دفترچه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱
نوشته شده توسط : دانتل

دفترچه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱ در قالب یک دفترچه برای تمامی دوره های روزانه و شهریه پرداز دانشگاه های سراسری و آزاد از سوی سایت sanjeshp.ir منتشر می گردد. مسئولیت برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت بر عهده مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور می باشد که همزمان با شروع مهلت نام نویسی در این آزمون لینک دانلود دفترچه را نیز در اختیار داوطلبان قرار می دهد تا برای اطلاع از جزییات برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت نسبت به مطالعه آن اقدام کنند. در ادامه این مطلب اطلاعات کاملی از دفترچه ثبت نام دکتري وزارت بهداشت 1401 ارائه کرده ایم.

منبع: دفترچه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱

 

دفترچه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱

دفترچه ثبت نام آزمون دکتري وزارت بهداشت ۱۴۰۱ به صورت همزمان و یا چند روز قبل از شروع مهلت نام نویسی در این آزمون از سوی مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور منتشر خواهد شد. تاکنون مرکز سنجش پزشکی تاریخ دقیق ثبت نام در آزمون دکتری و همینطور انتشار دفترچه راهنما 1401 را مشخص نکرده است، اما پیش بینی می شود که این دفترچه طبق روال سال های گذشته در  اواسط اسفند ماه منتشر شود.

 

تا کنون دفترچه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱ منتشر نشده است.

 

چنانچه دفترچه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱ منتشر شود، متقاضیان یک هفته مهلت دارند تا ضمن مطالعه کامل دفترچه و اطلاع از شرایط نام نویسی جهت پرداخت هزینه و تکمیل مراحل نام نویسی اقدام کنند. هر داوطلب مجاز است مطابق عنوان رشته کارشناسی ارشد خود، حداکثر در دو مجموعه رشته ای که تاریخ برگزاری آن ها باهم متفاوت می باشد، شرکت نماید.

 

دانلود دفترچه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱

همانطور که گفتیم تمامی علاقه مندان به تحصیل در دوره های روزانه و شهریه پرداز دانشگاه های سراسری و آزاد بایستی که یک دفترچه که از سوی مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر می شود را دریافت و مطالعه کنند. تاکنون که در مهلت ثبت نام این آزمون قرار نداریم، لینک دریافت آن در سایت sanjeshp.ir فعال نیست و اطلاعیه ای هم پیرامون آن منتشر نشده است.

 

دانلود دفترچه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱ 

 به محض انتشار لینک دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام در آزمون دکتری وزارت بهداشت 1401 مطلب را بروزرسانی کرده و لینک دانلود آن را قرار خواهیم داد.

 

جزئیات دفترچه دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱

یکی از مواردی که ما مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل بر آن تاکید داریم این است حتما دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون دکتري وزارت بهداشت ۱۴۰۱ مطالعه شود و دلیل این تاکید اطلاع از مندرجات مهم این دفترچه می باشد. مهم ترین مواردی که در دفترچه نامبرده درج شده است، به شرح موارد زیر است :

✅ شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام

✅ سهمیه های موثر در آزمون دکتری 

✅ مدارک مورد نیاز 

✅ زمان بندی مربوط به ثبت نام و برگزاری مراحل مختلف این آزمون

✅ شرایط خاص پذیرش در برخی رشته ها و دانشگاه ها

✅ اطلاعات مربوط به گواهی مدارک زبان انگلیسی

✅ منابع آزمون

✅ فرم پیش نویس ثبت نام

 

شرایط اختصاصی ثبت نام 

دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1401 شامل شرایط عمومی و اختصاصی شرکت در آزمون دکتری وزارت بهداشت و ثبت نام رشته های علوم پایه پزشکی ، بهداشت و تخصصی ، داروسازی و دندانپزشکی می باشد که در ادامه به آن ها اشاره کرده ایم:

❌ داوطلبان باید دارای دانشنامه كارشناسی ارشد در رشته های مرتبط و یا دکتری حرفه ای در رشته های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، دامپزشکی و علوم آزمایشگاهی باشند.

❌ دسته ای از داوطلبان که جزو دانشجویان سال آخر دوره کارشناسی ارشد هستند، بایستی گواهی فارغ التحصیلی خود را حداکثر تا تاریخ 31 شهریور 1401 دریافت کنند، در غیر اینصورت در صورت قبولی نیز قبولی آن ها لغو خواهد شد.

❌ ارائه پایان نامه کارشناسی ارشد در زمان شرکت در مصاحبه دکتری وزارت بهداشت الزامی است.

❌ داوطلبان آزمون دکتری پروهشی بایستی دارای دو مقاله تحقیق اصیل که در مجلات علمی و پژوهشی معتبر منتشر و نمایه شده باشد، باشند.

❌ داوطلبان نباید در حال تحصیل در دوره های دکتری تخصصی (Ph.D)  و دستیاری تخصصی در کلیه مؤسسات آموزشی و تحقیقاتی کشور باشند.

❌ داشتن مدارک زبان انگلیسی برای شرکت در و ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1401 نیاز نیست اما دارای امتیاز مثبت در مرحله مصاحبه خواهد بود.

 

مقرارت وظیفه عمومی 





:: برچسب‌ها: دفترچه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱ ,
:: بازدید از این مطلب : 251

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: