زمان ثبت نام ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱
نوشته شده توسط : دانتل

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱ از سوی مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور اعلام می گردد. دسته ای از علاقه مندان به ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی می توانند ضمن اطلاع از تاریخ نام نویسی در این آزمون، جهت تکمیل فرم نام نویسی در سایت ” sanjeshp.ir ” نیز اقدام کنند. در ادامه این مطلب به تمدید مهلت ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت 1401 اشاره خواهیم کرد.

منبع: زمان ثبت نام ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱

 

زمان ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱

 تاکنون مرکز سنجش آموزش پزشکی اطلاعیه ای پیرامون زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت در سال ۱۴۰۱ منتشر نکرده است. اما با توجه به اینکه در سال گذشته متقاضیان اوایل اسفند ماه مراحل ثبت نام خود را طی کردند، پیش بینی می شود که امسال نیز همانند سال های گذشته یک بازه زمانی حداکثر ده روزه در اسفند ماه جهت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت در نظر گرفته شود. د

 

تاریخ ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱ اعلام نشده است.

 

ر صورت اعلام تاریخ دقیق ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1401 در این قسمت از مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد. همزمان با شروع مهلت ثبت نام این آزمون، مرکز سنجش آموزش پزشکی دفترچه راهنمای ثبت نام را منتشر می کند و طبق این دفترچه واجدین شرایط مجاز به ثبت نام در این آزمون خواهند بود 

 

زمان ثبت نام مجدد ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱

مرکز سنجش آموزش پزشکی پس از اتمام مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت، این بازه زمانی را چندین بار تمدید نیز می کند. تا تمامی متقاضیانی که به دلایل مختلفی در مهلت مقرر نتوانسته‌ اند ثبت نام خود را درسایت انجام دهند، در زمان‌هایی که این مهلت تمدید می شود، نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام کنند.

علاوه بر تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت، مهلت دیگری شامل مهلت ثبت نام مجدد کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1401 نیز در اختیار متقاضیان قرار می گیرد. مرکز سنجش آموزش پزشکی پیرامون فرصت مجدد ثبت نام این آزمون در سال جاری نیز اطلاعیه ای منتشر نکرده است، اما با توجه به روال سال های گذشته این زمان در اواخر فروردین ماه می باشد.

 

در مهلت مجدد ثبت نام ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱ داوطلبانی هم که پیش تر ثبت نام خود را انجام داده بودند، می توانند فرم ثبت نام خود را ویرایش نمایند.

 

 

مشاوره ثبت نام ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱

برای اینکه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1401 را به طور کامل و بدون نقص انجام دهید، توصیه ما به شما این است که پیش از هر اقدامی و در قدم اول، دفترچه راهنمای ثبت نام این آزمون را به طور کامل مطالعه کنید و  تا از تمامی جزئیات این آزمون شامل شرایط و ضوابط، مدارک لازم و فرم های مورد نیاز و … مطلع باشید.

برای اینکه مراحل نام نویسی شما بدون وقفه در سایت سازمان سنجش آموزش پزشکی انجام شود، بهتر است از قبل اسکن مدارک لازم شامل عکس، صفحه اول اصل شناسنامه و صفحه آخر در صورت وجود توضیحات و اصل کارت ملی هر دو سمت آن را تهیه کنید. 

چنانچه پیرامون ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1401 سوالی دارید، می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مشاوران مجموعه دانتل  استفاده کنید و بدون خارج شدن از منزل، پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02146291403 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

تاریخ ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1401 چه تاریخی می باشد؟

معمولا ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت در اوایل اسفنده ماه انجام خواهد شد.

متقاضیان جهتثبت نام بایستی به کدام سایت مراجعه کنند؟

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت از طریق سایت مرکز سنجش پزشکی ” sanjeshp.ir ” انجام می شود. 

آیا تاریخ ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1401 تمدید نیز می شود؟

بله، ضمن اینکه مرکز سنجش پزشکی پس از اتمام مهلت ثبت نام، مهلت نام نویسی در این آزمون را تمدید میکند، یک بازه زمانی دیگر را در فروردین ماه نیز به عنوان فرصت مجدد ثبت نام در این آزمون اعلام می کند.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :46291403-021

 

 

منبع: زمان ثبت نام ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱





:: برچسب‌ها: زمان ثبت نام ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱ ,
:: بازدید از این مطلب : 302
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: