دفترچه ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱
نوشته شده توسط : دانتل

دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱ از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شده و در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد. اولین قدم در جهت نام نویسی در آزمون کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی اطلاع از جزئیات ثبت نام و برگزاری این آزمون می باشد که تمامی آن ها در دفترچه راهنمای ثبت نام درج گردیده است. در ادامه ضمن قرار دادن لینک دانلود دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1401 اطلاعاتی پیرامون جزئیات مندرج در آن نیز ارائه کرده ایم.

منبع: دفترچه ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱

 

دفترچه ثبت نام ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱

دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱ همزمان با شروع مهلت نام نویسی در این آزمون از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور منتشر شده و در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد. با توجه به روال سال های گذشته پیش بینی می شود که این دفتزچه اوایل اسفند ماه سال جاری منتشر گردد.

 

تاکنون زمان دقیق انتشار ثبت نام ارشد وزارت بهداشت۱۴۰۱ اعلام شنده است.

 

پس از انتشار دفترچه‌ی راهنمای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ رشته های گروه پزشکی متقاضیان تقریبا یک بازه زمانی یک هفته ای در اختیار دارند تا پس از مطالعه آن، هزینه ثبت نام را پرداخت کرده و مراحل نام نویسی خود را تکمیل نمایند.

 

دانلود دفترچه ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱

با توجه به عدم انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1401، لینک دریافت آن در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی ( sanjeshp.ir ) فعال نمی باشد.  به محض انتشار لینک دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1401، لینک دانلود آن را قرار خواهیم داد.

 

دانلود دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1401 

 

 

شرایط اختصاصی دفترچه ثبت نام ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱

بخشی از دفترچه به شرایط شرکت در کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱ می پردازد که در ادامه این شرایط را به صورت موردی آورده ایم:

❌ داوطلبان باید دارای دانشنامه كارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری عمومی گروه پزشکی و یا مدارک بالاتر مرتبط با رشته مورد نظر خود داشته باشند.

❌ دسته ای از داوطلبان که جزو دانشجویان سال آخر دوره کارشناسی هستند، نیز باید دارای گواهی فارغ التحصیلی خود را حداکثر تا تاریخ 31 شهریور 1401 دریافت کنند.

❌ داوطلبانی که در کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت سال گذشته شرکت کرده و در دانشگاه های غیرروزانه پذیرفته شده اند، مجاز به شرکت در کنکور ارشد 1401 نیز هستند.

❌  داوطلبانی که جزو دانشجویان در حال تحصیل هستند، اگر قصد شرکت در کنکور کارشناسی ارشد رشته های علوم پزشکی را دارند، می توانند در این آزمون شرکت کنند، و پس از اعلام نتایج در صورت قبولی در آزمون از دانشگاه قبلی خود انصراف دهند.

 

مقرارت نظام وظیفه

داوطلبان آقا کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت، بایستی در زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وضعیت نظام وظیفه عمومی خود را مشخص کنند. طبق دفترچه مقررات نظام وظیفه عمومی کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ به شرح موارد زیر است : 

 ⛔ داوطلبانی که جزو مشمولان غایب هستند، مجاز به شرکت در این آزمون و ادامه تحصیل نیستند.

⛔ دسته ای از داوطلبان که جزو فارغ التحصیلان دوره کارشناسی ارشد هستند و مشمول خدمت سربازی می باشند، مجاز به تحصیل مجدد در این مقطع نمی باشند.

❌دانشجویان اخراجی دانشگاه ها بایستی یا معافیت دائم اخذ کنند و یا دوره خدمت خود را به پایان برسانند، در غیر اینصورت محاز به شرکت در این آزمون نخواهند بود.

✅ هر داوطلب بایستی دوره کارشناسی ارشد را در مدت سنوات مجاز یعنی حداکثر سه سال به پایان برساند.

✅ داوطلبانی که در دانشگاه های مختلف پذیرفته می شوند، بایستی که برای دریافت معافیت تحصیلی مقطع کارشناسی ارشد به یکی از دفاتر پليس + 10 استانی که دانشگاه در آن واقع است، مراجعه کنند.

 

شرایط مشمولین طرح نیروی انسانی

 دانشجویانی که مشمول قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان می باشند، می توانند قبل از انجام خدمات مربوط به این قانون در مقاطع بالاتر شامل کاردانی به کارشناسی، کارشناسی به کارشناسی ارشد و کارشناسی ارشد به Ph.D اقدام نمایند.

دسته ای از داوطلبان هم که در زمان انجام خدمت قانونی، در کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت شرکت کرده و موفق به کسب قبولی می شوند، می توانند برای توقف طرح اقدام کنند و وارد دانشگاه شده و ادامه تحصیل دهند.

متقاضیان رشته های جدول زیر کارشناسی ارشد وزارت بهداشت، بایستی که حداقل دو سال سابقه کار بالینی با مدرک کارشناسی در بخش های بیمارستانی و بالینی را داشته باشند. 

پرستاری اورژانس مدیریت پرستاری پرستاری مراقبت ھای ویژه
پرستاری مراقبت ھای ویژه نوزادان تكنولوژی آموزشی در علوم پزشكی

 

سهیمه بومی مناطق محروم

30 درصد از ظرفیت دانشگاه های علوم پزشکی در ده قطب آزمایشی به مناطق و استان های محروم اختصاص داده شده است. داوطلبانی که قصد دارند در رشته های ارائه شده در این مناطق انتخاب رشته کنند،  بایستی طبق دفترچه راهنمای ثبت نام ۱۴۰۱ دارای یکی از شرایط زیر باشند:





:: برچسب‌ها: دفترچه ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱ ,
:: بازدید از این مطلب : 433

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: