اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی 1400
نوشته شده توسط : دانتل

علاقه مندان به تحصیل در مقطع کارشناسی ناپیوسته در دانشگاه های سراسری و آزاد، می توانند جهت ادامه تحصیل در رشته های ّبا آزمون، در کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ۱۴۰۰ شرکت کنند. تمامی مراحل ثبت نام و انتخاب رشته، دریافت کارت ورود به جلسه آزمون و اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی از طریق سایت این سازمان به نشانی اینترنتی ” sajesh.org ” انجام می شود. داوطلبانی که در انتخاب رشته با آزمون و بدون آزمون کنکور کاردانی به کارشناسی ثبت نام کرده اند، می توانند در تاریخ هایی که از سوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می گردد، نسبت به دریافت جواب آزمون خود اقدام کنند. در ادامه اطلاعاتی پیرامون زمان و نحوه اعلام نتایج 1400 ارائه کرده ایم،

منبع: اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی 1400

 

زمان اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی 1400

داوطلبانی که دارای مدرک کاردانی هستند وقصد شرکت در کنکور کاردانی به کارشناسی را دارند، بایستی توجه داشته باشند که مرحله ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی به صورت همزمان باهم انجام می شود. تاکنون سازمان سنجش آموزش کشور، اطلاعیه ای پیرامون زمان اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی 1400 منتشر نکرده است، چنانچه اطلاعیه جدیدی از سوی سایت این سازمان دریافت کنیم، زمان دقیق را در همین مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد. با توجه به اینکه نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی تقریبا یک ماه پس از برگزاری آزمون اعلام می شود و با توجه به برگزاری این آزمون در مرداد ماه، پیش بینی می شود نتایج در شهریور ماه اعلام شود.

تا کنون تاریخ و زمان دقیق اعلام نتیجه کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 1400 منشتر نشده است. به محض دریافت اطلاعات جدید این مقاله به روز خواهد شد.

 

نحوه دریافت نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی 1400

اگر در جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی 1400 شرکت کرده اید و قصد دارید از عملکرد خود، مطلع شوید، می توانید در تاریخ هایی که توسط سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می شود، طبق مراحل زیر عمل کنید و از وضعیت قبولی خود در کد رشته محل های انتخابی تان مطلع گردید.

1️⃣ نشانی اینترنتی سایت سازمان سنجش ” sanjesh.org ” را در مرورگر خود جستجو کنید و وارد صفحه اصلی سازمان سنجش شوید.

2️⃣ از منوی سمت راست سایت بر روی گزینه ” کاردانی به کارشناسی ” کلیک کنید.

 

3️⃣ بر روی لینک فعال ” کارنامه پذیرش کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 1400 ”  کلیک کنید.

4️⃣ سامانه برای ورود شما به پرتال شخصی تان، دو روش به شما پیشنهاد می کند. در روش اول بایستی شماره پرونده، شماره شناسنامه و سال تولد و در روش دوم شماره داوطلبی، شماره شناسنامه و سال تولد خود را وارد نمایید و پس از انتخاب گزینه ” جستجو ”  نتیجه خود را رویت نمایید.

به محض فعال شدن لینک اعلام نتیجه در سایت سازمان سنجش، راهنمای تصویری را نیز به مطالب فوق اضافه خواهیم کرد.

 

اقدامات پس از اعلام نتایج

چنانچه متقاضیان پس از اعلام نتیجه کنکور کاردانی به کارشناسی، جزو اسامی پذیرفته شدگان باشند، بایستی جهت تکمیل مراحل نام نویسی خود، به دانشگاه محل قبولی مراجعه کنند و نسبت به ثبت نام خود در این دانشگاه اقدام نمایند. توجه داشته باشید که عدم اطلاع از اعلام نتیجه کنکور کاردانی به کارشناسی و انجام ثبت نام حضوری در دانشگاه به معنای انصراف داوطلب تلقی خواهد شد.

اگر داوطلبی به دلایل مختلفی در کد رشته محل های انتخابیش پذیرفته نشده باشد، می تواند به عنوان آخرین تلاش، شانس خود را در مرحله تکمیل ظرفیت کنکور کاردانی به کارشناسی امتحان کند.

 

اعتراض به اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی 1400

در میان تمامی شرکت کنندگان در کنکور کاردانی به کارشناسی، هستند داوطلبانی که نسبت به نتیجه به دست آمده رضایت کافی ندارند و به عبارتی گمان می کردند که با توجه به رتبه ای که بدست آمده، در یکی از کد رشته محل هایشان پذیرفته می شدند و یا در کد رشته محل بهتری قبول می گشتند.

سازمان سنجش برای این دسته از متقاضیان شرایطی را فراهم کرده است که بتوانند اعتراض خود را به نتیجه اکتسابی شان مطابق با فرم انتخاب رشته ای که تکمیل کرده اند، ثبت نمایند. داوطلبانی که به نتیجه کنکور کاردانی به کارشناسی اعتراض دارند، می توانند با مراجعه به سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعتراض خود را ثبت کنند. چنانچه پیرامون دریافت نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی و یا اعتراض به این نتیجه سوالی دارید، می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس بگیرید و ضمن دریافت پاسخ سوالاتتان از تجربه مشاوران مجرب این مرکز نیز بهره مند شوید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه جواب کنکور کاردانی به کارشناسی می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی از سوی چه سایتی صورت می گیرد؟

داوطلبان می توانند نتیجه کنکور کاردانی به کارشناسی را از سایت سازمان سنجش دریافت کنند.

نحوه دریافت نتیجه کنکور کاردانی به کارشناسی به چه صورت است؟

در متن مقاله نحوه دریافت جواب آزمون کارشناسی ناپیوسته را کامل شرح داده ایم.

اعلام نتایج کنکور کارشناسی ناپیوسته 1400 چه زمانی است؟

در متن مقاله تاریخ دقیق اعلام نتایج آزمون کارشناسی ناپیوسته اعلام کرده ایم.

منبع: اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی 1400





:: برچسب‌ها: اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی 1400 ,
:: بازدید از این مطلب : 370
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: