سایت ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۱
نوشته شده توسط : دانتل

سایت ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۱ با نشانی اینترنتی sanjesh.org می باشد که تمامی مراحل ثبت نام در آزمون دکتری دوره های روزانه، نوبت دوم، غیر انتفاعی، پیام نور، پردیس خودگردان دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد از طریق آن انجام می شود. سازمان سنجش مجری آزمون دکتری می باشد و تمامی جزئیات مربوط به مراحل مختلف این آزمون را از طریق سایت ثبت نام دکتری برای متقاضیان ورود به این مقطع تحصیلی منتشر می گردد. در ادامه این مطلب سعی کرده ایم اطلاعات کاملی از سایت sanjesh.org و نحوه ثبت نام آزمون دکتری 1401 در آن ارائه کنیم.

منبع: سایت ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۱

 

سایت ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۱

با افزایش ظرفیت رشته های مختلف در مقطع دکتری دانشگاه های سراسری و آزاد، این مقطع علاقه مندان بسیاری دارد. ثبت نام آزمون دکتری معمولا هر ساله در نیمه های آذر ماه آغاز می شود و تمامی مراحل نام نویسی آن برای تمامی دانشگاه های سراسری و آزاد از طریق وبسایت سازمان سنجش آموزش کشور با نشانی اینترنتی ” sanjesh.org ” انجام می گردد.

به منظور راهنمایی شما عزیزان در این قسمت از مقاله لینک مستقیم ثبت نام آزمون دکتری 1401 را قرار داده ایم. در نظر داشته باشید که این لینک در زمان های مقرری در وبسایت  سازمان سنجش فعال می گردد و پس از اتمام مهلت ثبت نام، غیر فعال می شود.

 

لینک ثبت نام آزمون دکتری 1401

 

 

مواردی قابل پیگیری از طریق سایت سازمان سنجش

همانطور که اشاره کردیم مسئولیت برگزاری آزمون دکتری بر عهده سازمان سنجش است و تا قبل از اعلام نتایج اولیه، تمامی اطلاعیه های مربوط به گزینش این مقطع در دانشگاه های سراسری و آزاد و پس از اعلام نتایج اولیه مربوط به دانشگاه های سراسری از طریق این وبسایت اعلام می شود.

تمامی جزئیات ثبت نام آزمون دکتری به شرح موارد زیر از طریق وبسایت ثبت نام آزمون دکتری ” sanjesh.org ” در قالب اطلاعیه ای منتشر می گردد.

زمان ثبت نام آزمون  دریافت دفترچه راهنما ویرایش ثبت نام آزمون  هزینه ثبت نام آزمون 
خرید کارت اعتباری تکمیل فرم ثبت نام برای متقاضیان دوره های روزانه، نوبت دوم، غیرانتفاعی، پیام نور، پردیس خودگردان و دانشگاه آزاد

 

نحوه ثبت نام در سایت آزمون دکتری ۱۴۰۱

نحوه ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۱ در سایت sanjesh.org را به صورت گام به گام برای شما آورده ایم. اگر قصد دارید در یکی از دوره های روزانه، نوبت دوم، غیرانتفاعی، پیام نور، پردیس خودگردان و دانشگاه آزاد وارد مقطع دکتری شوید، ابتدا بایستی طبق مراحل زیر، فرم ثبت نام آزمون دکتری خود را در سایت سازمان سنجش تکمیل نمایید.

1️⃣ به سایت سازمان سنجش ” sanjesh.org ” مراجعه نمایید.

2️⃣ ابتدا لازم است برای اطلاع از جزئیات این آزمون ” دفترچه ثبت نام دکتری 1401 ” را دریافت نمایید و بخش های مختلف آن را مطالعه کنید.

3️⃣ چنانچه طبق دفترچه ثبت نام واجد الشرایط بودید، می توانید مدارک ثبت نام دکتری را آماده کنید.

4️⃣ بر روی گزینه “ ثبت نام آزمون نیمه متمرکز ورودی دوره دکتری (Ph.D ) سال 1401 “ کلیک کنید.

5️⃣ بر روی گزینه ” خرید کارت ” از منوی سمت راست وبسایت کلیک نمایید تا هزینه ثبت نام آزمون دکتری 1401 را با خرید کارت اعتباری بپردازید.

6️⃣ پس از ورود مجدد به لینک ثبت نام، سریال دوازده رقمی ثبت‌ نام و عبارت امنیتی را وارد کنید.

7️⃣ اطلاعات شناسنامه ای و تحصیلی خواسته شده را وارد نمایید و پس از تایید نهایی ” کد پیگیری 16 رقمی ” و ” شماره پرونده 6 رقمی ” را دریافت کنید.

 

به محض فعال شدن لینک ثبت نام آزمون دکتری 1401 راهنمای تصویری به مطالب فوق اضافه خواهیم کرد.

 

 

مشاوره سایت ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۱

آزمون دکتری دارای گزینش دو مرحله ای در تمامی رشته ها و دانشگاه ها می باشد، به طوری که هر داوطلب بایستی پس از شرکت در این آزمون و کسب نمره قبولی لازم، پس از انتخاب رشته در مصاحبه علمی دانشگاه های انتخابی خود نیز شرکت کند. برای اطلاع از نحوه ویرایش ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۱ کلیک کنید.

توجه داشته باشید که مراحل ثبت نام و اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری  دانشگاه های سراسری و آزاد به صورت یکپارچه از سوی وبسایت سازمان سنجش اعلام می گردد، اما پس از اعلام نتایج اولیه مسیر دانشگاه های سراسری و آزاد جدا می شود. پس از آن متقاضیان ورود به مقطع دکتری آزاد بایستی به وبسایت سازمان سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد به نشانی اینترنتی ” azmoon.org ” مراجعه کنند.

چنانچه پیرامون ثبت نام دکتری ابهامی برایتان وجود دارد، می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مشاوران مجموعه دانتل،  با این مرکز تماس بگیرید.

 

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام آزمون دکتری

 

 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه سایت ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۱ sanjesh.org می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره  تحصیلی دانتل با شماره 02146291403 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

ثبت نام آزمون دکتری از طریق چه سایتی انجام می شود؟

سایت ثبت نام آزمون دکتری، وبسایت سازمان سنجش آموزش کشور با آدرس الکترونیکی ” sanjesh.ir ” می باشد.

آیا دفترچه راهنمای ثبت نام دکتری نیز از طریق وبسایت سازمان سنجش منتشر می گردد؟

بله، تمامی جزئیات و موارد مربوط به آزمون دکتری از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می گردد.

وبسایت ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد نیز وبسایت سازمان سنجش است؟

بله، برای ورود به مقطع دکتری دانشگاه های سراسری و آزاد یک آزمون یکپارچه برگزار می گردد. تمامی متقاضیان بایستی از طریق سایت سازمان سنجش در این آزمون یکپارچه نام نویسی کنند.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :46291403-021

 

منبع: سایت ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۱





:: برچسب‌ها: سایت ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۱ ,
:: بازدید از این مطلب : 648
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: