اعتراض به نتایج نهایی ارشد 1400
نوشته شده توسط : دانتل

اعتراض به نتایج نهایی ارشد 1400 فرصتی است که سازمان سنجش در اختیار متقاضیان کنکور کارشناسی ارشد قرار می دهد. دسته ای از داوطلبان که پس از اعلام نتایج نهایی انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد، به نتیجه بدست آمده اعتراض دارند، می توانند از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعتراض خود را ثبت کنند. در ادامه این مطلب اطلاعات کاملی از اعتراض به نتایج نهایی ارشد ۱۴۰۰ ارائه کرده ایم.

منبع: اعتراض به نتایج نهایی ارشد 1400

 

زمان اعتراض به نتایج نهایی کارشناسی ارشد 1400

بسیاری از متقاضیان پس از اعلام نتیجه نهایی آزمون کارشناسی ارشد، به نتیجه بدست آمده معترض هستند و گمان می کنند که در کد رشته محل بهتری شانس قبولی داشتند و یا در هیچ کد رشته محلی پذیرفته نشده اند و تقاضای بررسی مجدد دارند، این دسته از داوطلبان می توانند در تاریخ هایی که از سوی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی (sanjesh.org ) اعلام می گردد، مراجعه کنند و از طریق سیستم پاسخگویی سازمان سنجش اعتراض خود را ثبت نمایند.

زمان اعتراض به نتیجه نهایی انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد پس از اعلام نتیجه نهایی انتخاب رشته می باشد. بدین صورت که پس از اعلام نتایج نهایی انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد، به بخش سیستم پاسخگویی سازمان سنجش، بخش جدیدی با عنوان بخش اعتراض به نتیجه قبولی اضافه می شود که متقاضیان از طریق این بخش می توانند اعتراض خود را ثبت کنند.

به دلیل اینکه تاکنون زمان اعلام نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد از سوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام نشده است، زمان دقیق ثبت درخواست اعتراض به نتایج ارشد نیز مشخص نیست، اما به محض اعلام نتیجه در این قسمت زمان دقیق را اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

نحوه ثبت اعتراض به نتایج نهایی کارشناسی ارشد 1400

ثبت اعتراض به نتیجه نهایی انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد در دانشگاه های سراسری، همانطور که گفته شد از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور امکان پذیر می باشد. اگر قصد ثبت درخواست اعتراض به نتیجه قبولی خود را دارید، کافی است طبق مراحل زیر عمل کنید.

1️⃣ به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی ” sanjesh.org ” مراجعه کنید.

2️⃣ از منوی سمت چپ سایت بر روی گزینه “ ورود به سیستم پاسخگویی ” کلیک نمایید.

 

3️⃣ چنانچه قبلا در این در سامانه عضو شده اید، بر روی گزینه ” ورود به سیستم ” کلیک کنید و در غیر این صورت ابتدا مراحل عضویت خود را در سامانه انجام دهید.

 

 

عضویت در سایت

4️⃣ بر روی گزینه ” عضویت در سایت ” کلیک کنید. با کلیک بر روی این گزینه یک فرم برای شما نمایش داده می شود. در این فرم بایستی اطلاعاتی خود را شامل نام و نام خانوادگی، نام پدر، تاریخ تولد، تابعیت، کدملی، شماره تلفن همراه، پست الکترونیکی و … وارد کنید و سپس بر روی گزینه ” تایید ” کلیک نمایید.

 

5️⃣ در ادامه عضویت در سایت، سامانه یک نام کاربری و رمز عبور به شماره تلفن همراه و ایمیلی که وارد کرده اید، ارسال می کند، 

6️⃣ پس از تکمیل مراحل عضویت در سایت، مجدد به صفحه اول بازگردید و بر روی گزینه ” ورود به سیستم ” کلیک کنید و پست الکترونیک، رمز عبور و کد ملی خود را وارد کنید.

 

7️⃣ در این مرحله برای رویت درخواست هایی که مجاز به ثبت آن ها می باشید، نوع آزمون خود را ” کارشناسی ارشد ”  و سال تحصیلی خود را ” 1400 ” انتخاب کتید و سپس بر روی گزینه ” جستجو ” کلیک کنید.

 

8️⃣ در این مرحله بایستی ” اعتراض نتایج نهایی آزمون کارشناسی ” را انتخاب کنید.

 

9️⃣ در آخر اطلاعات فردی شما را نمایش داده می شود و شما باید شماره پرونده و شماره داوطلبی آزمون کارشناسی ارشد خود را وارد کنید و پس از وارد شدن به صفحه درخواست اعتراض، متن اعتراض خود را نوشته و ارسال نمایید.

 

توجه داشته باشید که اگر عنوان درخواست اعتراض شما در میان گزینه های نمایش داده نبود، می توانید با انتخاب گزینه درخواست عمومی، مشکل خود را عنوان کنید.





:: برچسب‌ها: اعتراض به نتایج نهایی ارشد 1400 ,
:: بازدید از این مطلب : 274

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: