مدت زمان صدور تاییدیه تحصیلی
نوشته شده توسط : دانتل

بسیاری از داوطلبان رشته های با آزمون و بدون آزمون پس از قبولی در دانشگاه جهت ثبت انجام ثبت نام اولیه، یا استخدام در سازمان ها و همینطور ترجمه مدارک تحصیلی شان، درخواست تاییدیه تحصیلی خود را یا از طریق دفاتر پیشخوان دولت و یا از طریق سامانه مای پیشخوان ثبت می کنند. سوالی که پس از ثبت درخواست تاییدیه‌ تحصیلی برای این سه گروه افراد وجود دارد، این است که ارسال تاییدیه تحصیلی چند روز طول می کشد . در ادامه این مطلب اطلاعاتی پیرامون مدت زمان صدور ارسال تاییدیه تحصیلی ارائه کرده ایم.

منبع: مدت زمان صدور تاییدیه تحصیلی

 

مدت زمان صدور تاییدیه تحصیلی

تاییدیه تحصیلی در واقع جوابی است که وزارت آموزش و پرورش به صورت نامه ای به دانشگاه یا سازمان اسعلام گیرنده ارسال می کند و شامل مدرک دیپلم و یا پیش دانشگاهی متقاضی است. به طور کلی دانشجویان جدیدالورود، متقاضیان استخدام در سازمان ها و افرادی که مدارک خود را جهت ترجمه به دارالترجمه ها می سپارند، می توانند برای دریافت تاییدیه تحصیلی اقدام کنند.

یکی از سوالاتی که برای متقاضیان دریافت تاییدیه تحصیلی وجود دارد، این است که پس از چند روز از زمان ارسال درخواست در اصل تاییدیه تحصیلی به دست دانشگاه یا سازمان استعلام گیرنده می رسد. لازم است بگوییم که پس از گذشت 3 الی 15 روز کاری، تاییدیه تحصیلی داوطلب به دانشگاه یا مرکزی که داوطلب در سامانه وارد کرده است، ارسال خواهد شد.

بخوانید: نحوه درخواست تاییدیه تحصیلی اینترنتی

 

استعلام تاییدیه تحصیلی از طریق سامانه mypishkhan.com

اگر درخواست تاییدیه تحصیلی خود را از طریق سامانه مای پیشخوان، ارسال کردید، در صورت دریافت آخرین اطلاعات از وضعیت درخواست خود می توانید طبق مراحل زیر عمل کنید. 

1️⃣ وارد سایت مای پیشخوان به نشانی اینتزنتی ” mypishkhan.com ” شوید.

2️⃣ در بالای صفحه بر روی گزینه ” پیگیری ” کلیک کتید.

 

3️⃣ طبق تصویر زیر اطلاعات خواسته شده را وارد کنید و سپس با کلیک بر روی گزینه ” جستجو ” از آخرین وضعیت تاییدیه تحصیلی خود مطلع گردید.

 

 

استعلام تاییدیه تحصیلی inq.epishkhan.org | مدت زمان صدور تاییدیه تحصیلی

همانطور که اطلاع دارید، از گذشته تا کنون امکان دریافت تاییدیه تحصیلی از طریق دفاتر پیشخوان دولت وجود دارد. برای تمامی افرادی که از طریق دفاتر پیشخوان اقدام به دریافت تاییدیه تحصیلی می کنند، شرایطی فراهم شده است که بتوانند به صورت اینترنتی درخواست خود را پیگیری کنند. این دسته از افراد می توانند جهت استعلام درخواست خود طبق مراحل زیر عمل کنند.

1️⃣ وارد سایت “ inq.epishkhan.org ” شوید و بر روی گزینه “ استعلام تحصیلی ” کلیک کنید.

 

2️⃣نوع مدرک خود را مشخص کرده و کدملی، شماره تلفن همراه، کد پیگیری، شماره نامه را وارد نمایید. سپس بر روی گزینه ” بررسی ” کلیک کنید و از آخرین وضعیت درخواست خود مطلع شوید.

 

 

تاییدیه تحصیلی چند روز طول می کشد

پذیرفته شدگان در دانشگاه های سراسری توجه داشته باشند که وزارت آموزش و پرورش به منظور آسان کردن دریافت تاییدیه تحصیلی ، سامانه تاییدیه تحصیلی آموزش و پرورش با نشانی اینترنتی ” emt.medu.ir ” راه اندازی کرده است. بنابراین تمامی دانشجویانی جدیدالورود برای دریافت تاییدیه تحصیلی بایستی که به جای مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت، از طریق این سامانه اقدام کنند.

دسته ای از افراد نیز که قصد دریافت تاییدیه تحصیلی ابتدایی و سیکل را دارند، بایستی به صورت حضوری به آموزش و پرورش منطقه فارغ التحصیلی خود مراجعه کنند و از طریق همان اداره پیگیر دریافت تاییدیه تحصیلی خود باشند. چنانچه پیرامون دریافت تاییدیه تحصیلی و استعلام آن سوالی دارید، می توانید با برقراری تماس با مرکز  مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل راهنمایی های لازم را از مشاوران مرکز ما دریافت کنید.

بخوانید: مدارک لازم دریافت تاییدیه تحصیلی

 

برای دریافت مشاوره در زمینه دریافت تاییدیه تحصیلی و استعلام آن می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

ارسال تاییدیه تحصیلی چند روز طول می کشد؟

ارسال تاییدیه تحصیلی 3 تا 15 روز کاری طول می کشد.

متقاضیان دریافت تاییدیه تحصیلی از طریق چه سایتی می توانند نسبت به استعلام درخواست خود اقدام کنند؟

در صورت ثبت درخواست در سایت mypsihkhan.com به همان سایت مراجعه کنند و در صورت ثبت ندرخواست در دفاتر پیشخوان به سایت inq.epishkhan.org مراجعه کنند.

آیا امکان دریافت تاییدیه تحصیلی از طریق سامانه تاییدیه تحصیلی آموزش و پرورش وجود دارد؟

بله، دانشجویان جدیدالورود برای دریافت تاییدیه تحصیلی خود به سامانه emt.medu.ir می توانند مراجعه کنند.

منبع: مدت زمان صدور تاییدیه تحصیلی





:: برچسب‌ها: مدت زمان صدور تاییدیه تحصیلی ,
:: بازدید از این مطلب : 553
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: