دفترچه انتخاب رشته هنر 1400
نوشته شده توسط : دانتل

دسته ای از داوطلبان کنکور سراسری هنر ۱۴۰۰ که پس از دریافت نتایج اولیه خود مطابق کارنامه اولیه، مجاز به انتخاب رشته در دوره های مختلف دانشگاه های سراسری شامل روزانه، نویت دوم، پردیس خودگردان، غیرانتفاعی، پیام نور و دوره مجازی هستند، بایستی در زمان های اعلام شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور به سایت sanjesh.org مراجعه کنند و دفترچه انتخاب رشته هنر 1400 را دانلود و دریافت کرده و پس از مطالعه مندرجات آن وارد مرحله انتخاب رشته کنکور سراسری 1400 شوند. 

منبع: دفترچه انتخاب رشته هنر 1400

 

 

زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری هنر 1400

از آنجایی که سازمان سنجش آموزش کشور مسئولیت برگزاری کنکور سراسری از جمله کنکور هنر را بر عهده دارد، جزئیات مربوط به این آزمون و همینطور انتخاب رشته در دانشگاه های دولتی از طریق سایت این سازمان به نشانی ایتترنتی ” sanjesh.org ” منتشر می گردد.

در پی برگزاری کنکور هنر، سازمان سنجش تا به امروز از زمان انتشار دفترچه‌ی راهنمای انتخاب رشته هنر 1400 اطلاعیه ای منتشر نکرده است و می توان با توجه به تاریخ برگزاری این آزمون در تیرماه این طور پیش بینی کرد که نتایج اولیه تقریبا پس از گذشت یک بازه زمانی یک ماهه منتشر می شود و بنابراین پس از اعلام نتایج اولیه، دفترچه‌ی راهنمای انتخاب رشته هنر نیز در مرداد ماه منتشر خواهد شد.

 

چنانچه اطلاعیه جدید پیرامون زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته هنر 1400 دریافت کنیم، در این قسمت از مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

 

دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری هنر 1400

همانطور که پیش تر اشاره کردیم، لینک دانلود دفترچه‌ی انتخاب رشته کنکور هنر 1400 تاکنون منتشر نشده است اما شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون انتخاب رشته هنر، مندرجات دفترچه‌ی کنکور هنر 99 را بررسی کنید که در ادامه لینک دانلود آن را قرار داده ایم.

 

 

دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور هنر 1400

 

 

 

مندرجات دفترچه 

پس از برگزاری کنکور سراسری هنر، متقاضیان مجاز به انتخاب رشته در دانشگاه های سراسری بایستی که برای اطلاع از تمامی جزئیات مربوط به انتخاب رشته هنر و همینطور انجام یک انتخاب رشته درست و اصولی مندرجات دفترچه‌ی انتخاب رشته هنر را به دقت مطالعه و بررسی کنند.

بخش اول: در بخش اول دفترچه‌ی انتخاب رشته هنر كلیات، شرایط و ضوابط شرکت در مرحله انتخاب رشته درج شده است.

  1. نحوه گزینش داوطلبان
  2. شرایط پذیرش رشته های دارای شرایط خاص
  3. ضوابط کلی پذیرش دانشجو
  4. نحوه تاثیر سهمیه مناطق در کنکور
  5. نحوه تاثیر سهمیه ایثارگران 25 درصدی
  6. تاثیر سهمیه ایثارگران 5 درصدی
  7.  تاثیر سهمیه خانواده شهدا و ظرفیت پذیرش کنکور سراسری هنر در دوره های مختلف 

 بخش دوم: شرایط عمومی و اختصاصی و ضوابط پذیرش  در دانشگاه های مختلف

  1. شرایط عمومی و اختصاصی پذیرش دانشجو
  2. توضیحاتی پیرامون شهریه دوره های غیر روزانه و دانشگاه های شهریه پرداز
  3. شرایط پذیرش در دانشگاه هایی با پذیرش نیمه متمرکز 

 بخش سوم: در این بخش داوطلبان می توانند با مطالعه لیست رشته های کنکور سراسری هنر ارائه شده، کد رشته محل های مورد علاقه خود را استخراج کنند. همینطور در صفحه پایانی دفترچه انتخاب رشته  کنکور 1400 رنیز فرمی با عنوان فرم پیش نویس انتخاب رشته وجود دارد که می توانند برای کاهش خطا در زمان انتخاب رشته از این فرم استفاده کنند.

 

بخوانید: کارنامه قبولی کنکور هنر

 

 

مشاوره انتخاب رشته هنر 1400

نکته ای که لازم است به آن اشاره کنیم این است که دفترچه انتخاب رشته هنر منتشر شده از سوی سازمان سنجش فقط شامل کد رشته محل های دانشگاه های دولتی و غیر دولتی از جمله دوره روزانه، نوبت دوم، پردیس خودگردان، مجازی دانشگاه های دولتی، پیام نور، غیر انتفاعی، مجازی دانشگاه های غیر انتفاعی می باشد و دفترچه مربوط به دانشگاه آزاد از طریق سایت سازمان سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد به نشانی اینترنتی ” azmoon.org ” منتشر می گردد. برای مطالعه نحوه انتخاب رشته کنکور سراسری 1400 کلیک کنید.

هر داوطلب مجاز است از میان کد رشته محل های ارائه شده در دفترچه‌ی راهنمای انتخاب رشته کنکور هنر، 150 انتخاب را در فرم انتخاب رشته خود درج کند. در صورتی که پیرامون انتخاب رشته هنر 1400 سوالی دارید، می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس بگیرید.

 

بخوانید: رتبه قبولی کنکور هنر

 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه انتخاب رشته هنر 1400 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

دفترچه‌ی انتخاب رشته هنر چه زمان منتشر می شود؟

دفترچه‌ی انتخاب رشته کنکور هنر معمولا یک ماهپس برگزاری آزمون سراسری منتشر می شود.

آیا مندرجات دفترچه انتخاب رشته هنر فقط شامل کدرشته محل ها ارائه شده است؟

خیر، موضوعات دیگری نیز بیان شده است که در متن مقاله به آن اشاره شده است.

متقاضیان پس از مطالعه دفترچه انتخاب رشته کمکور هنر مجاز به انتخاب چند کرشته محل هستند؟

متقاضیان از میان کدرشته محل ها، می توانند 150 کدرشته محل را انتخاب کنند.

منبع: دفترچه انتخاب رشته هنر 1400





:: برچسب‌ها: دفترچه انتخاب رشته هنر 1400 ,
:: بازدید از این مطلب : 419
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 25 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: