نحوه ثبت نام MHLE
نوشته شده توسط : دانتل

 هزینه و نحوه ثبت نام آزمون MHLE سال 1400 یکی از سوالات پرتکرار متقاضیان این آزمون زبان انگلیسی وزارت بهداشت از ما می باشد. هر ساله وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور، برای متقاضیان و دانشجویان دکتری در دانشگاه علوم پزشکی، آزمون زبان انگلیسی MHLE را برگزار می کند. شرکت در این آزمون نیازمند پرداخت هزینه می باشد که متقاضیان با اطلاع از  نحوه ثبت نام آزمون MHLE ۱۴۰۰ می توانند ضمن پرداخت هزینه، مراحل نام نویسی خود را نیز در این آزمون انجام دهند.

منبع: نحوه ثبت نام MHLE

 

نحوه و هزینه ثبت نام آزمون MHLE 1400

آزمون زبان انگلیسی MHLE در سال 1400 طبق تقویم زمان بندی اعلام شده از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی در 6 دوره در ماه های فروردین، خرداد، مرداد، مهر، آذر و بهمن ماه برگزار خواهد شد. شما متقاضیان آزمون زبان MHLE می توانید برای هر کدام از دوره ها که آمادگی لازم را دارید، نام نویسی کنید تا موفق به کسب نمره قبولی شوید.

تمامی متقاضیان بایستی جهت شرکت در آزمون زبان انگلیسی MHLE، از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور اقدام کنند. یکی از مراحل ثبت نام در این آزمون پرداخت الکترونیکی هزینه ثبت نام است که شرکت کنندگان موظف به پرداخت آن می باشند. 

 

هزینه ثبت نام: 145.850 تومان

 

هزینه ثبت نام در آزمون زبان انگلیسی MHLE برای ثبت نام در یکی از دوره های این آزمون در سال جاری، برابر با مبلغ 145 هزار و 850 تومان می باشد که متقاضیان بایستی با یک کارت بانکی عضو شبکه شتاب نسبت به پرداخت آن اقدام کنند.

 

نحوه ثبت نام آزمون MHLE 1400

متقاضیان جهت ثبت نام در آزمون زبان انگلیسی MHLE بایستی که پیش از مراجعه به سایت اسکن برخی مدارک خود را شامل یک قطعه عکس پرسنلی، کارت ملی و صفحه اول شناسنامه را آماده کنند تا در روند نام نویسی در آزمون زبان انگلیسی MHLE، این مدارک را در سامانه بارگذاری کنند.

 

مراحل ثبت نام

متقاضیان آزمون زبان MHLE بایستی جهت ثبت نام در این آزمون طبق مراحل زیر عمل کنند. نکته ای که بایستی به آن توجه شود این است که داوطلبان بایستی فرم انتخاب رشته خود را به زبان انگلیسی تکمیل کنند، چراکه اگر فرم مربوطه به زبان فارسی تکمیل شود، غیر قابل قبول خواهد بود.

1️⃣ به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور به نشانی اینترنتی ” sanjeshp.ir ” مراجعه کنید.

2️⃣ پس از ورود به سایت، در بالای صفحه بر روی گزینه ” ورود به سامانه ثبت نام آزمون  MHLE ” کلیک کنید.

3️⃣ بر روی عبارت ” Send Documents and Register ” کلیک نمایید.

4️⃣ در این صفحه نیز مجدد بر روی  گزینه ” Send Documents and Register ” کلیک نمایید.

5️⃣ قوانین و ضوابط شرکت در آزمون را در این صفحه مطالعه کنید و سپس بر روی گزینه ” اینجانب موارد فوق و دفترچه را مطالعه نموده و می پذیرم ” کلیک نمایید.

6️⃣ در صفحه جدید، در کادر مربوطه “ کد ملی ” خود را وارد ورده و سپس بر روی گزینه ” ادامه ” کلیک کنید.

 

پرداخت هزینه

7️⃣ در این مرحله بایستی هزینه ثبت نام در آزمون MHLE را بپردازید، بنابراین لازم است بر روی لینک ” پرداخت الکترونیکی ” کلیک کنید.

8️⃣ در صفحه جدید، نوع آزمون خود را در کنار دوره آزمون MHLE انتخاب کنید و سپس بر روی گزینه ” تایید ” کلیک نمایید.

9️⃣ در این مرحله در کادر های مشخص شده اطلاعات فردی خود را وارد کنید و پس از انتخاب گزینه ” ثبت اطلاعات و ادامه خرید اعتبار ” هزینه در نظر گرفته شده را پرداخت نمایید. (هزینه ثبت نام MHLE مبلغ 145 هزار و 850 تومان می باشد.)





:: برچسب‌ها: نحوه ثبت نام MHLE ,
:: بازدید از این مطلب : 1000

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: