نوشته شده توسط : دانتل

دفترچه ثبت نام آزمون دکتری سراسری ۱۴۰۱ همزمان با آغاز ثبت نام کنکور سراسری دکتری از طرف سازمان مرکزی سنجش منتشر می‌شود. در سال‌های اخیر با توجه به ادغام آزمون دکتری سراسری و آزاد، یک دفترچه‌ی راهنمای ثبت نام مشترک منتشر می‌شود. دفترچه راهنمای ثبت نام دکتری ۱۴۰۱ تمام نکات و اطاعات مربوط به ثبت نام و شرکت در آزمون دکتری را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد. در این مقاله جزئیات مرتبط با زمان انتشار ، نحوه دریافت و دانلود دفترچه ثبت نام کنکور دکتری سراسری 1401 شرح داده شده است.

منبع: دانلود دفترچه ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۱

 

زمان انتشار دفترچه ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۱

دفترچه‌ی ثبت نام آزمون دکتری با هدف ارائه راهنمایی‌های لازم به متقاضیان ثبت نام آزمون دکتری طراحی و منتشر گردید. بدین ترتیب ضروری است که این دفترچه‌ی قبل از ثبت نام آزمون دکتری به دست متقاضیان برسد. درسال گذشته ثبت نام آزمون دکتری 1400 در تاریخ 2 آذر ماه شروع شد و متقاضیان می توانند تا تاریخ ۹ آذر ماه نسبت به ثبت نام در آزمون دکتری 1400 اقدام نمایند. 

تا کنون اطلاعیه در خصوص زمان ثبت نام دکتری ۱۴۰۱ منتشر نشده است اما پیش بینی می شود دفترچه‌ی در آذر منتشر و در اختیار داوطلبان قرار گیرد.

 

دفترچه‌ی ثبت نام آزمون دکتری 1401 در آذر ماه منتشر خواهد شد.

 

 

دانلود دفترچه ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۱

دفترچه ثبت نام آزمون دکتری سراسری از طریق سایت سازمان سنجش منتشر نگردیده است در صورت انتشار این این دفترچه لینک دانلود آن را  برای شما داوطلبان گرامی قرار خواهیم و برای دانلود دفترچه‌ی کافیست بر روی آن کلیک کنید. 

با توجه به منتشر نشدن دفترچه‌ی ثبت نام دکترا سال 1401 در ادامه دفترچه‌ی ثبت نام دکترا سال ۱۴۰۰ را قرار داده ایم و با کلیک بر روی آن می توانید آن را دانلود و مطالعه نمایید.

 

 

دانلود دفترچه‌ی ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۰

دانلود دفترچه ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۱

 

 

 

محتوای دفترچه‌ی ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۱

هریک از داوطلبان با اجرای مراحل ذکر شده قادر خواهند بود تا به فایل pdf دفترچه‌ی ثبت نام آزمون دکتری دسترسی داشته و محتوای آن را مورد مطالعه قرار دهند. این دفترچه‌ی شامل بخش‌هایی است که اطلاعات و شرایط ثبت نام دکتری 1400 را در اختیار داوطلبان قرار می‌دهد. در ادامه بخش‌های مختلف محتوای دفترچه‌ی ثبت نام آزمون دکتری سراسری معرفی شده‌اند.

 

فرم مخصوص معدل و تعداد واحدهای گذرانده دانشجویان سال آخر

علاوه بر دارندگان مدارک کارشناسی ارشد و دکتری عمومی، دانشجویان سال آخر کارشناسی ارشد و دکتری عمومی نیز می‌توانند در آزمون دکتری تخصصی شرکت کنند. در این قسمت از دفترچه‌ی ثبت نام آزمون دکتری، فرمی برای تعیین معدل و تعداد واحدهای گذرانده شده برای دانشجویان سال آخر کارشناسی ارشد یا دکتری عمومی ارائه شده است.

آخرین بخش از دفترچه‌ی ثبت نام آزمون دکتری دربرگیرنده فرم پیش‌نویس ثبت نام آزمون دکتری است. در این قسمت فرم پیش نویس تقاضانامه ثبت نام آزمون نیمه متمرکز ورودی دکتری سال 1401 ارائه شده است که متقاضیان نمونه آن را در طول ثبت نام آزمون دکتری 1401 تکمیل خواهند کرد. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

بخوانید: نحوه ثبت نام دکتری ۱۴۰۱

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون دکتری 1401 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02146291403 تماس بگیرید.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :46291403-021

 

 

منبع: دانلود دفترچه ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۱





:: برچسب‌ها: دانلود دفترچه ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۱ ,
:: بازدید از این مطلب : 331
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: