هزینه ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۱
نوشته شده توسط : دانتل

پرداخت هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ به صورت اینترنتی و از طریق خرید کارت اعتباری امکان پذیر است. با توجه به ادغام کنکور ارشد سراسری و آزاد، تمامی متقاضیان با خرید یک کارت اعتباری مجاز هستند تا کد رشته‌های مربوط به دانشگاه‌های سراسری و آزاد را انتخاب کنند. داوطلبانی که تمایل به انتخاب کد رشته‌های مربوط به دانشگاه‌های پیام نور و غیرانتفاعی را داشته باشند، موظف به خرید کارت اعتباری مجزا خواهند بود. در این مقاله میزان و نحوه پرداخت مبلغ ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1401 مورد بررسی قرار می دهیم.

منبع: هزینه ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۱

 

هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱

شرایط پرداخت همزمان با آغاز بازه زمانی ثبت نام کنکور ارشد فراهم می‌شود. داوطلبان با توجه به انتخاب‌های خود هزینه‌های مشخصی را پرداخت می‌کنند. میزان هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1401 از طرف سازمان مرکزی سنجش تعیین می‌شود. تا کنون هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ اعلام نشده و در جدول زیر مبالغ سال 1400 را ذکر کرده ایم که در سال 1401 این مبالغ افزایش خواهند یافت. برای دانلود دفترچه ثبت نام کنکور ارشد کلیک کنید.

مبالغ ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰
هزینه یک کد رشته امتحانی 90.000 تومان
هزینه علاقه‌مندی به دانشگاه‌های پیام نور و غیرانتفاعی 13.700 تومان
هزینه ثبت نام با تاخیر در کنکور ارشد 210.000 تومان
هزینه استفاده از خدمات پیام کوتاه 850 تومان

 

داوطلبان می‌توانند در دو کد رشته امتحانی اصلی و شناور ثبت نام کنند. ثبت نام در هر یک از این کد رشته‌ها مستلزم خرید کارت اعتباری مجزا خریداری کنند..

 

 

نحوه پرداخت هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱

پرداخت مبلغ ثبت نام کنکور ارشد به شکل اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش انجام می‌گیرد. تمامی داوطلبان می‌توانند با آغاز زمان ثبت نام کنکور ارشد اقدام به خرید کارت اعتباری کنند. در ادامه نحوه پرداخت شرح داده شده است.

1️⃣ مراجعه به سایت سازمان سنجش

2️⃣ بر روی “ کارشناسی ارشد ” در منوی سمت راست کلیک کنید.

3️⃣ در منوی سمت چپ بر روی “ خرید کارت اعتباری ” کلیک کنید.

4️⃣ در این مرحله داوطلب با سه گزینه رو به رو است. داوطلب با توجه به علاقه‌مندی خود می‌تواند هر یک از این سه گزینه را انتخاب کرده و وارد سامانه پرداخت شود.

    ✅ سریال ثبت نام کارشناسی ارشد 1401 و علاقه‌مند به دریافت پیامک‌

    ✅ سریال ثبت نام کارشناسی ارشد 1401 و عدم تمایل به دریافت پیامک‌

     ✅ سریال علاقه‌مندی به پیام نور و غیرانتفاعی آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۱

5️⃣ با تکمیل فرم اطلاعات شخصی و انتخاب درگاه پرداخت و کلیک بر روی ” تأیید و ادامه ” می‌توان وارد مرحله بعد شد.

6️⃣ در این مرحله درگاه اینترنتی بانک در دسترس خواهد بود. داوطلب با داشتن کارت عابر بانک و رمز دوم می‌توانند فرایند پرداخت را تکمیل کنند.

7️⃣ مرحله آخر یعنی دریافت سریال خرید کارت اعتباری لازم و ضروری است. داوطلبان باید توجه داشته باشند که فرایند تکمیل خرید کارت اعتباری کنکور ارشد به شرط دریافت این سریال میسر است. داشتن شماره سریال دریافتی از پرداخت از ملزومات ادامه ثبت نام کنکور ارشد 1400 است.

 

بخوانید: نحوه ثبت نام کنکور ارشد

 

 

مراحل پس از پرداخت هزینه

پس از خرید کارت اعتباری ثبت نام کنکور ارشد بعنوان اولین گام برای شرکت در کنکور ارشد، داوطلبان می‌توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند. ثبت نام کنکور ارشد نیز به صورت اینترنتی و از طریق سایت سنجش به آدرس sanjesh.org انجام می‌گیرد. سریال کارت اعتباری دریافت شده در ورود به سامانه ثبت نام کنکور ارشد مورد استفاده قرار می‌گیرد. دریافت کد رهگیری ثبت نام پس از اتمام ثبت نام کنکور ارشد 1401 برای تمام داوطلبان ضروری است. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

 

بخوانید:شرایط ثبت نام کنکور ارشد

 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02146291403 تماس بگیرید.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :46291403-021

 

منبع: هزینه ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۱ 





:: برچسب‌ها: هزینه ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۱ ,
:: بازدید از این مطلب : 290
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: