بهترین منابع دروس عمومی کنکور ۱۴۰۱
نوشته شده توسط : دانتل

بهترین منابع دروس عمومی کنکور ۱۴۰۱ کدامند ؟ کنکور دارای پنج زیرگروه آزمایشی است. هر یک از این زیرگروه ها دارای دو آزمون عمومی و اختصاصی هستند. آزمون عمومی کنکور سراسری دارای چهار درس است و تاثیر پررنگی بر روی قبولی داوطلبین ثبت نام کنکور ایفا می‌کند. آنچه که باعث موفقیت برخی داوطلبان می‌شود، مطالعه همراه با برنامه ریزی و توجه به منابع کمک درسی می‌باشد به همین دلیل در ادامه این مطلب به معرفی بهترین منبع تست دروس عمومی کنکور 1400 که بین همه زیرگروه ها مشترک است می‌پردازیم. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید. برای اطلاع از بهترین منابع کنکور کلیک کنید.

منبع: بهترین منابع دروس عمومی کنکور ۱۴۰۱

 

دروس عمومی کنکور سراسری ۱۴۰۱

کنکور سراسری در هر زیر گروهی که برگزار شود، دارای دو دفترچه عمومی و اختصاصی می‌باشد که مواد آزمون دروس عمومی در زیرگروه های مختلف یکسان است. دفترچه دروس عمومی متشکل از درس زبان و ادبیات فارسی، درس زبان عربی، درس فرهنگ و معارف اسلامی و درس زبان انگلیسی می‌باشد.

این دفترچه مجموعا دارای 100 سوال است که سهم هر درس از این تعداد سوالات، 25 تست می‌باشد که نمره نهایی هرکدام با توجه به ضریب آن تعیین می‌شود.

طراحان منابع دروس عمومی کنکور 1401، برای طراحی سوالات کنکور 1400 به بعد، برای هر درس، کتاب درسی داوطلبان نظام جدید می‌باشد که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد که اولین و مهمترین منبع داوطلبان برای مطالعه کنکور می‌باشد اما بهتر است داوطلبان برای کسب تسلط بیشتر و یادگیری بهتر مباحث دروس عمومی، از کتاب های درسی نیز بهره ببرند که در ادامه آن ها را معرفی می‌کنیم. برای کسب اطلاع در مورد بهترین منابع دورس اختصاصی هر کدام از رشته های کنکور سراسری 1401 کلیک کنید.

بخوانید:  منابع کنکور سراسری تجربی ۱۴۰۱

بخوانید:  منابع کنکور سراسری ریاضی ۱۴۰۱

بخوانید:  منابع کنکور سراسری انسانی ۱۴۰۱

بخوانید:  منابع کنکور سراسری هنر ۱۴۰۱

بخوانید:  منابع کنکور سراسری زبان ۱۴۰۱

بهترین منابع دورس عمومی | زبان و ادبیات فارسی

از درس زبان و ادبیات فارسی 25 سوال از کتاب های فارسی 1، فارسی 2 و فارسی 3 نظام جدید طراحی می‌شود. اما داوطلبان برای کسب تسلط در تست زنی و آشنایی با تست‌های سال گذشته بایستی از کتابهای کمک آموزشی نیز استفاده کنند. در این قسمت از متن سعی کرده ایم بهترین منابع کمک درسی برای درس زبان و ادبیات فارسی را معرفی کنیم.

پیشنهاد مشاوران دانتل برای بهترین منابع دروس عمومی کنکور ۱۴۰۱، موضوعی خواندن درس زبان و ادبیات فارسی می‌باشد که در این زمینه علیرضا عبدالمحمدی کتاب های چند جلدی نشر الگو که شامل کتاب آرایه های ادبی نشر الگو، کتاب دستور زبان فارسی نشر الگو، کتاب قرابت معنایی نشر الگو، کتاب لغت و املا نشر الگو است را تالیف کرده است.

همانطورکه از نام کتاب‌ها مشخص می‌باشد، هر کدام به موضوعی از درس زبان و ادبیات فارسی می پردازد که دارای بودجه بندی در تست های کنکور سراسری است.

کتاب میکرو طبقه بندی گاج نیز کتاب های، آرایه های ادبی میکرو طلایی گاج، کتاب قرابت معنایی میکرو طلایی گاج، واژگان فارسی و املا میکرو طلایی گاج را برای داوطلبانی که مایل به مبحثی خواندن ادبیات هستند، منتشر کرده است. داوطلبان اگر به دنبال منبعی هستند که فقط دارای تست های تالیفی و تست های کنکور سال های گذشته باشند، می توانند از کتاب ادبیات موضوعی میکروطبقه بندی گاج استفاده کنند.

کتاب های چند جلدی نشر الگو کتاب آرایه های ادبی نشر الگو

 

کتاب دستور زبان فارسی نشر الگو

کتاب قرابت معنایی نشر الگو

کتاب لغت و املا نشر الگو

کتاب های میکرو طبقه بندی گاج آرایه های ادبی میکرو طلایی گاج

 

کتاب قرابت معنایی میکرو طلایی گاج

واژگان فارسی و املا میکرو طلایی گاج

بهترین منابع دورس عمومی کنکور سراسری ۱۴۰۱ | زبان عربی

درس عربی نیز مانند سایر دروس عمومی کنکور سراسری، 25 تست را به خود اختصاص داده است. داوطلبان برای مطالعه این درس، بایستی پس از کسب تسلط در مباحث کتاب های درسی عربی، زبان قرآن 1، عربی، زبان قرآن 2، عربی، زبان قرآن 3 نظام جدید، که سوالات از آن طرح می شود از یک کتاب کمک آموزشی که دربردارنده تست نیز باشد استفاده کنند.

در حال حاضر کتاب عربی جامع کنکور گاج نقره ای از سری میکرو طبقه بندی، از بهترین کتاب های کمک آموزشی در زمینه کنکور زبان عربی می باشد که به بررسی مطالب به صورت مبحثی و پایه به پایه می پردازد و می توانند به تنهایی در رسیدن به درصد بالایی در درس عربی کنکور سراسری، داوطلبان را یاری دهد.

داوطلبانی که پایه ضعیفتری در درس عربی دارند و به دنبال درصد متوسطی در این درس هستند می توانند از کتاب کمک آموزشی عربی جامع خیلی سبز استفاده کنند که دارای تست های ساده تری نسبت به گاج می باشد.

کتاب عربی جامع کنکور گاج نقره ای از سری میکرو طبقه بندی
کتاب کمک آموزشی عربی جامع خیلی سبز

بهترین منابع دورس عمومی کنکور سراسری ۱۴۰۱ | فرهنگ و معارف اسلامی

سوالات درس فرهنگ و معارف اسلامی کنکور سراسری از کتاب های درسی دین و زندگی 1، دین و زندگی 2 و دین و زندگی 3 پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم در 25 تست طرح می شود. منبع اصلی مطالعه داوطلبان همین کتب درسی می‌باشد اما برای یادگیری مفاهیم آیات و تفسیر خط به خط کتاب های درسی و همینطور آشنایی با تست های تالیفی و کنکور سراسری سال های گذشته، بایستی از یک کتاب کمک آموزشی استفاده کنند.

در حال حاضر کتاب های کمک آموزشی بسیاری برای درس دین و زندگی کنکور سراسری در بازار موجود می‌باشد اما کتاب سفیر خرد به تالیف مسلم بهمن آبادی با تاکید فراوان بر آیات و رابطه آیات و متن کتاب درسی، تمام جزئیات کتاب درسی را به دقت و با جزئیات بررسی می کند.

از دیگر منابع پرطرفدار و باکیفیت برای درس دین و زندگی کنکور سراسری، کتاب دینی جامع میکرو طبقه بندی گاج می باشد که به برسی مفهومی درس فرهنگ و معارف اسلامی می پردازد.

کتاب سفیر خرد به تالیف مسلم بهمن آبادی
کتاب دینی جامع میکرو طبقه بندی گاج

بهترین منابع دورس عمومی | زبان انگلیسی

25 تست درس زبان انگلیسی کنکور سراسری، از کتاب های درسی انگلیسی 1، انگلیسی 2 و انگلیسی 3، طراحی می شود و داوطلبان باید پس از کسب تسلط در مباحث آن یک کتاب کمک آموزشی در کنار آن مطالعه کنند.

داوطلبان اگر به دنبال تهیه بهترین منابع دروس عمومی کنکور ۱۴۰۱ هستند که تمامی مطالب و مباحث درس زبان انگلیسی کنکور سراسری را پوشش دهد، می توانند کتاب پرطرفدار و با کیفیت جامع مبتکران به تالیف شهاب اناری را تهیه کنند. این کتاب با داشتن یک کتابچه که حاوی لغاتی است که داوطلبان برای کنکور سراسری باید بلد باشند، نیز می باشد.

کتاب تست انگلیسی جامع خیلی سبز به تالیف رضا کیاسالار و کتاب زبان انگلیسی کامل جامع کنکور سری میکرو طلایی نیزاز بهترین منابع کمک آموزشی برای درس زبان انگلیسی کنکور سراسری می‌باشند.

کتاب جامع مبتکران به تالیف شهاب اناری
کتاب تست انگلیسی جامع خیلی سبز به تالیف رضا کیاسالار

زبان انگلیسی کامل جامع کنکور سری میکرو طلایی

برای دریافت مشاوره در زمینه بهترین منبع تست دروس عمومی کنکور 1400 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02146291403 تماس بگیرید.

 

منبع: بهترین منابع دروس عمومی کنکور ۱۴۰۱





:: برچسب‌ها: بهترین منابع دروس عمومی کنکور ۱۴۰۱ ,
:: بازدید از این مطلب : 288
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: