دفترچه انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت 1400
نوشته شده توسط : دانتل

دفترچه انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت 1400 پس از اعلام نتایج اولیه دکتری وزارت بهداشت از سوی مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور منتشر می گردد. داوطلبانی که طبق نتایج اولیه خود مجاز به انتخاب رشته در کد رشته محل های روزانه و شهریه پرداز می باشند، می توانند با مطالعه این دفترچه مراحل انتخاب رشته خود را انجام دهند. در ادامه اطلاعات کاملی از زمان انتشار ، دانلود و جزئیات دفترچه‌ی انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۰ ارائه کرده ایم.

منبع: دفترچه انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت 1400

 

زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت 1400

پس از برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت و انتشار نتایج اولیه، متقاضیانی که بر اساس اطلاعات کارنامه اولیه خود مجاز به انتخاب رشته می باشند، می توانند وارد فرآیند انتخاب رشته آزمون دکتری وزارت بهداشت شوند. همزمان یا چند روز پس از  فعال شدن لینک انتخاب رشته آزمون دکتری وزارت بهداشت 1400، در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی، دفترچه‌ی نامبرده نیز در این سایت ” sanjeshp.ir ” منتشر خواهد شد 

 

تاکنون زمان انتشار دفترچه‌ی انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت 1400اعلام نشده است.

 

فقط در نظر داشته باشید که چنانچه قصد انتخاب رشته در دوره های روزانه، شهریه پرداز و دانشگاه آزاد را دارید، بایستی این دفترچه را دریافت و مطالعه کنید، چراکه کد رشته محل های ارائه شده در تمامی دوره ها در قالب یک دفترچه منتشر می گردد.

 

دانلود دفترچه انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت 1400

تاکنون زمان انتشار دفترچه‌ی انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت 1400، از سوی مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام نشده است. اما به منظور راهنمایی شما در ادامه لینک دانلود دفترچه‌ی انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت 99 را قرار داده ایم که می توانید از طریق لینک زیر آن را دریافت نمایید.

 

دانلود دفترچه انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت 99

دانلود دفترچه انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت 1400

 

به محض اینکه لینک دانلود دفترچه‌ی انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت 1400 در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی فعال شود، این مطلب بروز رسانی شده و لینک دانلود آن را قرار خواهیم داد.

 

جزئیات دفترچه انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت 1400

تاکید مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل بر این موضوع است که شما عزیزان حتما بایستی پیش از هر اقدامی جهت انتخاب رشته دکتری وزارت به بهداشت، ابتدا دفترچه‌ی انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت 1400 را به طور کامل مطالعه کنید. دلیل اهمیت این موضوع نیز مندرجات این دفترچه می باشد که در این ادامه آن ها را شرح داده ایم.

 

شرایط دعوت به مصاحبه

اولین مطلبی که در ابتدای دفترچه‌ی راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری وزارت بهداشت درج شده است، شرایط دعوت به مصاحبه می باشد. رشته های ارائه شده در این مرحله از پذیرش دکتری وزارت بهداشت، به صورت نیمه متمرکز است و داوطلبانی پس از برگزاری آزمون دعوت به مصاحبه خواهند شد که موفق به کسب حدنصاب نمره لازم یعنی 30 درصد نمره آزمون و 50 درصد میانگین نمره داوطلبان آن رشته شوند.

پیرامون زمان و شرایط شرکت در دوره های تخصصی و پژوهشی دکتری نیز به همراه فهرست اسامی سازمان ها، موسسات و دانشگاه های علوم پزشکی برگزار کننده این دوره ها نیز اطلاعات آمده است.

 

ظرفیت رشته های دکتری وزارت بهداشت 1400

داوطلبان در زمان انتخاب رشته بایستی به یک نکته مهم توجه کنند و آن دوره تحصیل می باشد که در این قسمت از دفترچه‌ لیست رشته ها به همراه ظرفیت رشته های دکتری تخصصی و پژوهشی به همراه دوره تحصیل به صورت روزانه و شهریه پرداز آورده شده است.

بخش مهم دیگری که در این قسمت درج شده است، بخشی است که دارای عنوان مدارک مورد پذیرش مجموعه های مختلف رشته های علوم پایه، تخصصی و بهداشت می باشد. اگر قصد انتخاب رشته ای را دارید حتما از تطابق مدرک تحصیلی با رشته مورد نظر اطمینان حاصل کنید.

 

نحوه انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت 1400

یکی از فاکتور های مهمی که در قبولی داوطلبان در آزمون دکتری وزارت بهداشت 1400 بسیار مهم می باشد، نحوه انتخاب رشته است. دفترچه‌ی راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته آزمون دکتری وزارت بهداشت به ارائه نکات و مراحل انتخاب رشته پرداخته است که برای انجام یک انتخاب رشته هوشمندانه توصیه می شود، این قسمت به طور کامل مطالعه شود.

 

ضوابط و شرایط خاص برخی دانشگاه ها

برخی از دانشگاه های پذیرنده دانشجو در مقطع دکتری وزارت بهداشت دارای شرایط خاصی هستند که علاقه مندان به انتخاب رشته در این دانشگاه ها بایستی نسبت به این شرایط آگاه باشند. از مهم ترین این دانشگاه ها می توان به موارد زیر اشاره کرد : 

دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله دانشگاه علوم پزشکی ارتش  دانشگاه تربیت مدرس  دانشگاه شاهد

 

مشاوره انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت 1400

پس از مطالعه مندرجات دفترچه‌ی انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت 1400 و کسب آگاهی از تمامی حزئیات انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت، می توانید با در نظر گرفتن موارد مهمی از جمله علاقه، هزینه تحصیل، مسافت دانشگاه و … کد رشته محل های خود را از دفترچه استخراج کرده و الویت بندی نمایید تا موفق شوید با انتخاب های درست دعوت به مصاحبه شوید.

برای انجام یک انتخاب رشته هوشمندانه و دقیق شما می توانید از مشاوره مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل استفاده کنید تا در نهایت موفق به کسب نتیجه قبولی شوید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت 1400 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

تاریخ انتشار دفترچه‌ی انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت چه زمانی می باشد؟

با توجه به زمان برگزاری آزمون دفترچه‌ی انتخاب رشته در شهریور ماه منتشر می شود

از کجا می توان دفترچه انتخاب رشته را دانلود کرد؟

دفترچه در سایت سنجش پزشکی منتشر می شود. در متن مقاله نیز دفترچه انتخاب رشته برای دانلود قرار داده شده است.

دفترچه‌ی انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت شامل چه اطلاعاتی است؟

در متن مقاله تمامی اطلاعات موجود در دفترچه را مورد بررسی قرار داده ایم.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :46291403-021

 

 

منبع: دفترچه انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت 1400





:: برچسب‌ها: دفترچه انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت 1400 ,
:: بازدید از این مطلب : 325
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: