زمان ثبت نام تیزهوشان
نوشته شده توسط : دانتل

زمان ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ توسط مرکز ملی استعداد درخشان اعلام خواهد شد. تمامی دانش آموزان بااستعداد می‌توانند با شرکت در آزمون تیزهوشان که توسط سازمان ملی پرورش استعداد درخشان برگزار می‌شود، وارد مدارس تیزهوشان در مقاطع تحصیلی هفتم و دهم شوند. لازمه شرکت در این آزمون اطلاع از زمان ثبت نام و ثبت نام به موقع می‌باشد. در راستای همین توضیحات در ادامه توضیحاتی پیرامون زمان ثبت نام تیزهوشان سال تحصیلی 1401 – 1402 ارائه کرده ایم. 

منبع: زمان ثبت نام تیزهوشان

 

زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و همینطور آزمون تیزهوشان نهم به دهم را دارند باید در تاریخ هایی که از سوی سازمان ملی پرورش استعداد درخشان اعلام می‌شود، نسبت به ثبت نام در آزمونهای تیزهوشان اقدام کنند. در سال گذشته داوطلبان توانستند ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم خود را در  11 لغایت 25 فروردین ۱۴۰۰ انجام دهند.

 

تاکنون زمان ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ اعلام نشده است.

 

لازم است اشاره کنیم پس از اتمام مهلت ثبت نام، داوطلبان نمی‌توانند در رابطه با ثبت نام آزمون تیزهوشان اقدامی کنند و حتما باید در زمان‌های اعلام شده، ثبت نام به موقع خود را انجام دهند. به محض دریافت اخبار جدید مطالب این مقاله بروزرسانی شده و تاریخ دقیق ثبت نام تیزهوشان را قرار خواهیم داد.

 

بخوانید: سامانه ثبت نام تیزهوشان

 

 

تمدید مهلت ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

سال گذشته ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم برای بار اول از 21 تا 25 فروردین اعلام شد اما پس از این تاریخ نیز وزارت آموزش و پروش مهلت ثبت نام این آزمون را  برای ایجاد فرصتی برای جاماندگان و همینطور ویرایش اطلاعات را تا ۳ اردیبهشت 1400 تمدید کرد و طبق اطلاعیه سازمان استعداد درخشان زمان ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ قابل تمدید نخواهد بود. 

تاکنون اطلاعیه ای مبنی بر تاریخ دقیق ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ و همینطور تمدید مهلت ثبت نام تیزهوشان از سوی سازمان ملی پرورش استعداد درخشان منتشر نگردیده است، اما به محض دریافت اخبار جدید مطالب این مقاله بروزرسانی شده و تاریخ دقیق ثبت نام تیزهوشان را قرار خواهیم داد.

 

بخوانید: دفترچه آزمون تیزهوشان

 

 

زمان نام نویسی میان پایه ها

مدارس تیزهوشان علاوه بر پذیرش دانش آموزان پایه های هفتم و دهم از طریق آزمون تیزهوشان، چندین سال است که در مقاطع میان پایه نیز دانش آموز جذب می‌کند. که در سالهای گذشته ثبت نام این میان پایه ها طی مرداد ماه بوده است. پیش بینی می‌شود برای سال تحصیلی 1401 – 1402 نیز این ثبت نام در مرداد ماه انجام شود.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه زمان ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02146291403 تماس بگیرید.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :46291403-021

 

 

منبع: زمان ثبت نام تیزهوشان





:: برچسب‌ها: زمان ثبت نام تیزهوشان ,
:: بازدید از این مطلب : 579
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: