زمان انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۰
نوشته شده توسط : دانتل

زمان انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۰ داوطلبانی که مطابق کارنامه اولیه خود مجاز به انتخاب رشته در دوره های روزانه، شهریه پرداز و همینطور دانشگاه آزاد شده باشند، می توانند وارد فرآیند انتخاب رشته شده و کد رشته محل های مورد علاقه خود را وارد فرم انتخاب رشته کنند. تکمیل مراحل انتخاب رشته فقط در بازه زمانی امکان پذیر می باشد که از سوی مرکز سنجش آموزش پزشکی به عنوان زمان انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت 1400 اعلام شده باشد.

منبع: زمان انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۰

 

زمان انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۰

پس از برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که مجری آن مرکز سنجش آموزش پزشکی می باشد، برای تمامی شرکت کنندگان یک کارنامه اولیه منتشر می شود. در زمان اعلام نتایج اولیه، هر داوطلب می تواند پس از دریافت کارنامه اولیه خود، چنانچه مجاز به انتخاب رشته در رشته های گروه پزشکی شده باشد، وارد مرحله انتخاب رشته شود.

 

زمان انتخاب رشته آزمون دکتری سنجش پزشکی در تاریخ ۱۷ مرداد ماه اعلام خواهد شد.

 

متقاضیان برای انجام یک انتخاب رشته درست و اصولی بایستی در ابتدا دفترچه انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۰ که همزمان با آغاز ثبت نام انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت از سوی سایت انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۰ sanjeshp.ir منتشر می شود را دریافت و به دقت مطالعه کنند. داوطلبان پس از پشت سر گذاشتن مرحله انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت، وارد مرحله دوم این آزمون یعنی مصاحبه علمی و ارزیابی علمی و بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری خواهند شد.

 

تمدید مهلت انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۰

مرکز سنجش آموزش پزشکی پس از اتمام مهلت انتخاب رشته دکترا وزارت بهداشت، مهلت چند روزه ای را جهت انتخاب رشته متقاضیان که از این مرحله جامانده اند، در نظر می گیرد. همینطور تمدید مهلت انتخاب رشته وزارت بهداشت فرصت مجددی را در اختیار داوطلبانی قرار می دهد که ثبت نام خود را انجام داده اند و قصد دارند فرم انتخاب رشته خود را ویرایش کنند، قرار می دهد.

 

مشاوره زمان انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۰

به منظور راهنمایی متقاضیان آزمون دکترا وزارت بهداشت و همینطور قرار دادن اطلاعات و جزییات مربوط به مرحله انتخاب رشته وزارت بهداشت، مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور به طور همزمان با فعال شدن لینک انتخاب رشته در سایت (sanjeshp.ir )، لینک دانلود انتخاب رشته دکترا وزارت بهداشت را نیز قرار می دهد که شامل مندرجاتی مهمی از جمله شرایط، انواع سهمیه ها، نحوه گزینش داوطلبان، لیست رشته محل ها به همراه مناطق آمایشی می باشد.

داوطلبان توجه داشته باشند که الویتی را در فرم انتخاب رشته درج کنند که در آن ها حد نصاب نمره قبولی را کسب کرده باشند، چراکه در غیر اینصورت دعوت به مصاحبه نخواهند شد. اگر قصد انجام یک انتخاب رشته اصولی و آگاهانه را دارید، می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل تماس بگیرید و راهنمایی های لازم جهت انجام یک انتخاب رشته اصولی را دریافت نمایید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه انتخاب رشته دکترا وزارت بهداشت می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

تاریخ انتخاب رشته دکترا وزارت بهداشت چه تاریخی می باشد؟

زمان دقیق انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت معمولا در مرداد ماه می باشد. در متن مقاله زمان دقیق اشاره شده است

دفترچه انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت چه زمانی منتشر خواهد شد؟

دفترچه انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت همزمان با فعال شدن لینک انتخاب رشته دکتری و چند رو پس از اعلام نتایج اولیه منتشر خواهد شد.

آیا تاریخ انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت تمدید نیز خواهد شد؟

بله، ممکن است پس از اتمام تاریخ انتخاب رشته دکترا وزارت بهداشت مهلت در نظر گرفته شده چند روزی تمدید شود.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :46291403-021

 

 

منبع: زمان انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۰





:: برچسب‌ها: زمان انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۰ ,
:: بازدید از این مطلب : 391
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 22 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: