زمان نتایج انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت 1400
نوشته شده توسط : دانتل

زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت 1400 با انتشار اطلاعیه هایی از سوی مرکز سنجش آموزش پزشکی در سایت sanjeshp.ir منتشر خواهد شد. متقاضیان مجاز به انتخاب رشته، در صورت تکمیل فرم انتخاب رشته در مهلت های در نظر گرفته شده، مجاز هستند در این مرحله نتیجه خود را دریافت کرده و از وضعیت دعوت به مصاحبه شدن در الویت هایی که انتخاب کرده اند، مطلع گردند. در ادامه به تاریخ و نحوه مشاهده نتیجه انتخاب رشته آزمون دکترا وزارت بهداشت 1400 اشاره کرده ایم.

منبع: زمان نتایج انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت 1400

 

زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت 1400

در این مرحله برای داوطلبان کارنامه ای منتشر نمی شود و فقط هر داوطلب از اینکه در الویت های انتخابیش دعوت به مصاحبه شده است یا خیر مطلع می گردد. زمان اعلام نتیجه انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت 1400 از سوی سایت sanjeshp.ir اطلاع رسانی می شود که تاریخ دقیق آن مشخص نمی باشد اما معمولا پس از گذشت یک ماه از زمان اتمام مهلت انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت خواهد بود.

 

به محض انتشار زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت 1400 در این مقاله قرار خواهد گرفت

 

از آنجایی که پذیرش نهایی در کد رشته محل های ارائه شده در مقطع دکتری وزارت بهداشت، علاوه بر آزمون کتبی به مصاحبه نیز وابسته است، داوطلبانی که موفق به کسب حدنصاب نمره لازم یعنی 30 درصد نمره آزمون و 50 درصد میانگین نمره داوطلبان آن رشته شوند، دعوت به مصاحبه خواهد شد.

 

نحوه مشاهده نتایج انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت 1400

متقاضیان برای دریافت نتایج در زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت 1400، بایستی مطابق مراحل و راهنمای تصویری زیر اقدام کنند.

  • 1️⃣ وارد سایت مرکز سنجش پزشکی کشور با آدرس “ sanjeshp.ir ” شوید.
  • 2️⃣ از منوی سمت راست گزینه “ دکتری تخصصی PHD ” را انتخاب نمایید و همینطور مجدد از طریق منوی کشویی، بر روی گزینه ” دکتری تخصصی Ph.D  ” کلیک نمایید.
  • 3️⃣ لینک دریافت نتایج انتخاب رشته در موعد مقرر در سایت مربوطه فعال می گردد. بنابراین در این مرحله لازم است بر روی لینک فعال” نتایج انتخاب رشته محل جهت ورود به مرحله مصاحبه ” کلیک کنید
  • 4️⃣ در این مرحله بر روی گزینه ” نتایج انتخاب رشته محل جهت ورود به مرحله مصاحبه ” کلیک کنید.
  • 5️⃣ ” کد ملی ” و “ شماره تلفن همراه ” که در زمان ثبت نام در فرم نام نویسی درج کرده اید، را وارد نمایید تا نتیجه انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت برای شما نمایش داده شود.

 

راهنمای تصویری را در زمان اعلام نتیجه به مطلب فوق اضافه خواهیم کرد.

 

 

مشاوره زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت 1400

در تاریخ اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت 1400، متقاضیان می توانند متوجه شوند که در الویت هایی که در فرم انتخاب رشته خود درج کرده اند آیا دعوت به مصاحبه شده اند یا خیر و اگر دعوت به مصاحبه شده اند، در یک یا چند کد رشته محل است. لازم است توجه داشته باشید که در تعداد شرکت در جلسات مصاحبه دکتری وزارت بهداشت محدودیتی وجود ندارد و متقاضیان می توانند در یک یا تمامی کد رشته محل هایی که در آن دعوت به مصاحبه شده اند، در جلسه مصاحبه شرکت کنند.

متقاضیان بایستی پس از اطلاع از وضعیت خود پس از انتخاب رشته، مدارک لازم را آماده کنند و با اطلاع از زمان برگزاری جلسات مصاحبه، جهت شرکت در محله دوم آزمون دکتری وزارت بهداشت در دانشگاه مورد نظر حضور داشته باشند. 

همانطور که اطلاع دارید پذیرش نهایی در آزمون دکتری وزارت بهداشت وابسته به دو مرحله آزمون کتبی و مصاحبه حضوری است که شما اگر قصد دارید با سطح آمادگی بالایی در این مرحله شرکت کنید، حتما با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل تماس بگیرید و راهنمایی لازم را دریافت کنید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت 1400 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

پس از اعلام نتیجه انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت چه اطلاعاتی در اختیار داوطلبان قرار میگیرد؟

پس از دریافت نتایج داوطلبان متوجه خواهند شد که در اولویت های انتخابی خود دعوت به مصاحبه شدهاند یا خیر

تاریخ نتایج انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت چه زمانی است؟

زمان اعلامن نتیجه انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت معمولا در شهریور ماه می باشد. در متن مقاله زمان دقیق اعلام شده است.

داوطلبان برای اطلاع از نتیجه انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت باید به کدام سایت مراجعه کنند؟

نتیجه دکتری وزارت بهداشت در سایت سنجش پزشکی sanjeshp.ir منتشر می شود.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :46291403-021

منبع: زمان نتایج انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت 1400





:: برچسب‌ها: زمان نتایج انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت 1400 ,
:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: