزش پرورش شهر و ناحیه محل سکونت خود مراجعه کند. و یک درخواست مبنی بر تصحیح اطلاعات و ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون نمونه دولتی در این واحد ثبت کند.

پس از ثبت درخواست بایستی مجددا کارت خود را با اطلاعات درست دریافت کنند، چنانچه داوطلبی نسبت به رفع نواقص کارت خود اقدام نکند در مراحل بعدی از پذیرش دانش آموز به مدارس نمونه دولتی ممانعت به عمل خواهد آمد.

 

مشاوره آزمون مدارس نمونه دولتی

لازم است اشاره کنیم که در تاریخ 29 خرداد ماه لغایت 2 تیرماه 1400 امکان ویرایش اطلاعات ثبت نامی در سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی استان تهران وجود دارد که در این تاریخ علاوه بر اینکه ثبت نام کنندگان می توانند اگر اشتباهی در فرم ثبت نامی خود دارند را برطرف کنند، مهلت مجددی برای جاماندگان از ثبت نام در استان تهران نیز می باشد.

تصحیح نواقص موجود در کارت امتحان نمونه دولتی نهم به دهم خیلی مهم است، اگر داوطلبی این مسئله را بی اهمیت بشمارد و با اطلاعاتی که با اطلاعات شناسنامه ای و ثبت نامی او مغایرت دارد در جلسه آزمون حاضر شود، حتی اگر در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم نیز پذیرفته شود، از ثبت نام او در مدرسه محل قبولی ممانعت به عمل خواهد آمد. 

چنانچه سوالی پیرامون آزمون نمونه دولتی 1400 _ 1401 سوالی دارید، مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشند تا بتوانید بدون مشکل در جلسه آزمون حضور داشته باشید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه آزمون نمونه دولتی 1400 – 1401،  می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

زمان دریافت کارت ورود به جلسه نمونه دولتی چه تاریخی است؟

داوطلبان از 14 تیر الی 17 تیر ماه 1400 می توانند کارت ورود به جلسه خود را از سایت استانی دریافت کنند.

آیا ثبت مهر بر روی کارت ورود به جلسه الزامی است؟

بله، داوطلبان با مراجعه به مدرسه‌ای که در آن تحصیل می کنند کارت آزمون خود را مهر کنند.

در صورت وجود اشکال در کارت امتحان نمونه دولتی، چه اقداماتی باید انجام داد؟

داوطلبان برای رفع نواقص به واحد سنجش آموزش و پرورش شهر و ناحیه محل سکونت خود مراجعه کنند.

منبع: کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی 1400





:: برچسب‌ها: کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی 1400 ,
:: بازدید از این مطلب : 297
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: