ویرایش ثبت نام کنکور ارشد
نوشته شده توسط : دانتل

ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ امکان پذیر می باشد. ثبت اطلاعات صحیح در سایت سازمان سنجش در زمان ثبت نام بسیار پراهمیت است. لذا چنانچه داوطلبی در هنگام ثبت نام سهوا دچار خطا شده باشد، باید در اولین فرصت اقدام به تصحیح اشتباه خود نماید. سازمان سنجش برای این دسته از داوطلبان فرصت‌هایی برای اصلاح اشتباه درنظر گرفته است. در ادامه به صورت کامل زمان و نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1401 شرح داده می‌شود. 

منبع: ویرایش ثبت نام کنکور ارشد

 

زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱

چنانچه داوطلبی پس از اتمام ثبت نام کنکور ارشد خود متوجه وجود خطا در فرم ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۱ شود، باید سریعا در جهت رفع نواقص اقدام نماید. سازمان سنجش هرسال سه بار فرصت اصلاح اطلاعات ثبت نام را به داوطلبان می‌دهد. طی زمان‌های اعلامی سازمان سنجش، امکان ویرایش اطلاعات برای داوطلبان فراهم می‌شود.  سه بازه زمانی از سوی سازمان سنجش برای ویرایش اطلاعات اعلام می‌گردد

 

زمان ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۱

چنانچه داوطلب خاطی پیش از به پایان رسیدن زمان ثبت نام کنکور ارشد متوجه درج اطلاعات اشتباه شود، می‌تواند اطلاعات خود را ویرایش کند. داوطلب باید به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه نماید. لینک ویرایش ثبت نام در دسترس داوطلبان قرار خواهد داشت. با استفاده از این لینک می‌توان نسبت به اصلاح اشتباهات اقدام نمود.

 

زمان اعلام فرصت مجدد ثبت نام جاماندگان

داوطلبان می‌تواند در زمان اعلام فرصت مجدد ثبت نام، اقدام به تصحیح اشتباه خود نمایند. سازمان سنجش طی اطلاعیه هایی این بازه زمانی را به داوطلبان ابلاغ می نماید.

 

زمان دریافت کارت ورود به جلسه

غالب افرادی که از اشتباه خود مطلع شده اند، پیش از این مرحله در جهت تصحیح آن اقدام نموده اند. اما چنانچه داوطلبی پس از دریافت کارت کنکور خود متوجه درج اشتباه معدل و یا سایر اطلاعات موجود بر روی کارت شود، می‌توانند آن را اصلاح نماید.

 

داوطلبان باید برای ویرایش اطلاعات اشتباه ثبت نام خود با استفاده از کد رهگیری که از سیستم دریافت نموده اند می‌توانند به میز کار خود دسترسی پیدا کنند.

 

 

نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱

1️⃣ داوطلبان باید در سایت سازمان سنجش، وارد قسمت کارشناسی ارشد شوند.

 

2️⃣ بر روی لینک فعال ” سامانه جامع آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1401 ” کلیک کنید.

 

3️⃣ در این صحفه بر روی گزینه ” ورود به سیستم ” کلیک نمایند.

 

5️⃣ در صفحه جدید دو روش برای ورود به میز کار وجود دارد. داوطلب باید یک روش را برای ورود انتخاب نماید.

       ✅ شماره پرونده + کدپیگیری ثبت نام

       ✅ شماره پرونده+ کد ملی+ سال تولد.

 

4️⃣ با ورود به میز کار و انتخاب گزینه ویرایش ثبت نام، می‌توان اطلاعات اشتباه را ویرایش نمود.

 

بخوانید: نحوه ثبت نام کنکور ارشد 

 

 

اطلاعات مجاز ویرایش ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۱

داوطلبان در زمان انجام ثبت نام و در بازه زمانی اعلام شده برای ثبت نام جاماندگان مجاز به ویرایش کلیه اطلاعات خود هستند. اما در زمان دریافت کارت آزمون، داوطلبان تنها قادر به ویرایش معدل، رشته، محل و تاریخ فارغ التحصیلی خود می‌باشند. 

دانشجویانی که در زمان ثبت نام اولیه، معدل خود را تا پایان شهریورماه درج نموده بودند نیز باید معدل خود را ویرایش نمایند. این گروه می‌توانند معدل بهمن ماه خود را جایگزین معدل اعلامی قبل بنمایند. همچنین داوطلبان در زمان دریافت کارت آزمون، با مراجعه به نماینده‌های مستقر در باجه های سازمان سنجش، می‌توانند زبان خارجی، معلولیت و عکس خود را نیز ویرایش کنند. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02146291403 تماس بگیرید.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :46291403-021

 

 





:: برچسب‌ها: ویرایش ثبت نام کنکور ارشد ,
:: بازدید از این مطلب : 477
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: