مدارک ثبت نام دکتری وزارت بهداشت
نوشته شده توسط : دانتل

مدارک لازم ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱ اطلاعاتی می باشد که هر داوطلب بایستی به منظور وارد کردن اطلاعات درست در سامانه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت با آدرس الکترونیکی (sanjeshp.ir ) وارد نماید. شما متقاضیان گرامی می توانید قبل از ورود به سایت مدارکی را از جمله کارت ملی، شناسنامه، عکس و … آماده کنند تا پس از ورود به سایت مراحل ثبت نام خود را با سرعت بیشتری انجام دهند. در ادامه این مطلب اطلاعات کاملی از مدارک مورد نیاز برای ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 1401 اشاره کرده ایم.

منبع: مدارک ثبت نام دکتری وزارت بهداشت

 

مدارک ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱

سوالی که اغلب متقاضیان آزمون دکتری وزارت بهداشت دارند، این است که مدارک ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱ شامل چه مدارکی می باشد. مهم ترین مدارکی که متقاضیان در زمان ثبت نام آزمون 1401 نامبرده بدان احتیاج دارند و بایستی که در سامانه بارگذاری کنند، به شرح موارد زیر می باشد: 

✅ رسید پرداخت الکترونیکی هزینه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1401 (پرداخت این هزینه به صورت اینترنتی و از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی امکان پذیر می باشد.)

✅ عکس 4 * 3 (عکس اسکن شده داوطلب بایستی که بدون مهر باشد)

✅ اسکن کارت ملی و شناسنامه 

✅ ارائه كد رهگیری 12 رقمی ویژه ی متقاضیان استفاده از سهمیه ی رزمندگان (داوطلبان دارای سهمیه شاهد و ایثارگر نیازی به ارائه ندارند)

✅ فارغ التحصیلان بایستی که اصل دانشنامه دوره كارشناسی ارشد و یا دكتری عمومی و یا گواهی موقت فراغت از تحصیل ارائه دهند. 

✅ فارغ التحصیلان بایستی که اصل گواهی معدل دوره تحصیلی و دانشجویان ترم آخر گواهی معدل ترم های گذرانده شده را ارائه دهند. (توجه داشته باشید که چنانچه در مدرک تحصیلی داوطلب، معدل قید شده باشد نیازی نیست گواهی معدل خود را ارائه دهد و همینطور اگر داوطلب معدل خود را ارائه ندهد، امتیاز مربوط به آن صفر در نظر گرفته خواهد شد)

✅ دانشجویان ترم آخر بایستی که فرم شماره یک را تکمیل کرده و امضا و مهر خورده ارائه دهند.

✅ داوطلبان آقا بایستی مدرکی که نشان دهنده وضعیت نظام وظیفه عمومی آن ها می باشد را ارائه دهند.

✅ داوطلبانی که دارای معلولیت هستند، بایستی که گواهی معلولیت خود را بارگذاری نمایند.

✅ فرم ثبت نام اینترنتی آزمون دکتری وزارت بهداشت نیز بایستی تکمیل گردد.

 

مشاوره ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱

نکته ای که متقاضیان بایستی در نظر داشته باشند این است که؛ اطلاعات خود را به درستی در سامانه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت وارد کنند. به همین دلیل می توانند قبل از مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی، مدرک لازم جهت ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 1401 را آماده کنند تا پس از ورود به سایت اطلاعات خواسته شده را مطابق با مدارکی که در اختیار دارند، وارد کنند.

توجه داشته باشید که مدرک ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1401 جهت انجام درست نام نویسی بسیار حائز اهمیت است و داوطلبانی که اطلاعات خود را به درستی در سامانه بارگذاری نکنند، نمی توانند کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزات بهداشت را دریافت کنند.

چنانچه پیرامون زمان ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱ سوالی دارید می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس حاصل بفرمایید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه مدارک ثبت نام وزارت بهداشت ۱۴۰۱ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

برای ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 1401 چه مدارکی مورد نیاز است؟

برای ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 1401 مدارکی از جمله اسکن کارت ملی و شناسنامه و … نیاز است که داوطلبان بایستی مطابق متن مقاله فوق اشاره شده است.

متقاضیان آزمون دکتری وزارت بهداشت بایستی مدرک خود را در کدام سامانه بارگذاری کنند؟

متقاضیان آزمون دکتری وزارت بهداشت بایستی جهت ثبت نام مدارک‌لازم را در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی اینترنتی “sanjeshp.ir ” مراجعه کنید.

آیا دانشجویان ترم آخر مقطع کارشناسی ارشد مدرک دیگری را علاوه بر مدارک‌ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 1401، بایستی آماده کنند؟

دانشجویان ترم آخر مقطع کارشناسی ارشد بایستی علاوه بر مدرک لازم جهت ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت، گواهی معدل ترم های گذرانده شده و فرم شماره یک که مربوط به دانشجویان ترم آخر می باشد را با امضا و مهر برای ثبت نام آماده کنند.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :46291403-021

 

 

منبع: مدارک ثبت نام دکتری وزارت بهداشت





:: برچسب‌ها: مدارک ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ,
:: بازدید از این مطلب : 307
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 5 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: