نتایج اولیه کنکور ارشد
نوشته شده توسط : دانتل

نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد 1400 برای تمامی شرکت کنندگان در کنکور کارشناسی ارشد و متقاضی دانشگاه های سراسری و آزاد به صورت یکپارچه از سوی سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می گردد.  داوطلبانی که‌ در جلسه آزمون حضور داشته اند، می توانند با اطلاع از زمان اعلام نتیجه به سایت sanjesh.org مراجعه کنند و از نتایج اولیه خود مطلع گردند. در ادامه این مطلب اطلاعاتی پیرامون زمان و نحوه دریافت نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ ارائه کرده ایم.

منبع: نتایج اولیه کنکور ارشد

 

زمان اعلام نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد 1400

زمان اعلام نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد 1400 از سوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می گردد. این سازمان تا به امروز از زمان اعلام نتایج اولیه ارشد در سال جاری اطلاعیه ای منتشر نکرده است. با توجه به اینکه کنکور کارشناسی ارشد به تعویق افتاده است و در اوایل مرداد ماه برگزار خواهد شد، پیش بینی می شود نتایج اولیه نیز در اوایل شهریور ماه منتشر شده و بر روی سایت سازمان سنجش قرار گیرد.

 

نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد 1400 در 8 شهریور ماه اعلام شد.

 

پس از اتمام بررسی تمامی پاسخبرگ ها و مشخص شدن عملکرد هر داوطلب، برای هر شرکت کننده در کنکور کارشناسی ارشد یک کارنامه صادر می شود. کارنامه اولیه صادر شده در این مرحله علاوه بر اینکه شامل اطلاعات مهمی از جمله رتبه و تراز داوطلب، درصد های اکتسابی در هر سرفصل امتحانی و … می باشد و عملکرد داوطلب را نشان می دهند در واقع ابزاری برای ورود به مرحله انتخاب رشته نیز می باشد.

توجه داشته باشید شما عزیزان و متقاضیان کنکور ارشد از طریق تماس تلفنی به مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل نیز می توانید از زمان اعلام نتیجه اولیه کنکور کارشناسی ارشد 1400، مطلع شوید.

 

پس از اعلام نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد، متقاضیان مجاز به انتخاب رشته می توانند به صورت مجزا انتخاب رشته ارشد دانشگاه سراسری و دانشگاه آزاد را انجام دهند.

 

 

نحوه دریافت نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد 1400

نتیجه اولیه کنکور کارشناسی ارشد 1400 به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می گردد. دسترسی به نتیجه اولیه کار دشواری نخواهد بود و کافی است مرحله به مرحله مطابق مراحل زیر عمل کنید. برای ورود به سایت بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 

لینک دریافت نتایج کنکور ارشد 1400

 

1️⃣ به سایت سازمان سنجش آموزش کشور با آدرس الکترونیکی ” sanjesh.org ” مراجعه کرده و سپس از منوی رنگی سمت راست سایت، بر روی گزینه ” کارشناسی ارشد ” کلیک کنید.

 

2️⃣ اگر در زمان اعلام نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد 1400، به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده باشید، لینک ” اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد 1400 ” فعال می باشد که می توانید بر روی آن کلیک کنید.

 

3️⃣ در این مرحله لازم است گزینه “ ورود به سیستم – کارنامه اولیه ” را انتخاب نمایید.

 

4️⃣ از طریق یکی از دو روش جستجو که سامانه در اختیار شما قرار می دهد، از طریق تکمیل اطلاعات یکی از روش های زیر وارد سیسیم شوید.

             روش اول: جستجو بر اساس شماره پرونده و اطلاعات فردی

             روش دوم: جستجو بر اساس شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام 

 

❌❌ اگر اطلاعات ثبت نامی خود را شامل شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام را از یاد برده اید، می توانید برای بازیابی آن با مرکز مشاوره تحصیلی دانتل تماس بگیرید و اطلاعات از دست رفته خود را به کمک مشاوران مرکز بازیابی نمایید. ❌❌ 

5️⃣ پس از ورود به سیستم، لازم است بر روی گزینه ” مشاهده کارنامه اولیه کارشناسی ارشد 1400 ” کلیک نمایید تا نتیحه اولیه برای شما نمایش داده شود .

 

اعتراض به نتیجه کنکور ارشد 1400

پاسخبرگ های شرکت کنندگان در کنکور کارشناسی ارشد با نرم افزارهای دقیقی بررسی می گردد و برای هر شرکت کننده کارنامه اولیه صادر می شود. بنابراین لازم است بدانید که میزان خطا و بروز اشتباه در نتیجه معمولا کم بوده و نزدیک به صفر است. 

اما سازمان سنجش این فرصت را برای متقاضیان کنکور کارشناسی ارشد فراهم کرده است تا اگر به نتیجه اولیه خود معترض هستند و پس از بررسی کلید سوالات گمان می کنند که در نتیجه آن ها اشتباهی رخ داده است، می توانند اعتراض خود را ثبت کنند.

اعتراض به نتیجه اولیه کنکور کارشناسی ارشد 1400 از طریق سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش امکان پذبر است که فقط کافی است عضو سامانه شوید و سپس اعتراض خود را با یک درخواست جدید ثبت نمایید.

 

مشاوره زمان اعلام نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد 1400

پس از اعلام نتیجه اولیه متقاضیانی که علاقه مند به انتخاب رشته در دوره های مختلف دانشگاه های سراسری هستند، بایستی که از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور فرم انتخاب رشته خود را با کد رشته محل های مربوط به دوره های روزانه، نوبت دوم، غیر انتفاعی، پردیس خودگزدان و پیام نور تکمیل کنند.

در انتهای کارنامه یک کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی درج شده است. متقاضیانی که خواهان ورود به مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد هستند، با استفاده از این کد دسترسی می توانند از طریق سایت مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد به نشانی اینترنتی ” azmoon.org ” جهت تکمیل فرم انتخاب رشته خود اقدام کنند. انتخاب رشته دانشگاه آزاد نیازمند پرداخت هزیه جداگانه هست.

 توجه داشته باشید که مرحله پس از اعلام نتیجه اولیه، مرحله انتخاب رشته است که بسیار حساس و مهم می باشد. بنابراین سعی کنید در این مسیر از یک مشاوره با تجربه مشورت بگیرید. برای این منظور می توانید بدون خارج شدن از منزل و با صرفه جویی در زمان و هزینه با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس بگیرید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه کنکور کارشناسی ارشد 1400 ، می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد چه زمانی اعلام می شود؟

نتیجه اولیه کنکور کارشناسی ارشد در اوایل شهریور ماه می باشد. در متن مقاله زمان دقیق را اعلام کرده ایم.

متقاضیان کنکور کارشناسی ارشد چگونه می توانند کارنامه اولیه را دریافت کنند؟

کارنامه اولیه از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می شود. در متن مقاله نحوه دریافت آن را شرح داده ایم.

چه کسانی می توانند پس از دریافت نتیجه قادر به انتخاب رشته می باشند؟

تمامی داوطلبانی که در کارنامه خود وضعیت مجاز در هر دوره را دارند می توانند در آن دوره انتخاب رشته کنند.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :46291403-021

 

 

منبع: نتایج اولیه کنکور ارشد





:: برچسب‌ها: نتایج اولیه کنکور ارشد ,
:: بازدید از این مطلب : 316
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: