زمان آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱
نوشته شده توسط : دانتل

زمان برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱ با توجه به اطلاعیه های مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور مشخص می شود. داوطلبانی که در مهلت های مقرر موفق به ثبت اطلاعات شناسنامه ای و تحصیلی خود در سایت sanjeshp.ir شده اند و در آزمون دکتری وزارت بهداشت ثبت نام کرده اند، می توانند با مطالعه سرفصل های امتحانی رشته مورد نظر خود، در زمان برگزاری این آزمون در جلسه حضور داشته باشند. لازمه شرکت در جلسه آزمون اطلاع از زمان برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت 1401 می باشد که در ادامه بدان پرداخته ایم.

منبع: زمان آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱

 

زمان برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱

زمان برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت تاکنون از سوی مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور اعلام نشده است. مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل پیش بینی می کنند که در شرایط عادی زمان برگزاری آزمون دکتری رشته های علوم پزشکی مطابق سال های گذشته در نیمه اول تیرماه باشد. در سال گذشته این آزمون در اوایل تیر ماه برگزار شد.

 

تا کنون تاریخ برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱ مشخص نشده است.

 

همانطور که اشاره کردیم اطلاعات دقیقی از تاریخ آزمون دکتری وزارت بهداشت 1401 وجود ندارد اما سعی می کنیم به محض اعلام تاریخ دقیق این آزمون مقاله فوق را بروزرسانی کنیم. برای دریافت اطلاعات لحظه ای می توانید از خدمات مشاوره تلفنی مرکز مشاوره دانتل نیز استفاده کنید.

 

کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱

یکی از الزامات حضور در جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت، به همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون می باشد. زمان توزیع کارت دکتری وزارت بهداشت چند روزه قبل از برگزاری آزمون از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور به نشانی اینترنتی ” sanjeshp.ir ” قابل دریافت است.

کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت شامل برخی از اطلاعات شناسنامه ای و تحصیلی داوطلبان می باشد که بایستی مطابق با اطلاعات اصلی داوطلب باشد و مغایرتی نداشته باشد، چراکه در صورت داشتن مغایرت داوطلب نمی تواند وارد جلسه آزمون شود.

در زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت 1401 داوطلبان می توانند از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی نواقص موجود در کارت ورود به جلسه خود را برطرف کنند.

 

بخوانید: دریافت کارت دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱

 

 

مشاوره نمره لازم قبولی

آزمون کتبی دکتری وزارت بهداشت مقداری از نمره لازم برای پذیرش در این مقطع تحصیلی را لحاظ می کند و داوطلبان برای قبولی در این مقطع باید در مرحله مصاحبه و سوابق پژوهشی خود نیز نمره لازم را کسب کنند در ادامه به بررسی تفکیکی این نمرات خواهیم پرداخت.

  آزمون کتبی مصاحبه علمی سوابق پژوهشی تهیه طرح واره
دکتری تخصصی 50 درصد 30 درصد 20 درصد
دکتری پژوهشی 30 درصد 30 درصد 20 درصد 20 درصد

پس از برگزاری آزمون نیز مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور پاسخنامه های شرکت کنندگان را بررسی می کند و نتایج را منتشر می کند. داوطلبانی که توانسته اند در این آزمون حد نصاب قبولی را کسب کنند و مجاز به انتخاب رشته شوند، می توانند وارد فرآیند انتخاب رشته و درج الویت های خود در فرم مربوطه شوند.

چنانچه پیرامون زمان برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت 1401 سوالی دارید، می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مشاوران مجموعه دانتل  استفاده کنید و پس از ارتباط با مجرب ترین مشاوران کشور پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه آزمون دکتری وزارت بهداشت 1401 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02146291403 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

تاریخ آزمون دکتری وزارت بهداشت 1401 چه تاریخی می باشد؟

آزمون دکتری وزارت بهداشت 1401 تاکنون مشخص نیست، اما احتمالا مطابق رویه سال های گذشته در تیرماه باشد.

آیا تاریخ آزمون دکتری وزارت بهداشت 1401 برای دانشگاه های سراسری و آزاد یکسان است؟

از آنجایی که آزمون دکتری وزارت بهداشت 1401 برای دانشگاه های سراسری و آزاد به صورت یکپارچه برگزار می گردد، این آزمون برای تمامی دانشگاه ها یکسان است.

متقاضیان آزمون دکتری وزارت بهداشت 1401 بایستی کارت ورود به جلسه داشته باشند؟

بله، متقاضیان بایستی چند روز قبل از آزمون دکتری وزارت بهداشت 1401 از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند و از صحت اطلاعات مندرج در آن اطمینان حاصل کنند.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :46291403-021

 

 

منبع: زمان آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱





:: برچسب‌ها: زمان آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱ ,
:: بازدید از این مطلب : 241
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: