کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1400
نوشته شده توسط : دانتل

در روزهای نزدیک به زمان برگزاری کنکور سراسری، برای تمامی داوطلبانی که در کنکور سراسری 1400، ثبت نام کرده اند، کارتی با عنوان کارت ورود به جلسه آزمون منتشر می‌شود. هر داوطلب برای شرکت در آزمون سراسری 1400 موظف به دریافت کارت ورود به جلسه می‌باشد، چراکه به همراه داشتن این کارت از ملزومات شرکت در جلسه آزمون می‌باشد. در ادامه این مطلب به ارائه اطلاعاتی پیرامون کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1400 می‌پردازیم، تمامی داوطلبان کنکور سراسری می‎توانند برای دریافت این کارت از اطلاعات این مقاله استفاده کنند.

منبع: کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1400

 

زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1400

کارت ورود به جلسه آزمون سراسری 1400 در یک بازه زمانی چند روزه تا یک هفته پیش از شروع آزمون سراسری 1400 منتشر می‌گردد. طبق آخرین اطلاعیه سازمان سنجش زمان برگزاری منمور سراسری 1400 در تاریخ 9 تا 12 تیر ماه برگزار خواهد شد و داوطلبان از 7 تیر ماه 1400 می توانند نسبت به دریافت کارت خود اقدام کنند.

 

از 6 تیر تا 8 تیر ماه داوطلبان می توانند کارت ورود به جلسه آزمون سراسری 1400 خود از طریق ساین سازمان سنجش دریافت کنند.

 

این کارت حاوی اطلاعات شناسنامه ای و ثبت نامی داوطلب، همراه با کارت ملی وی جهت شناسایی برای شرکت و حضور در جلسه استفاده می‌شود. لازم است تاکید کنیم که همراه داشتن این کارت از الزامات است و چنانچه داوطلب کارت ورود به جلسه خود را به همراه نداشته باشد، مجاز به شرکت در جلسه آزمون نخواهد بود.

 

داوطلبانی که در چند گروه آزمایشی اقدام به ثبت نام در کنکور سراسری 1400 کرده اند، بایستی برای شرکت در جلسه کنکور با شماره داوطلبی ثبت نام در هرکدام از زیرگروه های آزمایشی، نسبت به دریافت این کارت اقدام کنند.

 

 

بخوانید: زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1400

 

 

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1400

همانطورکه اشاره کردیم برای تمامی داوطلبان آزمون سراسری 1400، کارت صادر و داوطلبان بایستی برای دریافت آن به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کرده و پس از وارد کردن اطلاعات خود نسبت به دریافت کارت خود اقدام کنند. داوطلبی که قصد حضور در جلسه آزمون سراسری 1400 را دارد می‎تواند در موعد مقرر، طبق مراحل زیر پیش رفته و کارت خود را دریافت کنند.

1️⃣ سازمان سنجش آموزش کشور متولی انتشار برگه ورود به جلسه آزمون است، بنابراین داوطلبان باید به سایت سازمان سنجش به نشانی اینترنتی ” sanjesh.org ” مراجعه کنند.

2️⃣ پس از ورود به این سایت بایستی از قسمت سمت راست سایت ” سراسری ” را انتخاب کنند.

 

3️⃣ چنانچه در زمان دریافت کارت باشیم لینک مریوط به آن فعال خواهد بود که بایستی بر روی گزینه ” دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سراسری سال 1400 ” کلیک کنند.

4️⃣ دراین مرحله داوطلبان می‌توانند به چهار روش کارت خود را دریافت کنند. در روش اول داوطلبان بایستی شماره پرونده و کدرهگیری موجود در رسید ثبت نامی، در روش دوم بایستی شماره پرونده و کد ملی، در روش سوم بایستی شماره پرونده و شماره داوطلبی و در روش چهارم نیز بایستی شماره سریال شناسنامه و شماره شناسنامه خود را وارد کنند.

اگر داوطلبان یکی از روش‌های فوق را انتخاب و اطلاعات خواسته شده را وارد کنند، در نهایت کارت ورود جلسه آزمون سراسری 1400 برای داوطلب نمایش داده می‌شود؛ که بایستی یک برگه پرینت از آن تهیه کرده و همراه خود سرجلسه آزمون داشته باشند.

پس از فعال شدن لینک، راهنمای تصویری نیز به نحوه دریافت کارت ورود به جلسه اضافه خواهد شد.

 

 

چنانچه داوطلبی اطلاعات ثبت نامی خود را برای ورود به سایت سنجش و دریافت کارت فراموش کرده باشد، می‌توانند به سیستم پاسخگویی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و درخواست خود را مبنی بر بازیابی اطلاعات خود اقدام کند و نیازی به مراجعه به باجه های رفع نقص کنکور سراسری نیست.

 

 

بخوانید: نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1400

 

 

ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1400

داوطلبانی که نسبت به دریافت کارت خود اقدام می‌کنند و در نهایت آن را از سایت سازمان سنجش دریافت می‌کنند، بایستی با نهایت دقت مندرجات آن را بررسی نمایند تا در اطلاعات شناسنامه ای و ثبت نامی مندرج در آن مغایرتی وجود نداشته باشد. هر داوطلب برای رفع مغایرت های مندرج در کارت خود، می‌تواند از طریق روش‌های گفته شده در ادامه نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

 

بخوانید: ویرایش کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1400

 

 

مراجعه به سایت سازمان سنجش

در اولین روش ویرایش اطلاعات داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش، از طریق لینک ویرایش اطلاعات ثبت نامی کارت ورود، اطلاعات خود را ویرایش کنند. اطلاعات قابل ویرایش از طریق لینک ویرایش اطلاعات ثبت نامی به شرح موارد زیر می‌باشد:

محل اخذ مدرک ماقبل ديپلم محل اخذ مدرک ديپلم وضعیت تحصيلی و اشتغال
محل تولد سری و سريال شناسنامه سهميه

 

مراجعه به آموزش و پرورش محل اخذ مدرک تحصيلی

برخی اطلاعات از طریق مراجعه به آموزش و پرورش محل اخذ مدرک تحصیلی، امکان پذیر می‌باشد. این اطلاعات به شرح موارد زیر می‌باشد:

نام و نام خانوادگی شماره شناسنامه شماره ملی سال تولد
كد دانش آموزی نوع ديپلم منطقه اخذ ديپلم سال اخذ
اطلاعات سوابق تحصيلی عنوان مدرک پيش دانشگاهی سال اخذ مدرک پیش دانشگاهی كد دانش آموزی پيش‌ دانشگاهی
منطقه اخذ مدرک پيش‌ دانشگاهی هرگونه مشكل درخصوص نمرات آموزش و پرورش

 

بخوانید: زمان برگزاری کنکور سراسری 1400

 

 

مراجعه به باجه های رفع نقص

در زمان ویرایش اطلاعات کارت ورود جلسه، داوطلبان می‌توانند از طریق باجه های رفع نقص کارت کنکور سراسری 1400 اطلاعاتی شامل موارد زیر را نیز ویرایش کنند. چنانچه هر گونه ابهام و مشکل در کارت شما وجود داشت می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس بگیرید.

دين زبان خارجی امتحانی معلوليت و بهيار اطلاعات مربوط به جنسیت
مشکلات مربوط به عکس  اشکلات شماره داوطلب مندرج بر روی كارت ورود به جلسه

 

لازم است اشاره کنیم که تمامی داوطلبانی که از ثبت نام کنکور سراسری 1400 نیز جامانده اند، می‌توانند در این بازه زمانی، با مراجعه به این باجه های رفع نقص مشکل خود را مطرح کرده و در صورت موافقت ثبت نام خود را انجام دهند.

 

 

بخوانید: دریافت آدرس باجه رفع نقص سازمان سنجش کنکور سراسری 1400

 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه برگزاری کنکور سراسری 1400 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1400 در چه تاریخی منتشر می گردد؟

تا کنون تاریخ دقیق انتشار کارن مشخص نشده است. این کارت در چند مانده به برگزاری کنکور سراسری منتشر خواهد شد.

داوطلبان کنکور سراسری از طریق چه سایتی بایستی کارت وروود به جلسه کنکور سراسری 1400 را دریافت کنند؟

از طریق سایت سازمان سنجش کشور به ادرس sanjesh.org مراجعه کنید.

آیا داوطلبان می توانند نسبت به ویرایش اطلاعات کارت خود اقدام کنند؟

بله، چندین روش برای اصلاع اطلاعات درجشده بر روی کارت وجود دارد که در متن مقاله به آن ها اشاره کرده ایم.

منبع: کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1400





:: برچسب‌ها: کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1400 ,
:: بازدید از این مطلب : 303
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: