سایت ثبت نام کارشناسی ارشد ۱۴۰۱
نوشته شده توسط : دانتل

سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ همان سایت سازمان سنجش آموزش کشور با آدرس الکترونیکی ” sanjesh.org ” می باشد که تمامی مراحل نام نویسی در آزمون کارشناسی ارشد از طریق این سامانه انجام می شود. متقاضیان بایستی که از تاریخ دقیق ثبت نام از طریق اطلاعیه های منتشر شده از سوی این سازمان مطلع شوند و با اطلاع از ثبت نام کنکور ارشد اطلاعات خود را در این سایت درج کنند. به منظور راهنمایی شما عزیزان در ادامه سایت ثبت نام کنکور ارشد 1401 و نحوه ثبت نام از طریق این سایت را ارائه کرده ایم.

منبع: سایت ثبت نام کارشناسی ارشد ۱۴۰۱

 

سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱

مجری آزمون کارشناسی ارشد، سازمان سنجش آموزش کشور می باشد. به همین دلیل این سازمان تمامی اطلاعیه های مربوط به برگزاری آن را از طریق سایت “ sanjesh.org ” منتشر می کند. اولین و مهم ترین مرحله آزمون کارشناسی ارشد، ثبت نام در این آزمون می باشد که جزئیات و لینک ثبت نام آن در سایت سازمان سنجش فعال می گردد.

داوطلبانی که قصد شرکت در کنکور کارشناسی ارشد دوره های مختلف دانشگاه های سراسری شامل دوره روزانه، نوبت دوم، غیر انتفاعی، پیام نور، پردیس خودگردان و یا دانشگاه آزاد را دارند، می توانند از طریق وبسایت ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۱ مراحل نام نویسی خود را تکمیل کنند.

 

توجه

یکی از نکاتی که قابل توجه است این نکته می باشد که در سال های اخیر برای ورود به مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد، آزمون جداگانه ای برگزار نمی گردد و در واقع کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری و آزاد با یکدیگر ادغام شده است.

بنابراین اگر متقاضی ورود به مفطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد نیز هستید، بایستی که در تاریخ های مقرر جهت ثبت نام که معمولا آذر ماه می باشد، با مراجعه به سایت سازمان سنجش مراحل نام نویسی خود را تکمیل کنید.

 

نحوه ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۱

اولین قدم برای ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد پس از مراجعه به وبسایت سازمان سنجش، دانلود دفترچه راهنما ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ و بررسی مندرجات آن می باشد، چرا که این دفترچه ضمن در بر داشتن جزئیات آزمون ارشد، شامل شرایط و مدارک لازم جهت ثبت نام در این آزمون می باشد. در ادامه مراحل و نحوه ثبت نام کنکور ارشد را شرح داده ایم:

1️⃣ به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس الکترونیکی “ sanjesh.org ” مراجعه نمایید.

2️⃣ از منوی رنگی سمت راست سایت بر روی گزینه ” کارشناسی ارشد ” کلیک کنید.

3️⃣ بر روی لینک فعال ” سامانه جامع آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ ” کلیک کنید.

 

خرید سریال ثبت نام

4️⃣ در این مرحله بایستی بر روی گزینه ” خرید سریال ثبت نام ” از منوی سمت راست سایت کلیک کنید. 

5️⃣ با کلیک بر روی این گزینه، صفحه ای برایتان نمایش داده می شود که شامل دو گزینه است. گزینه اول ” سریال ثبت نام کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ “و گزینه دوم ” سریال علاقه مندی به گزینش رشته های پیام نور یا غیر انتفاعی آزمون کارشناسی ارشد سال 1401 ” می باشد . یکی از گزینه ها را انتخاب کنید. (چنانچه قصد شرکت در دو رشته امتحانی شامل یک رشته اصلی و یک رشته شناور را دارید، باید دو عدد کارت اعتباری تهیه نمایید)

6️⃣ اطلاعات خواسته شده شامل نام، نام خانوادگی، شماره تلفن ثابت و همراه را در کنار پست الکترونیک خود وارد کنید و سپس گزینه “ تایید و ادامه ” را انتخاب نمایید.

7️⃣ در صفحه جدید تیک گزینه ” ضمن مطالعه دقیق و آگاهی از شرایط و ضوابط، شماره پیگیری را یادداشت نموده ام ”  را  فعال کنید و سپس بر روی گزینه ” ادامه روند پرداخت ” کلیک نمایید. 

8️⃣ اطلاعات  کارت بانکی عضو شبکه شتاب خو را وارد کرده و سپس بر روی گزینه ” پرداخت ” کلیک کنید. پس از پرداخت هزینه ثبت نام، سریال کارت اعتباری خریداری شده را یادداشت نمایید.

 

تکمیل مراحل نام نویسی

9️⃣ در این مرحله ابتدا بر روی لینک ” ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱  ” و سپس ” ثبت نام مجدد ” کلیک کنید. در نهایت اطلاعات کارت اعتباری خود را برای ورود به پنل کاربری اختصاصی ثبت نام وارد نمایید.





:: برچسب‌ها: سایت ثبت نام کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ ,
:: بازدید از این مطلب : 286

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: