مهلت ثبت نام ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱
نوشته شده توسط : دانتل

تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱ در جهت ثبت نام گروهی از داوطلبان می باشند که جزو جاماندگان از نام نویسی در زمان مقرر هستند. مرکز سنجش آموزش پزشکی هر ساله با یک تقویم زمانبندی شده مراحل مختلف آزمون ارشد وزارت بهداشت را پیش می برد. هر ساله با تعدادی از متقاضیان روبه رو هستیم که به دلایل مختلفی نتوانسته اند در آزمون نام نویسی و شرکت کنند، به همین دلیل مرکز نامبرده اقدام به تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1401 می کند که در ادامه جزییات آن را شرح داده ایم.

منبع: مهلت ثبت نام ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱

 

 مهلت ثبت نام ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱

تاکنون مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور پیرامون زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1401 اطلاعیه ای منتشر نکرده است؛ اما با توجه به اینکه در سال گذشته این فرآیند در اسفند ماه انجام شد، پیش بینی می شود که در سال جاری نیز داوطلبان بتوانند در اواسط اسفند ماه مراحل ثبت نام خود را تکمیل کنند.

زمان ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت 1401 اعلام نشده است.

 معمولا در این بازه زمانی یک مهلت یک هفته تا ده روزه در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد و چنانچه متقاضیان از این زمان مطلع باشند می توانند مراحل نام نویسی خود را تکمیل کنند؛ اما اگر به دلایل مختلف از ثبت نام جا بمانند نیز نباید نگران باشند چراکه معمولا این مهلت ثبت نام تمدید نیز می شود.

چنانچه مهلت مجدد ثبت نام کنکور ارشد بهداشت 1401 اعلام گردد، در این مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد. شما عزیزان می توانید برای اطلاع از مهلت مقرر اعلام شده جهت نام نویسی در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1401 و دریافت اخبار لحظه ای با مشاوران مرکز مشاوره تحصلیی دانتل نیز تماس حاصل بفرمایید.

 

تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱ 

تمدید زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت معمولا در یک بازه زمانی دو تا سه روزه و بلافاصله پس از اتمام تاریخ ثبت نام می باشد. تاکنون مرکز سنجش آموزش پزشکی پیرامون تمدید تاریخ ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد رشته های علوم پزشکی 1401 نیز اطلاعیه ای منتشر نکرده است و بهتر است داوطلبان با اطلاع از زمان دقیق ثبت نام، نام نویسی خود را در همان روزهای ابتدایی انجام دهند.

علاقه مندان جامانده از ثبت نام در آزمون مقطع کارشناسی ارشد رشته های علوم پزشکی، می توانند در زمان تمدید زمان ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت 1401 نسبت به ثبت نام و درج اطلاعات فردی و تحصیلی خود اقدام کنند. توجه داشته باشید که به محض مشخص شدن زمان دقیق آن در این قسمت اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

فرصت مجدد ثبت نام ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱

علاوه بر مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت و تمدید مهلت ثبت نام پس از اتمام مهلت آن، یک بازه زمانی دیگر نیز با عنوان فرصت مجدد ثبت نام در کنکور ارشد رشته های پزشکی نیز در اختیار داوطلبان قرار می گیرد.

مطابق سال های گذشته معمولا فرصت مجدد ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت در اواخر فروردین ماه می باشد و در این بازه زمانی لینک آن در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور sanjeshp.ir فعال می گردد.

 

تاکنون تاریخ دقیق فرصت مجدد ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1401 از سوی مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام نشده است، اما به محض دریافت اخبار جدید تاریخ دقیق را در این قسمت از مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

 

مشاوره ارشد علوم پزشکی ۱۴۰۱

چنانچه مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1401 تمدید شود، ضمن اینکه یک فرصت جدید برای جاماندگان از ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1401 ایجاد می شود تا نسبت به ثبت نام اقدام کنند. امکان ویرایش اطلاعات ثبت نامی نیز برای دیگر داوطلبان فراهم می شود.

متقاضیانی که در زمان ثبت نام برخی اطلاعات خود را اشتباها درج کرده اند، می توانند تا قبل از اتمام زمان ثبت نام و همینطور در زمان تمدید و فرصت مجدد نام نویسی نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند.

در صورتی که راجع به تمدید ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1401 سوالی دارید، با استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز مشاوره تحصیلی دانتل  می توانید راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02146291403 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

علاقه مندان به تحصیل در مقطع ارشد رشته های علوم پزشکی چه زمانی می توانند نسبت به ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1401 اقدام کنند؟

تاکنون زمان دقیق ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1401 مشخص نیست، اما احتمالا اواسط اسفند ماه باشد.

تمدید زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1401 چه تاریخی می باشد؟

معمولا تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1401  بلافاصله پس از اتمام مهلت ثبت نام در یک بازه زمانی دو تا سه روزه است.

آیا همزمان با تمدید زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1401،امکان ویرایش برای دیگر داوطلبان نیز وجود دارد؟

بله، در زمان تمدید زمان ثبت نام آزمون ارشد رشته های علوم پزشکی دیگر داوطلبان که در مهلت‌های مقرر مراحل نام نویسی خود را تکمیل کرده اند، می توانند در صورت نیاز فرم تقاضانامه خود را ویرایش کنند.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :46291403-021

 

 

منبع: مهلت ثبت نام ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱





:: برچسب‌ها: مهلت ثبت نام ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱ ,
:: بازدید از این مطلب : 264
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: