ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد 1400
نوشته شده توسط : دانتل

دانشگاه آزاد بعنوان یکی از مطرح ترین دانشگاه های موردتایید وزارت علوم در ایران به دو شیوه پذیرش براساس آزمون و پذیرش براساس سوابق تحصیلی دانشجو جذب می‌کند. همچنین داوطلبین می‌توانند در مقاطع مختلف مشغول به تحصیل شوند. یکی از مقاطعی که داوطلبین می‌توانند مشغول به تحصیل شوند؛ مقطع کاردانی است. در این مقاله به ارائه راهنمایی کامل در زمینه ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد 1400 پرداخته ایم.

منبع: ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد 1400

 

زمان ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد 1400

دانشگاه آزاد دو بار در سال اقدام به جذب دانشجو می‌نماید. داوطلبین می‌توانند برای ورودی مهر یا بهمن در این دانشگاه مشغول به تحصیل شوند. متقاضیان ثبت نام توجه داشته باشید که بهتر است از زمانبندی های ثبت نام اطلاع داشته باشید و فرایند ثبت نام را به روز های آخر موکول نکنید.

دلیل مشخص شدن بازه در جدول فوق عدم انتشار اطلاعیه یا دفترچه مربوط به ثبت نام بدون کنکور 1400 است. در جدول زیر زمان ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد در نیمسال اول و دوم تحصیلی را اعلام کرده ایم.

مقطع تحصیلی زمان ثبت نام
کاردانی پیوسته – ورودی مهر 1400 26 تیر تا 8 مرداد
کاردانی پیوسته – ورودی بهمن 1400 دی تا بهمن
کاردانی ناپیوسته – ورودی مهر 1400 اوایل مرداد ماه
کاردانی ناپیوسته – ورودی بهمن 1400 دی تا بهمن

 

نحوه ثبت نام بدون کنکور کنکور کاردانی دانشگاه آزاد 1400

متقاضیان برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400 در ابتدا نسبت به دانلود و مطالعه دفترچه اقدام نمایند. پس از جمع بندی و تصمیم گیری در مورد آینده تحصیلی وارد سامانه ثبت نام دانشگاه آزاد به آدرس azmoon.iau.ac.ir شده و بر روی لینک ثبت نام براساس سوابق تحصیلی کلیک کنید.

 

دفترچه ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه ازاد 1400 | مهر

 

 

مراحل گام به گام

1️⃣ به سایت سنجش دانشگاه به نشانی ” azmoon.iau.ac.ir ” مراجعه کنید

2️⃣ بر روی لینک فعال ” سامانه ثبت نام دوره بدون آزمون مقطع کاردانی پیوسته (پذیرش صرفا براساس سوابق تحصیلی) سال 1400 ” کلیک کنید.

 

3️⃣ در صفحه جدید ابتدا دفترچه راهنما را دانلود و مطالعه کنید. در صورت نداشتن کارت اعتباری ثبت نام بر روی “ خرید کارت ” کلیک کنید. چنانچه کارت اعتباری خریداری کرده‌اید بر روی ” ثبت نام ” کلیک کنید.

 

4️⃣ برای خرید کارت اعتباری بر روی ” ادامه ” کلیک کنید.

 

5️⃣ کارت اعتباری اختصاصی مقطع مورد نظر خود را انتخاب کنید. پس از انتخاب در صفحه بر روی ” بلی ” کلیک کنید.

 

6️⃣ مشخصات خود را به صورت صحیح و کامل در فرم زیر پر کرده و در نهایت بر روی ” ثبت اطلاعات و نهایی نمودن خرید ” کلیک کنید.

 

7️⃣ در این صفحه مشخصات کارت بانکی خود را وارد کنید و هزینه را پرداخت کنید. در صورت موفق بودن پرداخت یک شماره کارت اعتباری دریافت خواهید کرد. 

 

8️⃣ پس از خرید کارت ثبت نام بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید. برای آسودگی شما لینک ثبت نام در زیر قرار گرفته بر روی آن کلیک کنید.

ورود به سامانه ثبت نام کادانی پیوسته دانشگاه آزاد 1400

 

9️⃣ در این مرحله پس از وارد کردن مشخصات و تکمیل فرم ثبت نام که در آن حداکثر 20 کدرشته محل را انتخاب کنید، ثبت نام شما تکمیل می شود و یک کد رهگیری دریافت خواهید کرد که به منزله موفق بودت ثبت نام شماست

 

شرایط بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد 1400

داوطلبانی مجاز به ثبت نام و تحصیل در مقطع کاردانی دانشگاه آزاد خواهند بود که دارای شرایط ذکر شده توسط این دانشگاه باشند. تحصیل براساس سوابق تحصیلی دارای شرایط زیر است.

داوطلبان باید دو دسته شرایط را دارا باشند تا بتوانند ثبت نام خود را تکمیل نمایند. شرایط عمومی، برای همه دانشجویان در هر مقطعی الزامی است و عبارت است از اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی ایران و عدم عناد با این نظام، عدم عضویت در گروه های سیاسی، اعتقاد به یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی، برخورداری از شرایط جسمانی و سلامت روانی متناسب با رشته انتخابی، عدم سوء پیشینه اخلاقی و پذیرفتن قوانین دانشگاه آزاد اسلامی. همچنین علاوه بر شرایط فوق دانشجویان باید دارای شرایط اختصاصی زیر نیز باشند.

✅ مدرک دیپلم نظام قدیم و یا دیپلم نظام جدید

✅ انتخاب رشته متجانس با عنوان دیپلم؛ داوطلبانی که رشته غیرمرتبط انتخاب می کنند موظف به گذراندن واحدهای جبرانی خواهند بود.

✅ داوطلبان باید نسبت به ارائه مدارک موردتقاضا دانشگاه اقدام نمایند

 

مدارک لازم ثبت نام

داوطلبانی که تصمیم گیری نهایی خود را انجام داده اند و قصد تحصیل در مقطع کاردانی بدون کنکور دانشگاه آزاد دارند؛ باید نسبت به تکمیل مدارک موردنیاز اقدام نمایند. در جدول زیر مجموعه مدارک را گردآوری و ارائه کرده ایم.

شناسنامه کارت ملی عکس 3*4 جدید
تاییدیه تحصیلی مدرک تعیین وضعیت نظام وظیفه (داوطلبان آقا) مدرک دیپلم 

 

توجه داشته باشید، مدارک موردنیاز در سامانه ثبت نام بارگذاری خواهند شد؛ همچنین هنگام تکمیل ثبت نام و مراجعه حضوری به دانشگاه مدارک خود را بهمراه داشته باشید.

 

مشاوره ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400

دوره کاردانی یا فوق دیپلم دارای کدرشته های بسیار متنوعی است؛ داوطلبانی که در این دوره مشغول به تحصیل می شوند پس از فارغ التحصیلی وارد بازارکار شده یا نسبت به ادامه تحصیل اقدام می نمایند. این امر نشان دهنده اهمیت انتخاب رشته و دانشگاه موردتحصیل می‌باشد. پیشنهاد ما به شما این است که پیش از شروع تحصیل با مشاور گفتگو کنید تا براساس ویژگی های شما، آینده شغلی و تحصیلی رشته ها مختلف به شما کمک کند تا بهترین تصمیم ممکن را بگیرید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :46291403-021

 

 

منبع: ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد 1400





:: برچسب‌ها: ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد 1400 ,
:: بازدید از این مطلب : 383
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: