زمان ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۱
نوشته شده توسط : دانتل

زمان ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ از سوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می گردد. آزمون دکتری زیر نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری توسط سازمان سنجش آموزش کشور به صورت یکپارچه برای دانشگاه های سراسری و آزاد برگزار می گردد. داوطلبانی که قصد شرکت در این آزمون را دارند، بایستی که با اطلاع از زمان ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد 1401، مراحل نام نویسی خود را در سایت سازمان سنجش تکمیل نمایند. در ادامه این مطلب اطلاعاتی پیرامون زمان نام نویسی در آزمون دکتری 1401 ارائه کرده ایم.

منبع: زمان ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

 

زمان ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

در سال های اخیر، آزمون دکتری دانشگاه آزاد با دانشگاه های سراسری ادغام شده است. داوطلبانی که جزو دانشجویان ترم آخر دوره کارشناسی ارشد و یا فارغ التحصیلان این مقطع باشند، می توانند در آزمون دکتری برگزار شده توسط سازمان سنجش آموزش کشور نام نویسی و شرکت کنند.

 

تا کنون تاریخ دقیق ثبت نام دکتری دانشگاه ازاد 1401 اعلام نشده است.

 

سازمان سنجش آموزش کشور زمان ثبت نام دکتری را اعلام می نماید. تاکنون این سازمان پیرامون زمان ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد 1401 اطلاعیه ای منتشر نکرده است، اما پیش بینی می شود که طبق روال سال های گذشته از اواسط آذرماه آغاز شود. 

به محض اعلام زمان ثبت نام آزمون دکتری 1401 از سوی سازمان سنجش، زمان دقیق را در این قسمت از مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

تمدید مهلت ثبت نام

معمولا سازمان سنجش به منظور رعایت حال کسانی که علاقه مند به ثبت نام در آزمون دکتری هستند، اما به دلایل مختلفی از مرحله ثبت نام جامانده اند، می توانند در زمان هایی که سازمان سنجش به عنوان تمدید مهلت ثبت نام اعلام می کند، مراحل ثبت نام خود را در این بازه زمانی انجام دهند.

تمدید مهلت ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه ازاد ۱۴۰۱ مهلت مجددی را نیز در اختیار داوطلبانی قرار می دهد که ثبت نام خود را انجام داده اند، اما متوجه شده اند برخی اطلاعات خود را به اشتباه وارد کرده اند، می توانند اطلاعات خود را ویرایش کنند.

تا به امروز سازمان سنجش پیرامون تمدید مهلت ثبت نام آزمون دکتری 1401 نیز اطلاعیه ای منتشر نکرده است که چنانچه اعلام گردد این مقاله نیز بروزرسانی خواهد شد. شما عزیزان می توانید از طریق تماس تلفنی با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل نیز از زمان ثبت نام و تمدید مهلت ثبت نام دکتری دانشگاه ازاد 1401 نیز مطلع گردید.

 

مشاوره زمان ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

همزمان با فعال شدن لینک ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه های سراسری و آزاد، لینک دریافت دفترچه ای با عنوان دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور آزمون دکتری نیز از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی “sanjesh.org ” منتشر می گردد. 

داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون دکتری دانشگاه های سراسری و ازاد را دارند، بهتر است قبل از هر اقدامی این دفترچه را به دقت مطالعه کنند و پس از اطلاع از شرایط و ضوابط شرکت در این آزمون، مراحل نام نویسی خود را در سایت سازمان سنجش تکمیل کنند. 

برای جلوگیری از خطاهای احتمالی می توانید ابتدا از فرم پیش نویس انتهای دفترچه ثبت نام آزمون دکتری را تکمیل نمایند و همینطور مدارک لازم را نیز تهیه کنید و سپس وارد سایت sanjesh.org شوید و ثبت نام خود را در آزمون دکتری دانشگاه ازاد انجام دهید.

چنانچه پیرامون زمان و نحوه ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد 1401، سوالی دارید، مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشند.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه زمان ثبت نام دکتری دانشگاه ازاد 1401، می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

زمان ثبت نام دکتری دانشگاه ازاد 1401 چه تاریخی می باشد؟

زمان ثبت نام دکتری دانشگاه ازاد 1401 مشخص نمی باشد، اما پیش بینی می شود که این بازه زمانی در اوایل آذر ماه باشد.

ثبت نام دکتری دانشگاه ازاد 1401 از طریق چه سایتی انجام می شود؟

ثبت نام دکتری دانشگاه ازاد 1401 همزمان با دانشگاه های سراسری از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی “sanjesh.org ” انجام می شود.

آیا داوطلبان می توانند پس از ثبت نام دکتری دانشگاه ازاد 1401 اطلاعات خود را نیز ویرایش کنید؟

بله، پیش از اتمام مهلت ثبت نام دکتری دانشگاه ازاد 1401 متقاضیان می توانند اطلاعات خود را ویرایش کنند و اگر خطایی در اطلاعات خود داشته باشند، در مهلت مقرر نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :46291403-021

 

 

منبع: زمان ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۱





:: برچسب‌ها: زمان ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ ,
:: بازدید از این مطلب : 406
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: